Miksi olet yksin?

Anonyymi-ap

Itse olen niin ruma että löydä puolisoa.

82

760

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen melko vasta eronnut.
      Ei ole kiirettä uuteen suhteeseen. :)

• Anonyymi

Paitsi jos tulee joku kultainen nainen eteen... ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paitsi jos tulee joku kultainen nainen eteen... ☺️

No ihan miehestä olen kiinnostunut, et naiset ei sillä tavalla sytytä. Toki ihailen kauniita naisvartaloita, mutta olen ihan hetero. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan miehestä olen kiinnostunut, et naiset ei sillä tavalla sytytä. Toki ihailen kauniita naisvartaloita, mutta olen ihan hetero. :)

Ällöttävä kommentti!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ällöttävä kommentti!

Oletko ihan terve?

• Anonyymi

Ulkonäkösyistä. Nykyään pitää olla vähintään sellainen naapurintyttömäisen näköinen saadakseen kumppanin.

• Anonyymi

Aina kaikki puhuvat naapurintyttömäisestä tyypistä. Mikähän tässäkin on määritelmä? Joku pitkätukkainen sinisilmäinen Elovena-tyttö tiimalasivartalolla? Ei siinä, tiimalasivartalo on mielestäni kaikista kaunein vartalomalli naisella, jos nyt pinnallinenkin ajatus sallitaan. :)

• Anonyymi

Mielummin yksin kuin huonosssa seurassa

• Anonyymi

Omasta tahdostani viihdyn sinkkuna tällä hetkellä. Osittain Ikävällä on oma osuutensa asiassa.

• Anonyymi

Olen kranttu!Tai siis mun biologia on kranttu.
      Minun Libido ei hyrrää kelle sattuu.
      Kiroushan se on.
      Nuorempana ei ollut vaikeaa saada vastakaikua libidolleen ,aina sai minkä biologiani halusi.

Nyt näkyy olevan haastetta kerrakseen.
      T.Pelokas nainen.

• Anonyymi

Vaikutat myös tosi idiöötilta. Ehkä se on suuremi syy kuin ikä.

• Anonyymi

Sehän se on, että on liian ruma kiinnostaakseen ketään vakavammassa mielessä. Omasta puolestani haluaisin mennä naimisiin.

• Anonyymi

Se on niin surullista huomata kuinka ulkonökökeskeiseksi tälläkin palstalla yleistetään ihmisiä.

Minun mielestäni itsestään huolehtiva, kohtelias ja hymyilevä ihminen kiinnittää väkisin toisen huomion. Voin toki olla väärässäkin eikä kaikilla tietenkään ole aihetta hymyillä.

Iloinen sydän kaunistaa kasvot, hyvät tavat kaunistavat? Kunhan pohdin. :)

• Anonyymi

ulkonäkökeskeinen prkl. Aina tuo puhelin "korjaa" väärin.

• Anonyymi

Surullistahan se on, mutta ei kivalla luonteella saa puolisoa, eikä kiinnitä kenenkään huomiota ainakaan positiivisessa mielessä. Ulkonäkö on pääasia, luonne voi olla vaikka miten paska, se ei näytä haittaavan parin löytämistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Surullistahan se on, mutta ei kivalla luonteella saa puolisoa, eikä kiinnitä kenenkään huomiota ainakaan positiivisessa mielessä. Ulkonäkö on pääasia, luonne voi olla vaikka miten paska, se ei näytä haittaavan parin löytämistä.

No joo, tuossa olet oikeassa, että varmasti suuri osa ihmisistä ainakin aluksi kiinnittää huomiota ulkonäköön.

Kuitenkin, jos kumppania ajatellaan pitkässä juoksussa, niin aika paljon merkitsee se millaisia kerroksia ihmisessä on.

Itse arvostan syvällisyyttä ja sitä, että pystyy puhumaan vaikeistakin asioista suoraan, tuntemaan kaikkia tunteita, vaikka olisi kuinka rikkinäinen.

Ei häpeile itseään tai yleisessä mittakaavassa ajateltuna "heikkouksiaan." Huumorintaju on myös äärimmäisen tärkeä ominaisuus ihmisessä ja se, että pystyy nauramaan erityisesti itselleen.

• Anonyymi

Hymy juttu on kyllä yliarvostettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hymy juttu on kyllä yliarvostettu.

Tähän sanoisin, että riippuu siitä onko hymy vahvuus vai heikkous.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tähän sanoisin, että riippuu siitä onko hymy vahvuus vai heikkous.

En ajattele noin.Ei kuulu mun arvosteluasteikkoon hymyileekö vai eikö,olipa sitten kaunis,nätti,komea hymy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ajattele noin.Ei kuulu mun arvosteluasteikkoon hymyileekö vai eikö,olipa sitten kaunis,nätti,komea hymy.

Sinulla on oikeus esittää eriävä mielipiteesi.

• Anonyymi

Se on nuorison ongelma. Kun elämänkokemusta karttuu niin ihmisessä rakastuttaa ihan muut asiat. Nuoret on äänekkäämpiä ja kriittisempiä omaa ulkonäköään kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on nuorison ongelma. Kun elämänkokemusta karttuu niin ihmisessä rakastuttaa ihan muut asiat. Nuoret on äänekkäämpiä ja kriittisempiä omaa ulkonäköään kohtaan.

Tuo on niin totta. Joskus 20-kymppisenä, kun ei ollut vielä ryppyjä tai muutakaan, niin oli tosi tyytymätön itseensä. Nykyään ei kiinnosta vetunkaan vertaa mitä joku miettii. :)

• Ulkomäkö ja ikä. Tykästyn aina sellaisiin, joihin ei ole ikinä mitään mahkuja.

• Anonyymi

Olen läheisyydenpelkoinen. Kenelläkään miehellä ei ole kärsivällisyyttä yrittää päästä lähelleni, koska sinne pääseminen on vaikeaa ja hidasta.

• Anonyymi

Älä yleistä. On myös kärsivällisiä miehiä. Sanotaan myös että hyvää kannattaa jne. .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä yleistä. On myös kärsivällisiä miehiä. Sanotaan myös että hyvää kannattaa jne. .

En tietenkään yleistä, puhun vain omasta elämästäni ja eletystä kokemuksestani. Kyllä heitä varmasti on, mutta eivät he minun elämääni taida osua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerkiää näivettyä siis ennenkö tapahtuu mitään😒

• Anonyymi

Olen ruma mies kasvoiltani näytän kehitysvammaiselta lauri tähkältä 😅

• Anonyymi

Miksi puhut itsestäsi noin rumasti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi puhut itsestäsi noin rumasti?

Koska se on totta. Ahdistaa liikkua ihmisten ilmoilla kun naamavetää vinoon ja näyttää kuin olisi kasvain päässä ja ihmiset virnuilee ja tuijottaa.

• Anonyymi

Upea, olet ja kaunis sekä ulkoisesti ja sisäisesti. 😊😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Upea, olet ja kaunis sekä ulkoisesti ja sisäisesti. 😊😊

Ei mies voi olla kaunis paitsi jotkut transut ehkä mut mitä hittoa nyt taas 😅😅

• Anonyymi

Olen liian komea ja kohteet liian rumia.

• Anonyymi

Tuo, että puhut toisesta "kohteena" kertoo kaiken tarvittavan sinun "komeudestasi".

• Anonyymi

Tiedän tunteen vaikka en olisikaan kaunis tai nätti.Osaan olla empaattinen.
        Elämä ei ole helppoa.

• Anonyymi

Ongelma on siinä, kun omantasoiset ei kiinnosta, silloin jää helposti rannalle ruikuttamaan.

• Anonyymi

Hyvin muotoiltu.

• Anonyymi

Missä on niitä tasoja määriteltynä, että olisi helppoa tsekata se oma taso? Ja sitten tyytyä valitsemaan sellaisia oman tasoisia.

• Näin sanoo yleensä ne joilla on sitä ulkonäköä ja saavat sellaisia kuin tahtovat. Rumien pitäisi vaan alistua kohtaloonsa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Näin sanoo yleensä ne joilla on sitä ulkonäköä ja saavat sellaisia kuin tahtovat. Rumien pitäisi vaan alistua kohtaloonsa.

Kai nyt sen tajuat, jos kaikki rumatkin vaatii hyvää ulkonäköä, osa jää ilman.

Miksi joku hyvännäköinen ottaisi ruman, kun voi saada oman tasoisenkin?

Peilistä voi tsekata tason.

Miksi rumalle läskille ei kelpaa oman tasoinen, mikä niissä on vikana, hyljeksit ihmisiä ulkonäön perusteella?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi rumalle läskille ei kelpaa oman tasoinen, mikä niissä on vikana, hyljeksit ihmisiä ulkonäön perusteella?

sun mielestä olen siis ruma läski?

• Anonyymi kirjoitti:

Tyttöjen perusluonteeseen ei sisälly ei sisälly kumppanin ulkomuodon ihaileminen. Se on yksin miesten perusluonteeseen kuuluva vahva piirre.

• Anonyymi
        Sugardude kirjoitti:

Tyttöjen perusluonteeseen ei sisälly ei sisälly kumppanin ulkomuodon ihaileminen. Se on yksin miesten perusluonteeseen kuuluva vahva piirre.

Naisten perusluonteeseen ei kuulu rehellisyys, valehdellaan ja kaunistellaan asioita.
        Naiset ovat miehiäkin persompia ulkonäkökeskeiseen ajatteluun, tiedät sen itsekin

• Anonyymi

Koska lähes kaikki suomalaiset naiset ovat niin luotaantyöntäviä, että kiinnostavaa puolisoa on vaikea löytää.

• Totta, ruma painoisia tyttöjä on kamalan paljon, ihan teinityttöjäkin.

• Exä voimaantui vaihdevuosiensa takia, se aiheutti eron. En ole vielä kohdannut samanveroista kuin hän oli silloin kun mentiin yhteen.

• Anonyymi

Haluan löytää puolison joka arvostaa luonnetta enemmän kuin ulkonäköä, mutta ei löydy mistään.

• Anonyymi

Jaa,eikö tasapainoinen ajattelu kelpaa?Miksi on joko/ tai.

• Anonyymi

Täällä on yksi sellainen nainen. Mutta mun sydän lyö vain hänelle miehelle, jolla on luonne jota aina nuoresta lähtien mieheltä toivonut.

Kyllä meitä on varmasti paljonkin, jotka eivät ole ulkonäkökeskeisiä. Toivottavasti sinäkin löydät vielä sellaisen. 🙂👍

• Anonyymi

Just naisen kommentti

• Anonyymi

Mikäs uusin miehen luoma nettihimmeli tämä mahtaa olla? Olipa muuten turhanpäiväinen kommentti sekä aloitus myös

• Anonyymi

Mulla myös rumuus syynä etten ketään kiinnostanut, se ei ole jäänyt epäselväksi. Yks entinen tuttava sanoi sellastakin ett rumat ihmiset eivät kaipaa hellyyttä ja rakkautta yhtä paljon kuin nätit, hänen tasoiset nätimmät kun on jollain tavalla oikeutettu saamaan hellyyttä ja rakkautta osakseen.

• Anonyymi

Aika sairas kommentti entiseltä tuttavalta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika sairas kommentti entiseltä tuttavalta.

Jos haluaa uskoa, että naista esittävän miehen tuottama huuhaatieto naisista on totta ja ulkonäkö kaikki kaikessa meille ym

• No mutta sillä tavalla koko maailma näyttää pyörivän. Jos synnyt kauniiksi/komeaksi, niin sinulla on onnen avaimet kaikkialle, ja olet suosittu ja suitsutettu.
        Rumat saa ryömiä koloihinsa tumputtamaan kuville.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No mutta sillä tavalla koko maailma näyttää pyörivän. Jos synnyt kauniiksi/komeaksi, niin sinulla on onnen avaimet kaikkialle, ja olet suosittu ja suitsutettu.
        Rumat saa ryömiä koloihinsa tumputtamaan kuville.

Oikeesti toi on ihan täyttä tuubaa. Tajuutsä millasta on kun oma ulkonäkö vetää puoleen vaan pinnallisia p*skiaisia?

• Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti toi on ihan täyttä tuubaa. Tajuutsä millasta on kun oma ulkonäkö vetää puoleen vaan pinnallisia p*skiaisia?

Enhän minä voi sellaista ymmärtää, kun en ole koskaan ollut mikään komistus ja pillumagneetti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Enhän minä voi sellaista ymmärtää, kun en ole koskaan ollut mikään komistus ja pillumagneetti.

No vastaan sitte ihan saman tasosel asiantuntijuudel mil sä latasit ton kommentin, et vähäks sun elämä on upeeta kun sä voit löytää jonkun, joka välittää SUSTA eikä vaan sun ulkonäöstä.

• Anonyymi kirjoitti:

No vastaan sitte ihan saman tasosel asiantuntijuudel mil sä latasit ton kommentin, et vähäks sun elämä on upeeta kun sä voit löytää jonkun, joka välittää SUSTA eikä vaan sun ulkonäöstä.

Hmm... Niin, toki ehkä niin. Jos vaan itse kiinnostuisin myöskin hänestä, niin sitten se olisi hyvä. Pitäisi olla joku kaunis ja mukava nainen, jota ei haittaa miehen rumuus... Sellaisia on vain satukirjoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluaa uskoa, että naista esittävän miehen tuottama huuhaatieto naisista on totta ja ulkonäkö kaikki kaikessa meille ym

Ihan omasta kokemuksesta kirjoitin ja olen todellakin nainen. Ja tuo entinen tuttava oli myös naispuolinen henkilö ja hänen jutuistaan tuli selväksi miten ulkonäkökeskeinen oli ajatusmaailmaltaan, kehui aina miten kaikki miehet ovat kiinnostuneita pelkästään hänestä ja ett hän on kaikkien mielestä ikäistään paljon nuoremman näköinen. Hän katsoi myös oikeudekseen sanoa muille naisille mitä vikaa heidän ulkonäössään on, oli asettanut itsensä muiden yläpuolelle. Mun mielestä tuo tuttava oli ihan tavallisen näköinen, ei mikään missi ulkonäöltään, eikä niin nuoren näköinen kuin luuli, kerjäsi jollain tavalla koko ajan kehumisia, halusi olla huomion keskipisteenä. Mulle sanoi suoraan ett näytin vanhalta ja ett miehessä täytyy olla jotain vikaa, jos mun näköisestä on kiinnostunut. No, ei ollut ensimmäinen tuttava, joka mun ulkonäköä haukkui, eikä varmaan ole viimeinenkään. Rumana tottunut siihen, ett saa kuulla olevansa muiden mielestä ruma.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hmm... Niin, toki ehkä niin. Jos vaan itse kiinnostuisin myöskin hänestä, niin sitten se olisi hyvä. Pitäisi olla joku kaunis ja mukava nainen, jota ei haittaa miehen rumuus... Sellaisia on vain satukirjoissa.

No mua haittaa miehen sisäinen rumuus, ulkoisesti rumaa ihmistä en ole edes nähny.

• Anonyymi

Ihan lähiympäristössä esim on liian hapokkaita ja toksisia laumasieluisia juntteja, on vain kovat puheet ja suuret luulot..

• Anonyymi

Jaa jaa. Nyt on tainnut taas olla liikaa piimää saatavilla. Mikä sinä olet kenenkään luuloja tietämään ja arvostelemaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa jaa. Nyt on tainnut taas olla liikaa piimää saatavilla. Mikä sinä olet kenenkään luuloja tietämään ja arvostelemaan?

Jos nämä suuret luulot ja turhat puheet minuun liittyy, niin kyllä olen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos nämä suuret luulot ja turhat puheet minuun liittyy, niin kyllä olen

Juu juu, mutta aika kovin sanoin arvostelet lähiympäristöäsi. Toivon totisesti, että oma naapurini on fiksumpi.

• Anonyymi

Muistutan sivusta, että jokaiselle on olemassa jossain joku. Joskus sen etsiminen voi viedä kauemmin, kuin toisilla. Ja epätoivoinen etsiminen vain pahentaa tilannetta, ja luo pahoinvointia. Se Oikea kävelee vastaan kun on sen aika. Arvaamatonta on rakkaus..

• Tutkimusten mukaan 90% ihmisistä on jossain vaiheessa elämäänsä parisuhteessa. Eli yksi kymmenestä elää koko elämänsä yksin.

• Näin se on. Tosin, kotiin jääminen myös heikentään mahdollisuuksia.

• mustasusi kirjoitti:

Näin se on. Tosin, kotiin jääminen myös heikentään mahdollisuuksia.

Kotiin jääminen sisältyy tuohon 90% tulokseen.

• Anonyymi

Olen niin kaunis että miehet pelkäävät minua.

• Anonyymi

Minä taas näytän niin vatun tyhmältä, et miehet ajattelee, tossa on helppo nakki. 😂😂

• Kyseessä ei ole pelko vaan todennäköisyyslaskentaa ja resurssien allokointia. Huippukauniit tytöt valloitetaan jo kun he ovat erittäin nuoria teinejä. Eli, heidän piiritteleminen onnistuneesti on merkittävän hankalaa.

• Anonyymi

Katsoppa niitä kuvia missä olit 18 ja silloinkin väitit itseäsi rumaksi niin mietippä nyt vielä

• Anonyymi

Koska viihdyn yksin ja ihminen, johon rakastuin ei tarttunut vihjailuihini. Muita en halua kuin sen miehen. En tarvitse parisuhdetta parisuhteen vuoksi. Olen siihen liian itsenäinen.

• Anonyymi

olen itsenäinen ihminen :)

• Anonyymi

Yksin ei ahdista.

• Anonyymi

Ihastun harvoin ja olen luonteeltani semihankala.

• Anonyymi

Koska olen todella yksinäinen ja arka ja puhumaton. En osaa olla rakastettava. Mieheltä.

• Anonyymi

Odotan häntä miestä.

• Anonyymi

Tee jotain. Ulkonäköä voi kohentaa.
      Älä vingu.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      30
      5842
    2. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      14
      4404
    3. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      3247
    4. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      52
      2981
    5. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      339
      1569
    6. Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista

Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas
      Ikävä
      86
      1338
    7. Haluaisin lähettää sulle viestin

Mutta en enää uskalla. Miehelle.
      Ikävä
      68
      1313
    8. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      232
      1216
    9. Miellytänkö sinun silmää?

Varmaan ainakin vähän, jos tykkäät minusta. Siis jos tykkäät.
      Ikävä
      79
      1169
    10. Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.

Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul
      Maailman menoa
      401
      1161
    Aihe