Pääartisti minä, minä, minä, minääää, MinäääÄÄÄÄ.
Yksi kääpiöistä: kymppi on, kymppi todellakin on, sinä sen sijaan olet.
Ja näin tarina jatkuu ...
Se on Pasanen vähän eri asia kun mennään Pattayalla Hiltonin Sky Bariin, kun Kymppi laittaa tiskille Visan infiniten sinun laskiessa makkararikkukioskissa, montako 20 patin seteliä sinulla on jäljellä.
Jatkuu, jatkuu ja jatkuu .....
Pääartisti ja seitsemän pientä kääpiötä Pattayan palstamatkailee.
8
203
Vastaukset
- Anonyymi
Tarpeensa kullakin kuten vinguttaa korttiaan Sky baarissa.
Enemmän lienee normaalit nauttivan matkallaan oikeasta thaimaasta kuten Makkara-Rikku-Kioskista.- Anonyymi
Sinä varmaankin kerrot nyt mikä on se sinun oikea Thaimaa, kun se ei ole sinun mukaasi kaupungissa eikä maaseudulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä varmaankin kerrot nyt mikä on se sinun oikea Thaimaa, kun se ei ole sinun mukaasi kaupungissa eikä maaseudulla?
Ai niinkö, että ei kaupungissa eikä maaseudulla.
Sanotaan vaikka näin vaikka et ymmärräkään koska sinulla ei ole kokemusta.
Olet oikean thaimaan ytimessä kun kortillasi et voi maksaa kaikkea mitä tahdot ja sieltä on pitkä matka kansainvälisen huippuhotellin baariin.
- Anonyymi
Sky baarissa on nähty 165 senttinen varakkaan näköinen mies joka heilutteli jotain naurettavaa muovikortti, oli muuten kalju,
- Anonyymi
Kateus näyttää vievän kattilatkin päästä.
- Anonyymi
Näissä kirjoituksissa näkyy hyvin, mitä Suomalainen ajattelee toisesta suomalaisesta thaimaassa. Kateus on läpinäkyvää. Kannattaa etsiä fiksumpaa seuraa, jos haluatte nauttia thaimaasta välttäkää suomalaisia.
- Anonyymi
Onpas taas sinulla huono päivä, Saarikrapula. Pelkkää negaa taas jokaisessa kirjoituksessa.
Onko morkkis rahojen juomisesta vaiko armoton darra?
Kansalaisuus kuten "suomalainen" kirjoitetaan lauseen keskellä pienellä etukirjaimella, jollei se ole sukunimi Suomalainen. Miten usein tästä pitää sinulle huomauttaa?
Sen sijan maan nimi kirjoitetaan isolla myös lauseen keskellä, kuten "Thaimaasta".
Thaimaassa asuvat suomalaiset ovat kuin veljiä keskenään. Todella miellyttävää ja jalat maassa olevaa väkeä, jotka pitää matalaa profiilia.
Ainoat muIkut jotka olen tavannut Thaimaassa, olivat turisteja joilta oli rahat ja terveys loppu.
Yksi heitti katetrinsa pöydälleni suomibaarissa ja kiukutteli kun ei enää jopo keuli. Toinen sähisi minulle vihoissaan että miten viiskymppisellä on varaa asua täällä kun et tee töitä etkä saa eläkettä? Vastasin että teen töitä joka viikko ja on yritys Suomessa.
Hua Hinissa yksi karvakärsä sai hepulin kun käytin jotakin slangisanaa, taisi olla fikkari.
Alkoi karjua että puhukaa suomea ja kiroili kuin olisi jotakin pahempaakin sattunut.
Nuo taisikin olla ainoat kerrat kun olen tavannut ikäviä suomalaisia Thaimaassa.
Pelin henki on reiluus ja se että ei riistetä ketään maanmiesten kesken. Myydään oikeaan hintaan priimaa, jos tehdään kauppaa ja maanmies heitetään lentoasemalle pelkillä polttoainekustannuksilla plus tietullit.
Pattayalla on energisiä reippaita suomalaisia paljon, jotka pitävät yhtä, harrastavat yhdessä ja pitävät yhteisiä tapaamisia. Tunnettu ananasbaarin pitäjä kalamies on oiva esimerkki yhdistävistä tekijöistä. Parasta A-ryhmää ja aito suomalainen rehti mies.
Minulla oli ennakkoluuloja suomalaisia kohtaan Thaimaassa ja välttelin suomibaareja. Kun sitten 2010 muutin ekaksi talveksi, niin tutustuin suomibaareihin ekaa kertaa ja sieltähän löytyi mukavaa porukkaa, sekä miehiä että naisia, sporttihenkistä rauhallista kahvittelijaa, harvemmin niissä kännisiä näkee varsinkaan häiriökäyttäytyjiä.
Siitä tuli tapa sitten itselle käydä ohikävellessä tai ajaessa kahvilla tai soodalla kyselemässä kuulumisia ja parhaat juorut. Sosiaalista ja huumoripitoista yhteiseloa. Satelliittikanavilta on katseltu sen satakertaa kun suomalaiset pelaa palloa, lätkää, yleisurheilee tai talviurheilee.
Suomalaisuus yhdistää suomalaisia ja lievittää myös koti-ikävää. Saarisurulle se on liian myöhäistä enää solmia kontakteja, sillä seuraavaksi sinä mökötät ja kiukkuat Hankasalmella, kuinka et halua tutustua savolaisiin naapureihisi.
2010
- Anonyymi
Ja Lumikki ohjaa ja valvoo näitä kääpäleitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185573- 162975
MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6232127Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1451974Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701392Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421375Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31158Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4061106Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077