Levyraati 2024

Anonyymi-ap

Keitä on uudessa levyraadissa. Ei kai Tatu ja Patu samalla tuolilla

17

1107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Veikkaan, että juontajaksi valitaan tavan mukaan joku kiintiöheppeli ja vakiojäseninä taas jotkut veitolat yms tyhjäpäät joka takaa että eipä tarvi katsoa tuotakaan.

• Anonyymi

Todennäköisesti näin saattaa tai tulee käymään.

• Anonyymi

Ennustan että vetäjäksi valitaan max ruma trans romu

• Anonyymi

Jää kyllä tämä ohjelma katsomatta jo trailerin perusteella. Juontaja on täysin epäsopiva, nauraa hallitsemattomasti, itseensä huomiota hakien. En tykkää.

• Anonyymi

Jos juontaja sama, kuin pitääkö huolestua hohotusohjelmassa. Niin toivotaan, ettei mene samanlaiseksi turhanhöröttämiseksi. Siltä tämä jo vähän näytti, että menee.
        Ehkä tämän ohjelman uudelleen lämmittäminen ei edes ollut hyvä idea. Ekat raatilaiset selvästi myös yrittävät antaa ohjelmaan jotain uutta, ylimääräisillä elehtimisillään ja tyyleillään.
        Ei raadissa ennenkään tälläistä esittämistä ollut. Raati kertoi vain mielipiteensä kuulluista kappaleista.

• Anonyymi

Vanhahtava tylsä ohjelma uudelleen lämmitettynä. Uutta oli kuitenkin Eloveena tyttö vetäjänä.

• Anonyymi

Iihhaana mikko on tuomaristossa ja ihanat rintakarvat. Kyllä naiset tykkää rohkea mikk9 kun et välitä ihmisten mielipiteistä miehet on kateellisia kun mikko sai niin paljon huomiota rinta karvoista lisää rinta karvoja.

• Anonyymi

Kuulemma laulajanuran päättänyt Chisu on tuomarina.

• Anonyymi

tuore musiikki on pääasiassa paskaa

• Anonyymi

Ei tuu uutta Jukka Virtasta,Pirkko Liinamaata,Klaus Järvistä ynnä muita ikonisia Levyraadin raatilaisia vanha kunnon Levyraati silloin hyvään aikaan voittiko ABBA kertaakaan vai jäikö pelkästään pisteille?

• Anonyymi

Ei kiinnosta katsoa, kun juontaja on mitä on ja raatilaiset myös sekä itse musiikki.

• Anonyymi

Aivan skeidaa tämä uusi kausi. En katsonut kuin noin 5 minsaa ja sitten vaihtui kanava. Juontaja kerrassaan huono sekä myös osa arvostelijoista.

• Anonyymi

Aivan samaa mieltä kuin edellinen..SKEIDAA !
      Koko formaatti on päätön....kuunnella joidenkin yksittäisten ihmisten "pikku julkimoiden" tykkäämisistä musiikista.
      Luulisi olevan parempiakin ohjelmaformaatteja olemassa.

• Anonyymi

Huono ohjelma jota ei pysty katsomaan.

• Anonyymi

Alun pystyi katsomaan mutta siihen se jäi. Tyhmä ohjelma kuunnella joidenkin omia mieltymyksiä niin kuin se nyt jotain ratkaisi. Jotain rääpyä ohjelmiin.

• Anonyymi

Pääskysääri on niin itseään täynnä oleva juontaja. Kehtaakin vielä nauraa omille tyhmille jutuilleen.

• Anonyymi

Onneksi Pääskysaari palasi meikattuun olemukseen, nyt törkeän hyvännäköinen, kauneus oli hukassa siinä toisessa juontajapestissa. Katsoin ohjelman sen takia loppuun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4161
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      490
      2305
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      142
      1851
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1474
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1204
    7. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      106
      727
    8. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      724
    9. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe