Pikkutyttönä sukulaismiesten sylissä

Anonyymi-ap

Kuinka moni nainen muistaa lapsuudesta sen kun joku sukulaismies kuten eno tai setä tai muu vanhempien tuttava pyysi istumaan syliin ja hyppyytti ja kutitteli samalla.

Välillä mietin noita hetkiä ja kiihottaa ajatus siitä jos joku näistä sedistä olikin kiihottunut tuosta. Välillä haaveilen siitä että olisin pikkutyttönä jollain tuttavamiehellä hoidossa ja hän istuttaisi minua sylissä ja ikään kuin vahingossa sormet kävisivät välillä kielletyillä alueilla ja hän painaisia minua etumustaan vasten. Tai käyttäisi saunassa ja pyytäisi saippuoimaan ja pesemään vehkeensä ikään kuin se olisi ihan normaalia etten ajattelisi siitä mitään ja kertoisi vanhemmille.

29

2749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla oli tuhma setämies. Olin ehkä 12 vuotias,mulla oli alkanut rinnat vähän kasvaa,setä aina otti syliinsä ja kutitteli mua. Kerran taas oltiin sedän ja tädin kanssa saunassa,setä katseli mua tosi tarkkaan. Täti sanoi että hän lähtee tupaan keittämään kahvia,setä sanoi siihen,pimu voi jäädä pesemään mun selän,täti siihen se on hyvä homma. kun täti lähti,setä heti rupesi mua silittelemään,silitti mun olemattomia rintoja ja hoki kuinka nätti olen,olin katsellut sedän kikkeliä saunassa,se näytti jotenkin suurelta kun siinä jalkojen välissä roikkui🥰Setä sanoi että pesee mut ensin,hankas pyllyä ja pyllvälin hankas tosi tarkkaan,tunsin sormet pyllyn välissä...sitten käänsi mut ja sanoi,sulla ei vielä oo karvoja,pimppas on niin nätti,ja hieroi pimppaani,mulle tuli oudon kiva olo,silitteli mun olemattomia rintoja,sitten näin sen,sedän pippeli suureni ihan järkyttäväksi...kysyin kuinka toi tollaseksi tuli,setä sanoi siihen kun sä oot niin nätti. setä sanoi että peses tyttö setä kunnolla,pesin selän ja setä sanoi olet kunnon pesijä saat pestä mut kokonaan,nousi mun eteeni ja se pippeli oli pitkä,setä nauroi,pelottaako sua,katselin sitä ihmeissään,pesin sedän masua ja setä sanoi voit sä sedän pippelinkin pestä,mulla ei sormet ylettänyt ympäri,pippeli oli kuuma ja kova,setä hoki,hiero vaan tyttö...mä hieroin pippeliä sit setä jäykistyi ja siitä lensi sellasta valkoista pissaa paljon..sitä lensi mun olemattomille rinnoillekin. Setä huohotti ja sanoi oot ihana tyttö,ei kerrota tädille mitään saat huomenna sedältä 5 markkaa,sit setä pesi vielä mun rinnat ja hieroi mun pimppaa...ihana muisto,eikä mitään traumoja jäänyt🥰

      • Anonyymi

        Ihanaa kertokaa lisää tällasia!!


      • Anonyymi

        Kunnon pedofiili.


      • Anonyymi

        Muistan vielä yhden kerran kun sedän kanssa saunottiin,setä kehui kuinka nätti olen ja silitteli mun olemattomia tissejä,setä selosti koko ajan kun nännit koveni,että tekeekö hyvää,sanoin että kiva tunne tulee,muistan kun setä sanoi että levitätkö jalkasi,sedän pippeli kasvoi taas suureksi,setä sanoi että hän paijaa mua jooko,kehui mun pimppaa kuinka kaunis on,mulle tuli kehumisesta hyvä olo,levitin jalkani ihan auki,sedän sormi hieroi mua pimpasta,mulla oli ihana olo,sedän sormi oli mun pimpassa sisällä ja hieroi mua.Setä huohotti että on kuuma,mennän pukuhuoneeseen. Sedän pippeli oli tosi suuri,setä kysyi,pyllistätkö vielä sedälle,pyllistin ja setä sanoi sulla on nätti pylly,tunsin sedän sormen pyllyn päällä ja pimpassa,kun setä hieroi mun pikku nystyrää,se teki ihanan olon🥰Sitten setä käänsi mut ja omalla kädellä hieroi pippeliä,setä sanoi mä vedän hupun pois katsos nyt,katsoin sitä pippeliä,se oli päästä halki,hassun näköinen,setä haukkoi henkeä ja sanoi otas se suuhun kuin tikkari,ei se mahtunut mun suuhun,kielellä nuolin pippeliä,sit setä kiljaisi ja taas sitä valkoista pissaa tuli paljon,setä huohotti ja mun rinnoille lensi sitä,setä levitti sitä mun pikku tisseille ja mä ihmettelin kun setä sanoi että hän nuolee mut puhtaaksi....


      • Anonyymi

        12v tyttö on sen ikäinen ettei tuo tarina mene läpi. On kehityksessä jo 14v pojan ikäinen ja aika tarkka mihin suostuu. Eka kertoakin on jo mahdollinen ja tuskin menee itseään kaksi kertaa vanhemman tai sitäkään vanhemman kyytiin.


    • Anonyymi

      Aika ihmeellistä että mulla on samanlaisia kokemuksia 70 luvun alusta. Olen siis mies,silloin pikkupoika. Meillä oli setämies mikä meitä muksuja saunotti ulkosaunalla. Meitä muksuja oli sekalainen kööri tyttöjä ja poikia,iät oli silloin alle ja yli 10 vuotiaita.Setä aina kutitteli meitä joka puolelta. Jollain tytöillä oli rinnat vähän kasvaneet,niitä setä aina hieroi. Sitten setä aina piti huolen meidän pesusta,tyttöjen peput ja pimpit piti pestä tosi tarkkaan,setä aina höpötti että täytyy pestä pissat pois,tyttöjen pimpit sormella huuhtoi tosi hyvin. Yks serkkutyttö kysyin kerran kuinka sedän pippeli on noin iso,setä nauroi ja sanoin kun on niin kuuma se kasvaa,niimpä niin...yhdellä serkkupojalla oli tosi pitkä pippeli pikku pojaksi,me aina kiusattiin Lortti Pertti. Kun setä pesi poikien pippelit aina piti vetää esinahka taakse että pissat tuli pestyä pois. Muistan kerran kun setä pesi Pertin pippeliä,se jäykistyi pitkäksi,ohut ja pitkä pippeli,sedän käsi oli Pertin pepun välissä,en tiedä oliko sormi pyllyssä. Setäkin sanoi että ompa sulla pitkä pippeli ja veteli sitä edestakaisin,tytöt istui Pertin edessä ja katselivat ihmeissään näytelmää,setä naureskeli ja sedän pippeli oli tosi iso ja ihan suora ja se sykki ihmeellisesti. Setä ana sanoi että tää on meijän leikki,ei kerrota tästä kenellekään. On näitä tätiä ja setiä näköjään. Mutta ihan mukavia muistoja mullakin👍

    • Anonyymi

      Ei ole kokemusta setien sylissä istumisesta, mutta kun olin n. 10 v poika, parikymppisellä serkkutytöllä oli tapana istuskella mun sylissä.

      • Anonyymi

        Oivoi. Niinkö huonosti sinulla reppanalla jo menee? No voi kyynel.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oivoi. Niinkö huonosti sinulla reppanalla jo menee? No voi kyynel.

        Sää mää ja bää on nyt reppana voi kyynel buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt reppana voi kyynel buaahaa

        No ei sua täältä voida auttaa. Turhaa täällä piipität elämäsi surkeudesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää on nyt reppana voi kyynel buaahaa

        Miksi sä avaudut täällä itsestäsi. Mee lääkäriin jos sua noin ahdistaa.


    • Anonyymi

      Saippuoi vaarin letkua ja ime sitä, kunnes sperma lentää.😂

      • Anonyymi

        Porsas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Porsas

        Vaari antaa puolijäykkää lerssiä suuhun imettäväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaari antaa puolijäykkää lerssiä suuhun imettäväksi.

        Sulle vai johan on suku. Hyi hemmetti sairasta touhuu.


      • Anonyymi

        Ai sulla on tuollanen tapa. Hyvinkö noin se pelittää vaarillas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle vai johan on suku. Hyi hemmetti sairasta touhuu.

        Täällähän näitä juttuja on vaikka kuinka monella.
        Tyhmiäkö te olette?


    • Anonyymi

      Hyi helvetti

      • Anonyymi

        Mikä hätänä? Fantasiaa vaan ja tosikertomuksia. Ei sille voi mitään että tällasia kokemuksia joillain on vaikka se ei olekaan ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä hätänä? Fantasiaa vaan ja tosikertomuksia. Ei sille voi mitään että tällasia kokemuksia joillain on vaikka se ei olekaan ok.

        Juuri näin🙋Ja niinkuin nainen kirjoitti,ei mitään traumoja jäänyt,se oli sen aikuista ihanaa elämää🙋


    • Anonyymi

      Kukaan ei ollut kiihottunut tuosta että oli pikkulapsi sylissä. Teet tällaisia aloituksia, koska kukaan ei ole nainut kalalle haisevaa vittuasi 20+ vuoteen- Olet myös lihava. On sairasta naida lihavaa ihmistä.

      • Anonyymi

        Miksi sitten nait. Olet varmaan mätisäkki itsekkin.


    • Anonyymi

      Muistan kun pikkupoikana vanhempani veivät aina joskus kylään tädilleni kun vanhemmillani oli menoja, tädin mies otti usein minut syliinsä ja hypytti siinä, kerran sitten kun kävimme saunassa jäi tätini vielä saunaan pesemään pyykkiä tai jotain muuta touhuamaan, mentiin edeltä tädin miehen kanssa juomaan limpparia, meillä molemmilla oli kylpytakit päällä ja setä hetken päästä sanoi että tulehan tänne syliini niin saat hyvät hypyt, minähän menin innoissani syliin ja tunsin kuinka setäni nosti minut syliinsä niin että paljaat ihomme osuivat toisiimme, en ollut ennen vastaavaa tuntenut ja se tuntuikin hyvältä, tunsin välillä kuinka joku kova tuntui peppuni vaossa kun setä hypytti minua sylissään ja kuulin kuinka sen hengitys oudosti tiheni huohottaen ja otti lanteistani kiinni hypyttäen oikein lujaa kunnes tunsin jotain märkää tulevan peppuun ja setä sanoi hengästyneellä äänellään että nyt pitää välillä huilata, vasta paljon myöhemmin tajusin mitä silloin tapahtui.

      • Anonyymi

        Juuri näitä setiä ja tätejä tuntuu riittävän....Jotenkin ihania erilaisia muistoja...itse muistelen kun sedän pippeli oli aina meidän muksujen kanssa pystyssä,ja se oli tosi iso,setä sanoi aina että on kova pissahätä,sen takia se on pystyssä. Kerran menis ulos pissalle ja setä sanoi että setä tulee kans pissalle. Setä sanoi näytäs kuinka tytöt pissaa,kävin siihen kykkimään pissalle ja annoin pissan tulla..Setä sanoi ihanan näköistä.Setä piteli pippeliä ja sanoi katos kuinka me pojat pissataan,katselin kun setä hankas pippeliä ja pissa alkoi lentää pitkästä pippelistä,se oli ihan kova🥰


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näitä setiä ja tätejä tuntuu riittävän....Jotenkin ihania erilaisia muistoja...itse muistelen kun sedän pippeli oli aina meidän muksujen kanssa pystyssä,ja se oli tosi iso,setä sanoi aina että on kova pissahätä,sen takia se on pystyssä. Kerran menis ulos pissalle ja setä sanoi että setä tulee kans pissalle. Setä sanoi näytäs kuinka tytöt pissaa,kävin siihen kykkimään pissalle ja annoin pissan tulla..Setä sanoi ihanan näköistä.Setä piteli pippeliä ja sanoi katos kuinka me pojat pissataan,katselin kun setä hankas pippeliä ja pissa alkoi lentää pitkästä pippelistä,se oli ihan kova🥰

        Mulla oli täti minkä kanssa käytiin saunassa. Tädillä oli valtavat rinnat,niitä aina pikkupoikana katselin ihmetellen. Tädillä oli joku oma juomapullo mistä se joi,ja mä join mustikkamehua. Tädin pesutuokio oli aina parasta aikaa,täti otti pippelin sormiin ja pesi tarkkaan veti pippelin pään paljaaksi aina,joskus pippeli kovettui,ja täti naureskeli että hyvä poika,tuli mukava tunne. Sitten sain pestä tädin,hankasin selkää,täti aina sanoi pesu pyllyn välistä myös,sitten sain pestä tissit ja tätl suorastaan vaati että se paikka missä oli paljon karvoja täytyy hangata hyvin,tädin ilme muuttui aina kun hankasin pimppaa,täti sanoi katso poika,eikö oo nätti pimppa,täti levitti jalat ja punainen liha näkyi kokonaan,täti sanoi hankaa vaan kunnolla pikku kädellä,ja mä poika hankasin...


    • Anonyymi

      Mä luulen että jos 6-10 vuotiaana olisit joutunut 30-40v miehen käsittelyyn niin et kyllä kirjoittelisi juttuja kiihottamisesta.

      Se on ihan eri noi lääkärileikit tai suoranainen seksi lähellä omaa ikää olevan kanssa.

      Kun olet saanut 10v iässä munaa pilluun, peppuun tai suuhun ja sinua vannotetaan asiasta, niin tiedät mitä on tapahtunut.

    • Anonyymi

      Olin jotain 8 vuotias kun olin isäni kanssa nappurin saunassa. Naapurin miehen muna näytti ihmeelliseltä, ei ollenkaan niinkuin isälläni tai itselläni.
      Katsoin naapurin kalua ihmetellen miltä näytti. Muistan kun mietin että kuinka se on tuollainen ja uskokaa, se oli mielestäni niin kaunis että ei rajaa. Tuon ikäinen kun olin niin sitä on niin arka ja ei ymmärrä asioita mutta sen muistan että jäin haaveilemaan siitä kalusta. Jos joku olisi kysynyt minulta että haluaisinko katsella sellaista kalua lisää tai koskea siihen niin olisi suostunut siihen heti. Rakastui.n siihen kaluun... Sen jälkeen olen aina tykännyt kaluista ja nimenomaan paljaista terskoista. Kesti pari vuotta kun sitten erään kerran löysin "aarteen", huomasin että kaluni iho liikkuu ja sen alta löysin terskani! Olin löydöstäni maailman iloisin pikkupoika🙂

      • Anonyymi

        Meillä oli setämies mitä me muksut rakastettiin,sedällä oli aina aikaa kuunnella juttuja,ja monesti me muksut kuunneltiin sedän tarinoita. Kesäisin kun melkein alasti juoksenneltiin,huomasin että setä koppas aina saman serkkutytön syliin,Mirja serkulla oli pienen pienet rinnat kasvaneet,setä aina otti Mirjan syliin ja kutitteli joka puolelta. Parhaimpia hetkiä oli lauantai ulkosauna,saatiin kauppa autosta ostettua limpparia pullo jokainen,sedällä oli jotain tummassa pullossa olutta,me pojat saatiin maistaa sitä mutta ei tykätty. Saunassa setä jutteli että on mukava kun saunassa ollaan alasti,se on mukavaa. Me tytöt ja pojat oltiin huomattu että sedällä oli tosi pitkä pippeli,ja siinä oli sellainen tosi iso pää👍Martti serkku kerran kysyi sedältä kuinka sedällä on noin pitkä pippeli,setä nauroi ja sanoi kun sedältä tulee niin paljon pissaa,sen takia se on niin pitkä...setä silitteli Mirja tytön selkää ja rintoja,me pojat huomattiin että sedän pippeli tuli vielä suuremmaksi,Martti kysyi että tuliko sedälle pissahätä,setä sanoi,katos niin taisi tulla,haluatteko nähdä kun setä pissaa,kaikki sanoi että joo,setä meni viemärin päälle ja me muksut ympärille katsomaan. Setä veteli pippeliä muutaman kerran,sitten veti sen hupun pois,sedän pippeli oli tosi pitkä,melkein pelotti,se kärki oli niinkuin halki ja sitten rupesi pissaaa lentämään,sitä tuli paljon ja setä hieroi pippeliä,tytöt katsoivat silmät suurina kun sedän pippeli oli ihan suora setä sanoi että pojat syökää kaurapuuroa niin teillekin kasvaa iso pippeli....niinpä niin👍


    • Anonyymi

      Ahh kertokaa lisää! Haluisko joku kirjoitella sähköpostiin vapaammin?

    Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6618
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2652
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2233
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      74
      1894
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1457
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe