Jatketaanko me tätä siihen asti, kunnes löydät jonkun kenen kanssa haluat oikeasti olla. Kunhan mietiskelen, ei tarvitse edes vastata.
J-mies jatketaanko
36
688
Vastaukset
- Anonyymi
Haluat et löydän jonkun toisen?
- Anonyymi
No en!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en!
Ei ole ketään toista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole ketään toista.
Hyvä, ei oo mullakaan 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä, ei oo mullakaan 😂
Saisit olla minun.
Ei sama kuin edellinen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisit olla minun.
Ei sama kuin edellinen.Mulle kelpaa vain 1 tietty mies❤️
- Anonyymi
Mitä jatketaan? Ikävä-palstan selaamista vai?
- Anonyymi
En oikein tällä palstalla jaksaisi, voisi olla jopa fiksumpaa irl. Kun ei täällä oikein voi kohdentaa rakkauttaan hänelle ilman tunnistusvaatteita ja ilman niitä on niin tyhjä olo.
- Anonyymi
Ei me täällä jatketa vaan muualla kunnes tajuat että haluan olla vain sun kanssa. -sivusta vaan tuskin edes hän olet, mutta varmistukseksi
- Anonyymi
Kauniisti sanottu ja olen samaa mieltä, ainoastaan päähenkilöt kateissa.
- Anonyymi
Minä ainakin jatkan kunnes tulet ja otat omaksesi.
- Anonyymi
Paremman löytymiseen asti sinä voit toimia viikonloppupanona.
- Anonyymi
Tuostahan sain liikeidean.
- Anonyymi
Tuuminkin ett ajattelet tasan noin, oot niin ennalta-arvattava ja kaavoihin kangistunut ! 😅 Täys sysi p@ska miehex. 😊😊
- Anonyymi
Nii just näin🙈
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii just näin🙈
Ei taida olla huumorintajua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No on on 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, mutta ei huonoa huumorintajua. 🤨
- Anonyymi
Ei laastaria suhteisiin, ei pysy kiinni, ei paranna, voi jopa pahentaa sydämen haavaa. Vinkkejä treffeihin. On saatava molempien liike pysähtymään. Tarpeeksi alkulämpöä, tarpeeksi valoa toisen tunnistamiseen, raoton penkki ensi alkuun ja siinä ollaan valmiina lentoon, turvavöitä ei tarvita vaan nimenomaan vapaa kehon, mielen ja sielun liikkuvuus, molempiin suuntiin. Sanoja ei tarvita jos muulla tavoin voi kertoa paremmin.
- Anonyymi
Jatketaan vaan mutta en erota sinua muista. Eihän haittaa jos kirjoittelen useamman kanssa?
- Anonyymi
No ei, täällä on aika mahdotonta tietää kenen kanssa kirjottelee.
- Anonyymi
Ei haittaa. Empatia ja rakkaus ei ole kenenkään omaisuutta ja vaikka kiinnitän sitä energiaa itseeni jonkin verran, sitä kyllä riittää kaikille, jotka sitä haluavat vastaanottaa.
- Anonyymi
Many moms is a good thing.
- Anonyymi
En jatka mitään mitä koskaan edes ollut, lisäksi tämå palsta on parasta hänelle.
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Tai siis sinä yksinäsi jatkat? 🤔
- Anonyymi
En tule jatkamaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tule jatkamaan.
... yksin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... yksin.
Olet täysin seko. Todellisessa elämässä olisi tehty. Täältä et saa kuin pahaa mieltä.
- Anonyymi
Sovitan niin.
- Anonyymi
Joo, lopetan koko p a s k a n sitten, heippa
- Anonyymi
Jatketaan vaan, koska en minä ketään muita etsi.
- Anonyymi
Mutta,saatat löytää etsimättä.
- Anonyymi
Löydän?
En löydä koska en etsi.
Lopetin yrittämisen kun tajusin että olit ymmärtänyt mut väärin.
Sen jälkeen on eletty vain päivä kerrallaan. Ilman toivoa.
Unohdus tulee aina välillä. Kestää pari viikkoa. Sitten tulee se tunne. josta kerroin.
Jos on jotain sanottavaa, voin tänne kirjoittaa. Paitsi jos jaksan vastustaa kiusausta.
Tänään en.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä403067- 802831
- 1862444
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?362165- 191483
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?231403Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411396- 101274
- 131269
- 221241