Ollaan pari 44v. Miten saisin järjestettyä vaimolle ja minulle sattuman näköinen kohtaaminen 55-64v paksu kaluisen miehen kanssa. Tavoitteena kimppahommat. Vinkkejä? Tiedän että ennalta suunniteltuun hommaan hän ei lähde mutta pikku hiprakassa spontaanisti vois onnistuakkin. Saa ilmoittautua jos olet terve, asiallinen ja ko.vehkeillä varustettu mies.
Kolmatta etsimässä.
12
1253
Vastaukset
- Anonyymi
Vinkkinä etsijälle. Jätä säpo. Tulee varmaan vaikka ja mitä, mutta myös se yksi avainsanan sisältävä viesti.
Niin rohkea olla pitää ja true-etsijä laittaa hommaan kunnolla paukkuja. Vastaan kyllä. - Anonyymi
Missä päin on aloittaja
- Anonyymi
Ollaan keskiSuomessa mutta en etsi seuraa seudultani asian arkaluonteisuuden vuoksi. Isot kaupungit käy meille, ollaan liikkuvaa sorttia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ollaan keskiSuomessa mutta en etsi seuraa seudultani asian arkaluonteisuuden vuoksi. Isot kaupungit käy meille, ollaan liikkuvaa sorttia.
Eli Kuopion seudulta kävisi. Millainen vaimosi on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuhanen7 dom gmail on parista kiinnostunut. Isot kaupungit ok. Ei feikeille.
- Anonyymi
Niin varmasti siellä sitten teet. Olethan tuota toistanut jo ihan riittävästi. Tietääkö joku muu täällä spedestä niuvanniemellä.
- Anonyymi
Huomenta . 60v. hyväkuntoinen kaveri pääkaupunkiseudulta on todella kiinnostunut asiasta.
- Anonyymi
Huomenta. Kerro lisää itsestäsi. Ikä ainakin olis hyvä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta. Kerro lisää itsestäsi. Ikä ainakin olis hyvä.
Kuopiosta 60v mies olisi kiinnostunut kyllä. Kerro millainen vaimosi on
- Anonyymi
Olen siis pääkaupunkiseudulta. Normi/Sportti keho . Kokemusta yhdestä kimpasta, eli ei mikään konkari. Paksuutta on ja hiukka normia pidempi. Tässä aluksi.
- Anonyymi
Jos tulette joskus tänne etelä-suomeen päin niin kyllä vaimosi saisi kunnolla 18/5 kyrpää jos tämän kokoinen kelpaa. T.60plus ukm
- Anonyymi
Huomaan et itsekkään usko et vaimo suostuis jonkun runkkarin naitavaksi. M 64v
Ketjusta on poistettu 59 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831449Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671235Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021213Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2191204Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041009Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134936Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 78791