Kostuvatko paikat ilman että tarvitsee kurkusta kuristaa? Ovatko pöksysi märät?
Miten on 5-kymppinen nainen
8
831
Vastaukset
- Anonyymi
Päästäthän lähemmäksi kokeilemaan!
- Anonyymi
Sormikopeloa vähän pöksyjen päältä ja kohta sisältääkin, kyllä pillu tuoksuu jo.
- Anonyymi
Kurkusta kuristaen ei todellakaan kostu eikä sellaiselle joka niin kuvittelee.
Mutta kostuu kyllä kun on taitava kostuttaja ja jos on kiire niin tuubista saa liukkautta. Tiettyyn aikaan kuukaudesta pöksyt on kyllä aika useinkin märät. - Anonyymi
Kyllä kostuu ja vieläpä melko nopeasti kunhan on oikeanlainen mies sormipeliä pitämässä.
Kosteaa ja miehen tuoksuista saattaa sen ilottelun jäljiltä valahtaa pöksyihin vielä seuraavana päivänäkin, mutta onneksi meille naisille on pikkuhousun suojat keksitty jonka voi kätevästi vaihtaa uuteen puhtaaseen, niin eipähän enää tarvi sen vuoksi puhtaita pikkareita käydä töissä kesken päivää vaihtamaan.Ihana kuulla, olisi kiihottava kokea tuo livenä. Haetkos seuralaista?
Täällä puolen 43v mies Vantaalta, juuri kaltaisesi reilusti kostuva nainen hakusessa vakituisempaan tuttavuuteen.
- Anonyymi
Kyllä kostuu vielä paljon vanhemmiltakin, olen useita mummoja päässyt hieroon ja nuoleen, erinlaisia ihania pilluja, makuja ja tuoksuja löytänyt, naminami, kyllä kaikki ovat jollain tavalla kostuneet ja joskus sitten ollaan lisätty liukuvoiteilla jos on tarvinnut tai jatkettu pitkään rakasteluja, olen ukm ja rakastan mummoja, ei tarvitse kortsujen kanssa sähläillä ja kyllä ne vanhemmat 50-95v ovat parhaita, pusu kaikille ihanille leideille, olette ihania, haluan rakastella kanssanne, T. +60ukm
- Anonyymi
Liiankin märkä :/ ja pelkkä suutelu saa mut valmiiksi, joten aika helppo ois liukua sisään 🤪. Tosin oon aika tiukka, joten vaatii kyllä muutakin lämmittelyä, kuin suudelmat.
Ei ole sellaista kuin liian märkä, itse olen sitä mieltä että mitä märempi sen parempi. Ihana nuolla kun sitä kosteutta tulvii suuhun. Tutustutaan
Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1619404Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492940Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja402726- 572581
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971985- 981882
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai241836Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä511382Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1101244- 281231