Onko Dacistit muita viisaampia

Anonyymi-ap

Ajavat kiiltävillä Dacioilla jossa takuu viimassa. Ostohinta edullinen, laadukas auto ja hyvä jälleenmyyntiarvo. Taitavat Dacistit olla viisaita. Minulla ruosteen syömä kärry. Sain siihen aikoinaan perävalotakuun. Eikä edes kiillä.

25

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielestäni dacistit ovat viisaampia kuin he, jotka ostavat vanhoja loppuunajettuja autoja velkarahalla.

      • Anonyymi

        Sinun vammainen näkemyksesi että automarkkinoilla olisi vain kaksi vaihtoehtoa alkaa olemaan aika elähtänyt. Minä menen ja ostan tuliterän capturin niin ei tarvitse köyhäksi leimautumista pelätä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun vammainen näkemyksesi että automarkkinoilla olisi vain kaksi vaihtoehtoa alkaa olemaan aika elähtänyt. Minä menen ja ostan tuliterän capturin niin ei tarvitse köyhäksi leimautumista pelätä.

        Minä en pelkää köyhäksi leimautumista autoni takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pelkää köyhäksi leimautumista autoni takia.

        Kun kuuntelee premium- merkkien omistajien huolia monivikaisista
        autoista korjaamoiden pihassa niin suorastaan säälittää vaikka sääli on
        sairaus, Säälitään yhdessä . . .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun kuuntelee premium- merkkien omistajien huolia monivikaisista
        autoista korjaamoiden pihassa niin suorastaan säälittää vaikka sääli on
        sairaus, Säälitään yhdessä . . .

        Kun kuuntelee premium- merkkien omistajien huolia monivikaisista
        autoista korjaamoiden pihassa niin suorastaan säälittää.....Joo kyllä sitä elinaikana on nähnyt kaikenlaista kulkuneuvoa kun niitä on sokeana tuotu hyvässä uskossa etelästä ja ulkomailta. Kun niitä on saatu kotipihalle niin parinpäivän päästä todetaan että akku on jo tyhjä, syynä aivan muu kuin akkuvika, Toisilla alkaa näkyä outoja jouluvaloja mittarissa, eräillä vetonivelet jo pikkuhiljaa joululauluja laulaa liian aikaisin ( Rati riti ralla ja luultu että nehän on vasta sisään ajettuja kun ne on menneet 200000km tai enemmän. Tällaista se on useamman nuorukaisen ja keski ikäisen ,eikä kaikki viisastu iän mukana koskaan Hyvässä uskossa luullaan että pienemmät verstaat niitä halvalla korjailee mutta se aika pikkuhiljaa hiipuu. Veikkaisin n. 10 vuoden päästä että pikkuverstaat ovat vähentyneet entisestään ja uuden auton ostoon tulee pikku pakko tai joutuu olemaan ilman autoa jos ei rahat enää riitä. Nämä pitkät takuuthan on jo esinäyttöä tästä kunka tulevaisuus tulee olemaan. Sitten kun niitä 7 vuoden päästä jo ostellaan takuitten jälkeen niin näkyy tulevan peräti kytkin korjauksiakin, puhkiruostuneita öljypohjia ,poikkinaisia jousia y.m.s. Minun ei tarvitse Yber tarinoita uskoa trollipalstoilta,, koska olen kuitenkin ollut korjausalalla yli 35v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en pelkää köyhäksi leimautumista autoni takia.

        Minä en pelkää köyhäksi leimautumista autoni takia.......En kyllä minäkään,jos viereen sattuu parkkeeraamaan joku suulas juppi kommentteineen niin olen valmiudessa vastaamaan että pane pensahana kiinni ettei se tiputa pensaa allensa muuten saatat joutua korvaamaan rikkoutuneen asfaltin !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun vammainen näkemyksesi että automarkkinoilla olisi vain kaksi vaihtoehtoa alkaa olemaan aika elähtänyt. Minä menen ja ostan tuliterän capturin niin ei tarvitse köyhäksi leimautumista pelätä.

        Velkainen premium auto ei tee sinua rikkaammaksi


    • Anonyymi

      Dacistit elää samaan tyyliin kuin muissa maissakin eletään. Muissa maissa ylimääräiset rahat yleensä sijoitetaan vaikka talon ostoon ,mutta auto ei ole tärkein . Jos ei haluta sijoittaa suuria omaisuuksia ja vaarantaa oman talouden tilannetta niin silloin kuitenkin ostetaan auto kunhan se on uusi ja pian takuitten jälkeen jo ajatellaan ehkä jo vaihtaa taas uuteen. Suomessa taas ostetaan mieluiten auto joka on kulkenut vähintään 100000km tai vielä enemmän ja uskotaan sen ikuiseen elämään , Sitten on edessä matkat tarvikeliikkeeseen tinkaamaan kun varat ei riitä alkuperäis osiin , sieltä kannetaan jarrulevyjä,pakoputkia,vesipumppuja ,iskareita ,lämmityslaitteen moottoreita nokkaketjuja,alatukivarsia, latureita,,,ehkä tulee aika myös ostaa hitsikonekkin. On ne ihmisillä työt vähissä jos tuollalailla pitää itsensä työllistää. kai se tulee joskus Suomessakin aika viisastua että vanha Saksan/Ruotsin taksi ei enää ole mikään rikkauden mitta vaan mahdollinen riesa !!

      • Anonyymi

        Luin tämän tarinasi huolella. Olet varsinainen satusetä. Siitä kymmenen pistettä sinulle. Tosiasiassa Daciaan saa laittaa samoja osia mistä tarinoit. Erityisesti palloniveliä menee ja kuluu kuin näkkileipää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tämän tarinasi huolella. Olet varsinainen satusetä. Siitä kymmenen pistettä sinulle. Tosiasiassa Daciaan saa laittaa samoja osia mistä tarinoit. Erityisesti palloniveliä menee ja kuluu kuin näkkileipää.

        Ei kenenkään ole pakko ostaa uutta Daciaa. Jos uskoo noita pallonivel juttuja, voi valita itselleen vapaasti mielestään paremman vaihtoehdon.Päättäkää itse miten kauan autoa kannattaa pitää hengissä. Kaikki kuluu ja korjaaminen maksaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin tämän tarinasi huolella. Olet varsinainen satusetä. Siitä kymmenen pistettä sinulle. Tosiasiassa Daciaan saa laittaa samoja osia mistä tarinoit. Erityisesti palloniveliä menee ja kuluu kuin näkkileipää.

        Lue tu toinenkin tarina ja mieti rauhassa ennen kuin kommentoit !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kenenkään ole pakko ostaa uutta Daciaa. Jos uskoo noita pallonivel juttuja, voi valita itselleen vapaasti mielestään paremman vaihtoehdon.Päättäkää itse miten kauan autoa kannattaa pitää hengissä. Kaikki kuluu ja korjaaminen maksaa.

        Kyllähän ne pallonivelet varmaan sellaista nättiä sunnuntai kirkkokyytiä tasaisilla asfalttiteillä kestää. Oma renault clio on työkäytössä, alatukivarret menee vaihtoon joka vuosi. Tulee halvemmaksi itse vaihdella koko varret kuin maksaa mansikoita korjaamolle prässäämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne pallonivelet varmaan sellaista nättiä sunnuntai kirkkokyytiä tasaisilla asfalttiteillä kestää. Oma renault clio on työkäytössä, alatukivarret menee vaihtoon joka vuosi. Tulee halvemmaksi itse vaihdella koko varret kuin maksaa mansikoita korjaamolle prässäämisestä.

        Aika helppo vaihtaa ainoastaan pallonivel,kotitöinäkin ja säästyy aurauksen säädöltä !!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän ne pallonivelet varmaan sellaista nättiä sunnuntai kirkkokyytiä tasaisilla asfalttiteillä kestää. Oma renault clio on työkäytössä, alatukivarret menee vaihtoon joka vuosi. Tulee halvemmaksi itse vaihdella koko varret kuin maksaa mansikoita korjaamolle prässäämisestä.

        Katso kuitenkin kuka ne tukivarret /pallonivelet on valmistanut. Alkuperäinen ei ole siitä parhaimmasta päästä,paljon kestävämpää löytyy !!


    • Anonyymi

      Lemförder rulez. AITOA SAKSALAISTA TEKNOLOGIAA

      • Anonyymi

        Ja myös Stark,,on tullut testattua !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja myös Stark,,on tullut testattua !

        Ja sitten on paljon paljon huonompia


    • Anonyymi

      TRW on mulla vielä testaamatta, nehän tekivät aikanaan Saabin pallonivelet !

    • Anonyymi

      Minäkin olen miettinyt uutta nelikko Dacia Dusteria. Kun en ole hyvätuloinen en edes aio vaihtaa sitä vaan ajan sen loppuun. En odota muuta kuin siedettäviä ylläpitokuluja. Purkaamo kertoo sitten joskus jälleenmyyntiarvon. Huvittaa kun amis pojat kyselivät joskus uuden Dacian ostaneelta "onko se hyvä auto". Jos itsellä ei olisi rahasta kiinni ostaisin Chevrolet Suburbanin 6 litraisella bensa v8. No olihan pojilla sentään yli 10v ikäisiä ja reilu 300 000 ajettuja premiumeja, tirsk. Saksassa äidin kauppakasseja alitehoisine moottoreineen ja siellä olisivat menneet jo paaliin. Saksassa sillä yli 200km vapaiden nopeukdien kaistalla suihkivat ihan muut kuin nämä 2,5-1,8 litraiset 150hv mopomallit.

    • Anonyymi

      TSI 2.0 rulaa. Ottaa 240 mittariin!!!

      • Anonyymi

        Missähän aiot ajaa 240 mittarissa??? Vaikuttaa siltä, että on taas ajokortti-ikää odottava asialla.


      • Anonyymi

        TSI 2.0 rulaa. .....vaikuttaa olevan joku kumma automalli jossa on Farenheit lämpömittari jota luulet nopeusmittariksi


    • Anonyymi

      Mun TSI ottaa sen 240 mittariin ja Dacisti ei tätä voikkaan ymmärtää koska Dacioissa on tuhnut moottorit!!!

      • Anonyymi

        Siellä autokoulussa sitten opit liikennesääntöjä, esim. nopeusrajoitus.


    • Anonyymi

      Hei vaan! Onneksi vain jakopää on volsusta paskana! Minun autosta lensi jakoketju konepellin lävitse helvettiin ja DSG:n paskaloota tippui tielle!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe