mikähän firma mahtaa tuoda maahan, vai onko suomalainen tuote, netistä ei tietoa tahdo löytyä?
jet air liesituuletin
8
11535
Vastaukset
- pete
Carlo Casagrande & Co Oy tuo maahan. Mitä sillä tiedolla teet??
- kaale
siis mistä kyseistä laitetta voipi hankkia?
- Keittiösuunnittelija
Profit-keittiöt eli Espoon kalustetukku myy kyseistä merkkiä. Yhteistiedot löytyy nettisivulta: www.kalustetukku.fi
ps. Kannattaa tinkiä hinnasta ja säilyttää tilausvahvaria.- Jnikoo
Höhöö
- Kalustetukusta
Huomasimme vasta asennusvaiheessa että tuotteessa oli pieni lommo. Se lommo muistuttaa meitä nyt joka päivä siitä että luotimme väärään myyjään. Tuotteen vaihtaminen ei nimittäin käynyt päinsä koska: "Sittenhän se jää tänne meidän varastoon". Näin Kalustetukussa!
- jep222
electrolux type 28 suodatin.type nro stanssattu suodattimeen.
- huijattiinko meitä?
Mistä liesituulettimeen saa uuden suodattimen hankittua???? Onko nämä jotain halpakoneita joihin ei saa mistään. Netistä ei ainakaan löydy. Malli on Fs 401.
- aalio
kalustetukuista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127