Melkein kriisipalaverin paikka.
Mutta pätevyytensä ansiosta Sanna sai kenkänsä siihen jalkaan mistä irtosi.
Sannalta irtosi kenkä
15
225
Vastaukset
- Anonyymi
Jos hänellä olisi ollut hyvä huumorintaju, niin olisi pitänyt sitä kädessä kenkäpuhelimena ja olevinaan ollut puhelimessa.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18099820x
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Huonot kengät noihin olosuhteisiin. Kumisaapas on ainoa kunnon tossu syyssäihin.
- Anonyymi
Halus vaan esitellä horohokkariaan.
- Anonyymi
Onneksi ei sattunut pahemmin. Olishan se ollut noloa lähteä ampparilla Martin bileistä.
- Anonyymi
Villisti tanssiessa vaatteet lähtee.
- Anonyymi
Yökerhoissa näkee naisilla samanlaisia korkokantakenkiä.
- Anonyymi
Semmosilla saa römpsän korotettua sopivalle korkeudelle seisaaltaan tapahtuvaa astumista varten.
- Anonyymi
ahtisaaren hautajaisissa ?
- Anonyymi
Olisi liimannut ne eri keepperillä kiinni jalkaan.
- Anonyymi
Stand by koomikoilta irtoaa läppää, Sannalta kenkä.
- Anonyymi
Mullakin kännissä on kenkä hukkunut. Olen siis perussuomalain setämies. En hautajaisvieras.
- Anonyymi
Yhteen aikaan heittelivät nauhoista toisiin kiinni solmittuja kenkiä roikkumaan puhelinlangoille.
- Anonyymi
Tuhkimo ja lasikenkä? Oli sellainen satu.
- Anonyymi
zzz
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892