Mikä on sinun suosikkikeksisi tai kahvipullasi ?

Anonyymi-ap

Vai vältätkö sokeria ja rasvaa ? Lähes 50000 suomalaista äänesti
suosikkikeksinsä. Ykköseksi tuli Jaffa appelsiini-keksi,
kakkoseksi Doris tryffelikeksi, kolmanneksi Domino.
Neljänneksi suosituin on Suklaalehti ja vitonen on valkosuklaa-karpalokeksi.
Kaikki 10 suosituinta on linkissä. Vanha Carneval-keksikin pääsi listoille,
ihme ....
Jos pullaa joskus (harvoin) syön suosikkini on Dallas-pulla tai munkki
ja kekseistä Pirkka pehmeä suklaakeksi.

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000009980636.html

23

300

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaurakeksi ja kanelikorvapuusti

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        ❤️ ­­N­y­m­­f­o­­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18100169m

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Onko niistä mikään aitosuomalainen keksi?
      Olen alkanut harrastamaan poistomyynnissä olevia pullia ja viinereitä. Leikkaan ne pienimmiksi palasiksi ja kuivatan korpuiksi, herkullisia.

      • Anonyymi

        Kantolan keksit voivat olla suomalaisia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kantolan keksit voivat olla suomalaisia ?

        Kantolan omistavat norjalaiaet ja keksit tehdään Latviassa.
        Joten se siitä suomalisuudesta.


    • Anonyymi

      Tykkään suklaahippukekseistä ja suklaahippikakusta, alle 2 € ja säilyy viikkoja
      -- jos säilyy
      https://www.s-kaupat.fi/tuote/rainbow-suklaahippukakku-275-g/7340191140684

    • Anonyymi

      Kampaviineri.

      En pidä makeesta. Joskus kahvin kans korvapuusti tms, kampaviineri kai mieluisin. Munkit ei huilaa, etenkään hillosellaiset. Oikeestaan ainoo poikkeus on lidl.n omenatasku, se ei ole liian makeeta. Jokin omenapiirakka menee joskus.

      Piskettejä pidän niinkuin vierasvarana, jotain halpoja suklaamurukeksejä tms. Mieluummin ite otan vaikka voileipäkeksin, päälle kurkkusiivu tms.

      Jotkut syö hirveesti nisua, oma asiansa. Ite en niin välitä, otan enenpi ravintona, kahvinkin kans useimiten voileipää. Suolainen huilaa paremmin, kuin makee.

      =DW=

    • Anonyymi

      En syö mitään jossa valkoista jauhoa tai sokeria.Joten ei suosikki leivonaisia .

    • Anonyymi

      Kyllä pillukka ja siitä monipuolisesti naatiskelu voittaaa makeat herkut.

      Fika tiden

    • Anonyymi

      En syö en juo viiniä en kalja en tupakka tai leivonainen ja suuni voi hyvin.piste.v

    • Mielummin jotain kahvin kanssa vaikka kaurakeksi, diabetes hoitaja neuvoi mielummin joku pulla kuin leivos vaikka se maistuisi. Kun takavuosina tupakoin se riitti kahvin kanssa ja tuli ravittua sielu,
      Kahvi seura pelkkä kahvi, hienot naiset hienoissa kahvi paikoissa hienosti pukeutuneina juttelevat siemaillen kahvia arvokkaasti puhuen hienosti eri kieliä käyttäen.

      • Anonyymi

        Melkein vaikka mitä, mutta pitää rajoittaa.
        F:n marjapiirakat esim. mustikkap.
        Mutta parhainta olisivat äidin leipomat korvatillikat. Ne olivat pienehköjä ja niissä ei aineissa säästelty. Niin nam. En yllä.
        Beng


    • Anonyymi

      Kekseistä ehdoton suosikkini on Fasupala, nuo voittaneet keksit eivät ole minun makuuni.
      Jos leivon, leivon korvapuusteja tai voisilmäpullia, ne ovat parhaat kahvipullat mielestäni.

    • Anonyymi

      Uunituore pulla olisi parasta kahvin tai kylmän maidon kanssa, mutta kun ei
      jaksa leipoa. Muistelee vain.

      • Anonyymi

        Minun suosikkipulla on tosca-pulla.
        Ennen en syönyt pullia, mutta nykyisin menee.

        Tai ostan pullapitkon.
        Vois ruveta itsekin leipomaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun suosikkipulla on tosca-pulla.
        Ennen en syönyt pullia, mutta nykyisin menee.

        Tai ostan pullapitkon.
        Vois ruveta itsekin leipomaan.

        Itse leivottu hyvin vähän sokeria tai hunajaa ja voita rasvana on parempi kuin mikään ostoksilla. Kun ei vain jaksa tai ehdi jos muuta tekemistä. Harmi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun suosikkipulla on tosca-pulla.
        Ennen en syönyt pullia, mutta nykyisin menee.

        Tai ostan pullapitkon.
        Vois ruveta itsekin leipomaan.

        Valmiskakuista suosikkini on ollut prinsessakakku. Ostan juhlapyhiksi, esim. ensi adventiksi.


    • Anonyymi

      En syö kaupan keksejä, tavallinen kotonaleivottu pulla riittää.

    • Anonyymi

      Fazer Jaffa-leivoskeksit.

      Pullava-siivutettu pullapitko. Levitän sen päälle aina voita ja toppaan kahviin.

    • Anonyymi

      Voiko joku kertoa mitä pullaa tai leivoksia saa VOILLA LEIVOTTUNA nykyään? Keksejä? En syö jouluruokia. yäk ne sokeri rasva taikinat.
      Mitä elintarvikkeita on valmistettu ilman rypsi,rapsi,auringonkukka öljyä?
      Kun em lisätään muroihin leipiin,välipala kriiseihin,koukkuihin.
      Täytyy itse leipoa laiha kaneli pulla johon käyttää voita. En muuten osta pullaa yms enää. Ne lihottaa ja lisää diabetes riskiä.

    • Anonyymi

      Töysän pipatit! Hyvä kastaa kahviin,niin paikat ei irtoo..

    • Anonyymi

      En syö pullia, keksejä enkä kakkuja. Aivan tyhjää moskaa, ei mitään ravintoarvoa.

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4403
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4000
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      23
      2701
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1891
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1757
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      20
      1641
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1561
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe