Niin se vaan on.
Veikkaus vie armotta rahasi
4
413
Vastaukset
- Anonyymi
Jotenkin tuntuu että ihmiskunta jakautuu selvästi 2 osaan, köyhiin jotka pelaa ja menestyviin jotka ei pelaa.
Tuossa välissä on harva joukko jotka menestyvät ja palaavat.
Nykyinen kumppani sai puolison kuoleman jälkeen velattoman talon ja hyvän leskeneläkkeen.
10v sen jälkeen oli tilanne että hän oli käyttänyt minun rahoja jo 100 000€ ja kun kieltäydyin antamasta enempää rahaa niin meni talo ja ajautui ulosottoon.
Sen verran tuin häntä että muutti minun luokse asumaan mutta ei maksanut mitään asumisesta eikä juurikaan ruuasta.
No viime kesänä halusi uudemman auton ja ilmoitin etten ala sitä yksin maksamaan ja puolet pitää tulla häneltä, kas kummaa rahaa löytyykin nyt se 300€ kuukaudessa auton kuluihin.
Eli laskemieni mukaan hän on pelannut jo lähemmaksi 300 000€ rajoja, jos nuo olisi sijoittanut vaikka sijoitusasuntoihin niin hän eläisi ihan mukavasti tuotolla, tai sitten olisi suunnannut nuo rahat pörssiin jossa olisi saanut purkaa sitä pelaamisen viettiä mutta voittomahdollisuudet olisivat olleet järkyttävän paljon isommat.
Itse en ole pelannut mutta minun omaisuus on tällä hetkellä n. 600 000€ ja niista 400 000€ sijoituksissa jotka tuottavat koko ajan.
Suoraan sanottuna minulla ei olisi mitään jos olisin pelannut koko ajan. - Anonyymi
Paras on käyttää sivustoa https://www.nousut.com/
- Anonyymi
En ole pelannut ns. RAY pelejä varmaan "kymmeneen" vuoteen. En muista oliko viimeinen kerta kun pelasin, mutta silloisen lähikoskin myyjä kehoitti minua lopettamaan ykkösellä. Laitoin peliin kaksi euroa ja ensimmäisellä tai toisella kierroksella tuli alas vajaa 100€. Kioskin myyjä sanoi suoraan, että vaihdetaan ne rahat isompaan heti.... Tuosta omasta kokemuksesta tai muusta nähdystä voi vain miettiä kuinka se on kiinni tuurista tuleeko näistä rahanpesukoneista mitään koskaan..... Ainakin vanhanajan koneissa joita pelattiin oikeasti kolikoilla aika moni pelaaja täytti koneita ilman voittoja ja sitten tuli yksi joka putsasi kaiken satunnaisella pelikerralla hyvin pienellä vaivalla..... Jos otetaan sama arvioi kuin lotossa, niin tämäkin voitokas pelikierros on ja saatu euro oli yksittäiselle pelaajalle maksanut varmasti 20€/ voitettu euro... eli hyvinkin oli vielä tappiolla. Jos itse olin ennen tuota vajaan sadan euron kierrosta palannut viisi euroa edeltäneenä kuukautena, niin saatoin pitää itseäni voitolla. Mutta otetaan tappiokuvaus omasta lototstani. Jokainen takaisin saamani euro on oikeasti maksanut vähintään 25€, eli olen n. 80 pinnaa tappiolla. Nopeaa hedelmäpeliä pelaava saattaa olla vielä rumemminkin tappiolla ja ihmetyttää ettei veikkauskorttissa ole alempaa tappiorajaa automaattisesti..... eihän se ole ongelma jos pelaat pari euroa viikossa, mutta kun se ei riitä.....
- Anonyymi
Huvittavaa nuo ilmoitukset että palautusprosentti on sanotaan nyt vaikka 80%.
Henkilö pelaa 100€ ja saa takaisin 80€ ja pelaa uudelleen niillä "voitoilla" jolloin seuraavalla kierroksella saa takaisin 64€ ja taas seuraava kierros ja saa takaisin 51,40€.
Eli huomaatteko että 3 kierroksella palautusprosentti on laskenut jo 50% ja kun jatkaa vielä muutaman kierroksen niin palautusprosentti on 0%
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172413
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694