Jos ruotsinkieli ja ruotsinkielisten asema, jotka molemmat ovat Suomessa
turvattuja, menee kansallisen edun edelle on valitettavasti turha toivoa suomenkielisten ääniä.
Hyytävän hallituksen leikkauspolitiikka ja heikompien kohtelu ei tuo yhtään
lisä-ääntä suomenkielisiltä. Valitan.
Henriksson totesi, ettei hän mene hallitukseen, joka toteuttaa perussuomalaista politiikkaa.
Hallitus toteuttaa nyt perussuomalaista politiikkaa.
Henriksson toivoo, että muutkin kuin ruotsinkieliset äänestäisivät RKP:tä. Ei tule äänestämään
29
427
Vastaukset
- Anonyymi
RKP saisi lisää kannattajia SuomenKielisistä, jos RKP luopuisi PakkoRuotsista. Se on täysin Varma Asia .
- Anonyymi
-----------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------- Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen ! ---------------
---------------------------------- Kyllä Perus On Paras ! ---------------------------------
------------------------------------------------------------------------------------------------- - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-----------------------------------------------------------------------------------------------
----------------------- Olen Suomalainen - Olen PerusSuomalainen ! ---------------
---------------------------------- Kyllä Perus On Paras ! ---------------------------------
-------------------------------------------------------------------------------------------------1
- Nuorten Suosikkipuolue - On PerusSuomalaiset ! - Jeeeee Jeeee Jeeeee !
1 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-------------------------------------------------------------------------------------------------Vedä juntti käteen.
- Anonyymi
Ei persuhallitukseen menon jälkeen ole toivoakaan. PS:n aate ja sen
sen tavoitteet ovat kauhistuttavia. - Anonyymi
Suomessa on nyt kaksi PS:ää. Milloin ne virallisesti yhdistyvät ja liittyykö
RKP:kin siihen ? KD vastaisi kuten aina: "Meille sopii kaikki !" - Anonyymi
Viimeinenkin uskottavuus meni.
- Anonyymi
Ihan hyvin voisin äänestää RKP:tä vaikka olen suomenkielinen. Olen vähemmistöjen puolustaja,enemmistö pärjää aina!
- Anonyymi
Niin no, onhan rikkaatkin vähemmistö ....
- Anonyymi
Voihan joku johtaja äänestääkin ruotsalaisia, mutta työläisten ääniä eivät saa. Sen verran oikeistopuolueesta on kysymys.
- Anonyymi
Sehän olisi itsemurha!
- Anonyymi
Työläinen eli palkansaaja ei tietenkään äänestä ns. omistavan luokan
etuja ajavaa puoluetta kuten RKP:tä. - Anonyymi
Minä äänestän jos on ehdokkaita Savo-Karjalan alueelta. RKP on ihmisoikeuspuolue.
- Anonyymi
Miksei se sitten puolusta ihmisoikeuksia ? Fasistipuolue saa syöstä suomalaisia
kurjuuteen, RKP on sen kanssa samaa mieltä.
- Anonyymi
Suomessa on nyt neljä persupuoluetta, kaikki hallituksessa vetävät
PS-linjaa: Pienituloiset ja köyhät kyykkyyn, köyhät maantielle,
köyhiltä ihmisoikeudet pois.
Lisää rahaa rikkaille. - Anonyymi
Siitä hän voi uneksia elämänsä loppuun asti. Vain hullu ja tollo sen tekee.
- Anonyymi
Eikö RKP tajua, että suuri osa kansaa pitää persuja natsimielisinä ?
Rasisteja he ovat varmuudella.
Sanonta sanoo "Kerro minulle, ketkä ovat ystäviäsi niin minä kerron sinulle
minkälainen sinä olet".
Osan kansasta samaistaa väistämättä muut hallituspuolueet persuihin.- Anonyymi
RKP täynnä rasistela.
- Anonyymi
Hahahaaaaa....! Opetusministerillä on huumorintajua? Mutta joo ei tule onnistumaan. Nej tack!
- Anonyymi
Never!
- Anonyymi
Nyt meni Anna Maijan maine Vikström paljasti rttä puolueessa tiedetään miten pahasti leikkauksilla murjotaan ihmisiä.
Välivalta on tahallista ei vahinko! - Anonyymi
V,,ttu tuota kurttunaamavalittajaa! 😜
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010037536.html - Anonyymi
Henriksson on usein "yllätetty" tai RKP on "jätetty ulkopuolelle",
kun niin sovitaan. Esim. itäraja-asiassa Henriksson matkusti
saamelaisia tapaamaan, että RKP voisi "olla jätetty päätösten ulkopuolelle".
Nin sitä luikerrellaan kiusallisista tilanteista irti joutumatta
ottamaan kantaa, että voidaan jatkaa hallituksessa. - Anonyymi
Ei kai kukaan täysjärkinen niin tyhmä vois olla.
- Anonyymi
rkp..suomen sortaja.ei kuulu joukkoon.
- Anonyymi
Henriksson oli mainostamassa "arvojaan" Perjantai-ohjelmassa.
Toimittaja kysyi Henrikssonilta miten häneen on vaikuttanut RKP:n
gallup-suosion lasku.
Henrikssonin itsevarma ja itsetyytyväisyyttä ilmentämä hymy ja
vastaus oli:
"Meidän kannatus pysyy aina"
Henrikssonilla tuntui olevan käsitys, että hän on hyvien arvojen ruumiillistuma,
mutta sen ajatuksen mitätöi kyllä täysin hänen ja RKP:n mukana olo hallituksessa.
Hallitus ei vastaa ollenkaan niitä korkeita moraalisia arvoja, joita Henriksson
kertoo itsellään olevan. - Anonyymi
ei kukaan
- Anonyymi
Never.
- Anonyymi
Jos rotat voisivat äänestää, niin rkp saisi valtavan äänivyöryn.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894130
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353211Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032323Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312188Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell901983Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281857- 311830
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271577Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91537- 281511