Olen aika pettynyt perussuomalaisiin. Äänestin monet kerrat heitä. Mutta nyt tarvitaan uusi puolue minulle. Vaatimukset:
*Isänmaallinen, joka laittaa Suomen ja suomalaiset etusijalle
*Hieman konservatiivinen, joka vastustaa kaikkea wokea
Tiedän, että noi osuu perussuomalaisiin, mutta sitten seuraavat vaatimukset:
*Pienituloisen ja pätkätyöläisen tukeminen
*Pienyrittäjän sosiaaliturvan vahvistaminen ja varmistaminen
*Tuloerojen maltillisina pitäminen
Ainakaan eduskunnassa ei ole yhtään tuollaista puoluetta. Tuskin muuallakaan. Eli isänmaallinen, hieman konservatiivinen ja talouspoliittisesti maltillisesti vasemmalla oleva.
Uudelle puolueelle tilausta
13
190
Vastaukset
- Anonyymi
Joo,vasupuolueet vei viherharha ja persut alisti Kokoomus!
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181009233
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Eikö KD ole tuollainen?
- Anonyymi
Voi mamutus!
- Anonyymi
Tarvitaan uusi persupuolue entisin arvoin?
- Anonyymi
Jotain sellaista ehkä. Korjausliike kiinnostaa. Ja siellä Elovaara.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ovat edelleen tuota. Se on meidän ansiota, että Kokoomus ei saanut kaikkia tahtojaan läpi. Jos olet rehellinen duunari, niin äänestä perussuomalaisia.
- Anonyymi
Siis itselle kurjuutta lisää??
- Anonyymi
Älä hulluja puhu.
- Anonyymi
Eiköhän sellainen ole tulossa. Persut on kyllästyneet Purraan ja Hallaan.
- Anonyymi
Totta. Persuissa on liikaa sellaista väkeä, joka kuuluis Kokoomukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta. Persuissa on liikaa sellaista väkeä, joka kuuluis Kokoomukseen.
Tai saahan ne olla persuissa, saadaan kannatusta lisää, mutta sillä porukalla on ihan liikaa valtaa puolueen sisällä. Tässä on tällä hallituskaudella tasan kolme vaihtoehtoa. Ja yksikään niistä ei ole se, että persut jatkaisi nykyisesti hallituksessa. Vaihtoehdot satunnaisessa järjestyksessä
*Puolueen johtoon (edes vara pj) tulee inhimillisempää tulonjakopolitiikkaa ja työllisyyspolitiikkaa kannattavia
*Puolue lähtee pois hallituksesta vuoden tai kahden päästä
*PS eduskuntaryhmästä lähtee kolmannes ja muodostaa oman ryhmän. Tiedä vaikka Korjausliike olisi sopiva. Itse ainakin tykkään heidän ohjelmastaan.
- Anonyymi
Samavika. Ei tiedä ketä äänestäs!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982