Alkoi räksyttämään suomalaismiehelle ja sai pataan. Toivottavasti ottaa opikseen.
Mamu Roy sai mustan silmän
20
337
Vastaukset
- Anonyymi
Hieno juttu.
- Anonyymi
Mun mielestä pikkupojan olisivat saaneet saada köniin oikein kunnolla, mutta tulipahan pojilla ainakin kiire....
- Anonyymi
Toivottavasti ei muksinut alaikäistä, siitä tulee sanktiot, jos pojankolli tekee rikosilmon. Siinä ei paljon rasismisyytökset paina. Sitä tuo taitaa pelätäkin, kun toi asian julkisuuteen.
- Anonyymi
Lähtis kotimaahansa tappelemaan.
- Anonyymi
Kukas sen aloitti, kyllä minäkin raivostuisin, jos joku alkaa huudella rasistisesti ja vielä sylkeä päin, ois vaan vetänyt kunnolla turpaan näitä huutelijoita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas sen aloitti, kyllä minäkin raivostuisin, jos joku alkaa huudella rasistisesti ja vielä sylkeä päin, ois vaan vetänyt kunnolla turpaan näitä huutelijoita.
21:36 Totta, olisi ollut aivan oikein noille pojille.
- Anonyymi
Palautus Kanadaan.
- Anonyymi
Mopopoika veti ex ammattisotilasta nekkuun.
- Anonyymi
Mahtaa poikia pelottaa, kun pääsevät lehtien kansiin...
- Anonyymi
Ei ne mitään mopopoikia ollut, vaan skootteripoikia...
- Anonyymi
Roy ei ole mikään mamu. Ihan valkoinen ihminen. Ulkomaalainen kyllä.
- Anonyymi
Mamu sana tulee sanoista maahanmuuttaja. Maahanmuuttajissa voi olla monen näköisiä -ikäisiä ja kokoisia jne. Tämä tiedoksi täysin tietämättömälle joka mölisi klo 13:21:34.
Suomi on maa Euroopassa, meidän suomalaisten kotimaa ja kun henkilö tulee jostain muusta valtiosta tänne Suomeen niin hän on maahanmuuttaja. Ymmärsitkö??? - Anonyymi
Miten sinäkin ymmärrät sanan mamu, ihme kun on tyhmää porukkaa, maahan muuttajista tule lyhennys mamu, jos nyt jotain muuta luulit sen tarkoittava, eilen oli joku toinen pöllö joka kirjoitteli että joku Olimottanut kirkossa selfeitä , siis selsfie on oma kuva eikä mikään muu. Se tarkoittaa sitä että joku kuvaa omaa itseään, jos nyt kaikki ei sitäkään ole ymmärtäneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mamu sana tulee sanoista maahanmuuttaja. Maahanmuuttajissa voi olla monen näköisiä -ikäisiä ja kokoisia jne. Tämä tiedoksi täysin tietämättömälle joka mölisi klo 13:21:34.
Suomi on maa Euroopassa, meidän suomalaisten kotimaa ja kun henkilö tulee jostain muusta valtiosta tänne Suomeen niin hän on maahanmuuttaja. Ymmärsitkö???Inhoan teitä perSSuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on maa Euroopassa, meidän suomalaisten kotimaa ja kun henkilö tulee jostain muusta valtiosta tänne Suomeen niin hän on maahanmuuttaja. Ymmärsitkö???Olet väärässä. Mamu tarkoittaa jotain maahanmuuttajaa, joka ei ole valkoihoinen. Jopa mamut itse tietää tämän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on maa Euroopassa, meidän suomalaisten kotimaa ja kun henkilö tulee jostain muusta valtiosta tänne Suomeen niin hän on maahanmuuttaja. Ymmärsitkö???Eikös Roylla ole kaksoiskansalaisuus, minä ainakin olen käsittänyt asian niin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinäkin ymmärrät sanan mamu, ihme kun on tyhmää porukkaa, maahan muuttajista tule lyhennys mamu, jos nyt jotain muuta luulit sen tarkoittava, eilen oli joku toinen pöllö joka kirjoitteli että joku Olimottanut kirkossa selfeitä , siis selsfie on oma kuva eikä mikään muu. Se tarkoittaa sitä että joku kuvaa omaa itseään, jos nyt kaikki ei sitäkään ole ymmärtäneet.
15:46 "Olimottanut"? Vai että olimottanut.....haha, hah....
- Anonyymi
Royn vanhemmat ovat suomalaisia ja he muuttivat Kanadaan Royn ollessa 9 v.
Roy on hakenut aikaisemmin itselleen takaisin Suomen kansalaisuutta ja sai sen jo pari vuotta sitten. Hän haki myös pojalleen kansalaisuutta... - Anonyymi
Ennen puhuttiin pakolaisista, sitten pakolaiskriisin aikaan se ei ollut enää poliittisesti korrektia ja alettiin puhua maahanmuttajista, mutta tätä mopopojat eivät ehkä tiedä tai muista.
- Anonyymi
Tuskin mopopoika ikäiset asiasta tietävät mitään!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996