Mamu Roy sai mustan silmän

Anonyymi-ap

Alkoi räksyttämään suomalaismiehelle ja sai pataan. Toivottavasti ottaa opikseen.

20

337

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hieno juttu.

• Anonyymi

Mun mielestä pikkupojan olisivat saaneet saada köniin oikein kunnolla, mutta tulipahan pojilla ainakin kiire....

• Anonyymi

Toivottavasti ei muksinut alaikäistä, siitä tulee sanktiot, jos pojankolli tekee rikosilmon. Siinä ei paljon rasismisyytökset paina. Sitä tuo taitaa pelätäkin, kun toi asian julkisuuteen.

• Anonyymi

Lähtis kotimaahansa tappelemaan.

• Anonyymi

Kukas sen aloitti, kyllä minäkin raivostuisin, jos joku alkaa huudella rasistisesti ja vielä sylkeä päin, ois vaan vetänyt kunnolla turpaan näitä huutelijoita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas sen aloitti, kyllä minäkin raivostuisin, jos joku alkaa huudella rasistisesti ja vielä sylkeä päin, ois vaan vetänyt kunnolla turpaan näitä huutelijoita.

21:36 Totta, olisi ollut aivan oikein noille pojille.

• Anonyymi

Palautus Kanadaan.

• Anonyymi

Mopopoika veti ex ammattisotilasta nekkuun.

• Anonyymi

Mahtaa poikia pelottaa, kun pääsevät lehtien kansiin...

• Anonyymi

Ei ne mitään mopopoikia ollut, vaan skootteripoikia...

• Anonyymi

Roy ei ole mikään mamu. Ihan valkoinen ihminen. Ulkomaalainen kyllä.

• Anonyymi

Mamu sana tulee sanoista maahanmuuttaja. Maahanmuuttajissa voi olla monen näköisiä -ikäisiä ja kokoisia jne. Tämä tiedoksi täysin tietämättömälle joka mölisi klo 13:21:34.

Suomi on maa Euroopassa, meidän suomalaisten kotimaa ja kun henkilö tulee jostain muusta valtiosta tänne Suomeen niin hän on maahanmuuttaja. Ymmärsitkö???

• Anonyymi

Miten sinäkin ymmärrät sanan mamu, ihme kun on tyhmää porukkaa, maahan muuttajista tule lyhennys mamu, jos nyt jotain muuta luulit sen tarkoittava, eilen oli joku toinen pöllö joka kirjoitteli että joku Olimottanut kirkossa selfeitä , siis selsfie on oma kuva eikä mikään muu. Se tarkoittaa sitä että joku kuvaa omaa itseään, jos nyt kaikki ei sitäkään ole ymmärtäneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mamu sana tulee sanoista maahanmuuttaja. Maahanmuuttajissa voi olla monen näköisiä -ikäisiä ja kokoisia jne. Tämä tiedoksi täysin tietämättömälle joka mölisi klo 13:21:34.

Suomi on maa Euroopassa, meidän suomalaisten kotimaa ja kun henkilö tulee jostain muusta valtiosta tänne Suomeen niin hän on maahanmuuttaja. Ymmärsitkö???

Inhoan teitä perSSuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet väärässä. Mamu tarkoittaa jotain maahanmuuttajaa, joka ei ole valkoihoinen. Jopa mamut itse tietää tämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikös Roylla ole kaksoiskansalaisuus, minä ainakin olen käsittänyt asian niin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinäkin ymmärrät sanan mamu, ihme kun on tyhmää porukkaa, maahan muuttajista tule lyhennys mamu, jos nyt jotain muuta luulit sen tarkoittava, eilen oli joku toinen pöllö joka kirjoitteli että joku Olimottanut kirkossa selfeitä , siis selsfie on oma kuva eikä mikään muu. Se tarkoittaa sitä että joku kuvaa omaa itseään, jos nyt kaikki ei sitäkään ole ymmärtäneet.

15:46 "Olimottanut"? Vai että olimottanut.....haha, hah....

• Anonyymi

Royn vanhemmat ovat suomalaisia ja he muuttivat Kanadaan Royn ollessa 9 v.

Roy on hakenut aikaisemmin itselleen takaisin Suomen kansalaisuutta ja sai sen jo pari vuotta sitten. Hän haki myös pojalleen kansalaisuutta...

• Anonyymi

Ennen puhuttiin pakolaisista, sitten pakolaiskriisin aikaan se ei ollut enää poliittisesti korrektia ja alettiin puhua maahanmuttajista, mutta tätä mopopojat eivät ehkä tiedä tai muista.

• Anonyymi

Tuskin mopopoika ikäiset asiasta tietävät mitään!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8316
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4518
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4088
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      51
      3365
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3106
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2546
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2139
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2003
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      1996
    Aihe