En ole koskaan kuullut kissan pierevän. Ne toki kuorsaa joskus.
Kissatko pieree
18
383
Vastaukset
- Anonyymi
Kissat on kuin naiset. Ei piere saati pasko.
- Anonyymi
Kyllä paskotaan joka päivä.
- Anonyymi
Mun kissa tarvii tyttökaverin käymään !
- Anonyymi
Ukot pieree, haisee ja pummii rahat naiselta. Kissat on rehellisiä ukkoihin verrattuna.
- Anonyymi
Kyllä näyttää pitävän tutkimus paikkaansa, että kissat ja mt ongelmat kulkevat käsikädessä.
- Anonyymi
Kyllä kissat päästelee suolikaasuja, mutta eivät päräyttele ihmisten tapaan.
- Anonyymi
Mistä tiedät ? En ole kuullut yhdenkään kissan pierevän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät ? En ole kuullut yhdenkään kissan pierevän.
Niin siis, pentukissat saattaa päästellä tuhnuja , mutta aikuiset kissat ei.
- Anonyymi
Haisteletko päivät pitkät ?
- Anonyymi
Kissanpaska jää toiseksi siilinpasaan verrattuna jos hajua vertaa.
- Anonyymi
Ai sinäkin harrastat haistelua? Se on edullinen harrastus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinäkin harrastat haistelua? Se on edullinen harrastus.
Minkäs tiet kun se siilinpaskan haju leviää nuapurin kartanolta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkäs tiet kun se siilinpaskan haju leviää nuapurin kartanolta.
En usko. Haistellaanko yhessä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En usko. Haistellaanko yhessä ?
Siilit on talviunilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siilit on talviunilla.
Joku villieläinhoetaja tosiaanni väetti telkkarissa jotta siilinpaskan haju tullee sisälle asti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku villieläinhoetaja tosiaanni väetti telkkarissa jotta siilinpaskan haju tullee sisälle asti.
Onneksi mulla ei ole telkkaria eikä siilejä. Kissantuoksuja haistelen joka päivä kotona.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi mulla ei ole telkkaria eikä siilejä. Kissantuoksuja haistelen joka päivä kotona.
Pitää vaan kerran päivässä ottaa ne kököt pois hiekkalaatikosta jollain kauhalla. Aina on oltava tilalle lisää tarpeeksi kissanhiekkaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192460- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292132Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201674Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871583Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2771388
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131369- 1301346