Haittaako tyttöjä/naisia jos pojalla on diabetes

Anonyymi-ap

Olen tapaillut yhtä todella ihanaa tyttöä nyt vähän aikaa, kaikki on mennyt hyvin mutta en ole vielä kertonut hänelle että minulla on diabetes. Kertokaa te naiset että onko sillä mitään väliä? Mikä sinun reaktio olisi

6

187

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllähän se tavataan sanoa jos seurustelee jonkun kanssa. Siis tåriippuu tytön luonteesta miten sen ottaa. Minua ei ole koskaan toisen sairaudet häirinneet. Ämutta moni ei edes ole tietoinen diabetesta ja ehkä pelkää sanakin. Sano vaan niin näet onko tyttö sinun arvoiseksi vai tuijottamista sairauteen. Paras sanoa ajoissa sillä mitä pidemmälle odotat voi sanoa että miksi et heti sanonut, lykkyä tykö

• Anonyymi

Kannattaa olla rehellinen ja kertoa sopivalla hetkellä. .Diabetes vaikuttaa niin paljon päivittäiseen elämääsi, ettei sitä pysty eikä tarvitse salailla. Ei siitä kannata välttämättä suurta numeroa tehdä, mutta jos tyttö on kiinnostunut sinusta ja välittää hyvinvoinnistasi, hänen on hyvä tietää noin tärkeä asia sinussa.

• Anonyymi

😍😋😍😋😍😋😍😋😍

🍒 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­­m­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#18101696X

🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

• Anonyymi

Naisena voin sanoa, että minua ei ainakaan haittaisi, ei diabetes eikä tosin monet muutkaan sairaudet.
      Jos diabetestä sairastaa, ei se muuta ihmistä, luonnetta, millään tavalla. Päivittäisen rytmin, syömisen ym. säännöllisyys, senkään ei pitäisi haitata parisuhdetta. Toinen kyllä tottuu siihen, jos haluaa.
      Kero sille tytölle rehellisesti, että sinulla on diabetes. Jos hän ei asiaa hyväksy, hän ei ole arvoisesi.
      Ja ihan varmasti löytyy tyttö, joka hyväksyy sinut sellaisena kuin olet.

• Anonyymi

Diabeteksesta ei ihan ensi tapaamisella tarvitse avautua, mutta ystävyyden/ suhteen jatkuessa se tulee väistämättä eteen. Luontevia tilanteita asiasta mainitsemiseen tulee itsestään.

Miten toinen diabetekseesi suhtautuu, sille et voi mitään. Useimmat eivät siitä varmaankaan isoa numeroa tee. Mutta onhan se otettava huomioon kuitenkin monessa asiassa.

• Anonyymi

Totta, huomioon diabetes on otettava päivittäin. Sitä olen myös diabeetikkona miettinyt, kuinka hyvin ns.terveet taudin tuomat reaaliteetit lopulta ymmärtää ja hyväksyy. Kumppanin täytyy käydä tavallaan se sama prosessi läpi, jonka itsekin olen joutunut käymään taudin hyväksymisessä ja ymmärrettävä hyvän hoidon yksilöllisesti vaatimat rajoitteet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109