N. 15 vuotta yksityistä valvontaa

Anonyymi-ap

N. 15 vuoden ajan olemme saaneet avuksi yksityisen pysäköinninvalvonnan luikureita vastaan.

Luikureita, jotka ovat sitä mieltä, että he saavat pysäköidä minne haluavat ja miten kauan vain.

Korkeimman oikeuden ratkaisu löytyy jo vuodelta 2010!

Hyvin menee yksityisellä valvonnalla eikä muutamat pienet takaiskut heitä hetkauta.

Monia satoja juttuja käsitellään joka vuosi käräjäoikeuksissa yksityisen voitoksi. Lähes kaikki käsitellään kirjallisessa menettelyssä ja harva luikuri on asiastaan kiinnostunut!

Luikurit, kannattaako 60 euron takia menettää luottotiedot ja joutua ulosottoon? Periaatteenne on periaatteenne!

Harvat asiat päätyvät eräiden iltapäivälehtien lööppeihin!

Oikeudet eivät enää aina usko; en ajanut -lausetta!

Ruotsissa auton omistaja ja kuljettaja ovat yhteisvastuullisia valvontamaksun suorittamisessa.

9

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yksityinen valvonta on parasta, mitä pysäköinninvalvonnassa on tapahtunut koskaan historian saatossa. Minun puolestani koko valvonnan voisi yksityistää. Muistatte varmasti katsastuksen yksityistämisen, jolloin katsastajien käytökselle tapahtui ihmeitä. Aikaisemmin auton läpimeno oli kiinni katsastajan mielialasta ja autoilijan pärstäkertoimesta, mutta nykyään saa neuvovaa palvelua ja usein vielä kahvit kaupan päälle.

      • Anonyymi

        Jos tuo ei ole Provo, olen huolestunut arviointikyvystäsi 🤕


    • Anonyymi

      Paten kyltti asuntoyhtiön pihalla tarkoittaa sitä, että yhtiöllä on ongelmia pysäköinnin kanssa, eikä sieltä kannata ostaa osaketta. SIksipä minäkin asun yhtiössä, jossa jokaisella osakkaalla on autotalli ja muutama vieraspaikka pihalla ja kadun varressa lisää. Ei ole ongelmia, kun aina löytyy vapaa paikka. Ei ole ollut sellaista sukujuhlaa naapureillakaan, että parkkipaikat olisivat loppuneet.
      Muutenkin välttelen parhaani mukaan asiointia liikkeissä, joiden luona Pate saalistaa. Vien rahani muualle.

      • Anonyymi

        "Paten kyltti asuntoyhtiön pihalla tarkoittaa sitä, että yhtiöllä on ongelmia pysäköinnin kanssa, eikä sieltä kannata ostaa osaketta. "

        Täällä ei ollut pysäköintiongelmia taloyhtiön pihalla, mutta Pate otettiin ilmeisesti "varmuuden vuoksi".

        Ei vaikuttanut asuntojen haluttavuuteen, vieläkin tulee postiluukusta pari kertaa kuukaudessa "haluamme ostaa asuntosi" lappuja. Mukava merinäköalakin ikkunasta.


      • Anonyymi

        "Paten kyltti asuntoyhtiön pihalla tarkoittaa sitä, että yhtiöllä on ongelmia pysäköinnin kanssa, eikä sieltä kannata ostaa osaketta. "

        Monilla taloyhtiöillä on ongelmia pysäköinnin kanssa, koska Te Arvoisat Luikurit pysäköitte yksityisalueelle toisten ihmisten vuokraamille paikoille. Käytätte myös kauppojen tai huoltoasemien pihoja liityntäpysäköintiin, vaikka ne on tarkoitettu vain asiakkaille.

        Te ette välitä: pysäköintikieltoalue -liikennemerkistä, yksityisalue -kilvestä, vain paikan vuokranneille -kilvestä ettekä pysäköintiruudussa olevasta varattu -kilvestä. Ajattelette, että ei koske minua!

        Te Arvoisat Luikurit opetelkaa se, että ette poistu koskaan kadulta autonne kanssa vaan pysäköitte autonne aina kadun varrelle. Silloin ei yksityinen pysäköinninvalvonta anna Teille valvontamaksua vaan tarvittaessa saatte kunnalliselta pysäköinninvalvonnalta pysäköintivirhemaksun.

        Helppoa, eikö?

        Töissä ollessani oli ihanaa "nuijia" Teille Luikureille tuomioita!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Paten kyltti asuntoyhtiön pihalla tarkoittaa sitä, että yhtiöllä on ongelmia pysäköinnin kanssa, eikä sieltä kannata ostaa osaketta. "

        Täällä ei ollut pysäköintiongelmia taloyhtiön pihalla, mutta Pate otettiin ilmeisesti "varmuuden vuoksi".

        Ei vaikuttanut asuntojen haluttavuuteen, vieläkin tulee postiluukusta pari kertaa kuukaudessa "haluamme ostaa asuntosi" lappuja. Mukava merinäköalakin ikkunasta.

        No, oletko kysynyt mitä kämpästä tarjotaan? Kaikki menee kaupaksi, kun hinta on kohdallaan.


    • Anonyymi

      Pate ei valvo pysäköintia. Se on vain veruke valvontamaksun kirjoittamiselle. Toiminnan päätarkoitus on rahastus.

    • Anonyymi

      Aika monta vuotta olen odotellut kutsua oikeuteen kuulemaan, kun Pate todistaa minun pysäköineen ehtojen vastaisesti auton, josta olin pysäköintihetkellä hyvin kaukana. Ei taida kutsua tulla.

      • Anonyymi

        Parkkipate huijaa aina. Antaa katteettomia lupauksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4853
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1520
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1161
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1136
    Aihe