HYVÄÄ ISÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!

Haluan toivottaa hyvää isänpäivää kaikille. Kaikkihan eivät itse ole isiä (kuten useimmat naiset), mutta voihan isänpäivää silti juhlia.

21

201

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä nykyään jokainen, joka vain identifioituu isäksi, on isä!

      Siispä hyvää päivää potentiaalisesti kaikille!

      • Anonyymi

        Sinä olet siis tuon idean isä!


    • Anonyymi

      Valitettavasti tuoreinpien uutisten mukaan myös isänpäivä halutaan tuhota. Asialla ketkäpäs muut kuin kulttuurimarxilaiset.

      • Anonyymi

        Mitkä uutiset? En löytänyt uutista jossa kulttuurimarxilaisten kerrotaan haluavan tuhota isänpäivän. Oliko kenties persujen suosikkilehdestä MV-lehti?


      • Anonyymi

        Juu, kuulin siitä. Niin Sairasta edes harkita rikkoa Suomalaisten Perinteitä!

        Jos lapsella ei ole isien tai äitienpäivänä juhlittavaksi äitiä tai isää. On hänellä kuitenkin joku läheinen jolle voi kortin ojentaa, tai kahvikutsuille päiväkotiin pyytää. On ihan ok, ottaa silloin isovanhemmat, tädit, sedät tai sijaisvanhemmat paikkaamaan puuttuvaa isää tai äitiä.

        Mutta, EI ole OK, estää Normaaliperheitä viettämästä isien ja äitien päivää vain siksi, ettei pienellä osalla ole jompaa kumpaa vanhempaa elämässään.

        Itse päiväkodissa työskelleenä , nään siellä arjessa että ihan kaikilla lapsilla on ne lähimmät aikuiset. On aivan sama kenet kutsuu, tai kelle kortin tekee, jos ei biologista isää tai äitiä elämässä ole.

        Monilla on mummi, ukki, setä tai äidin poikaystävä kahvitellut isänpäivänä päiväkodilla, myös tädit on tuuranneet isiäkin. Mutta, se on ryhmästä pieni osa, ehkä 3/20 ,eikä jokaryhmässä ollenkaan.

        Kotoa kysytään myös, että kenelle kortti olisi sopiva osoittaa, jos vanhempi on syystä tai toisesta pois lapsen elämästä.

        Myöskään osa vanhemmista/ isistä, ei työmatkojen yms takia kerkiä. Eikä kaikilta tule ketään, vaikka vanhemmat löytyykin.

        Kyllä Suomessa pitää Isejä ja Äitejä juhlistaa. Se on osa Perinnettämme!!!


      • Ei nyt pilata juhlapäivää kulttimarxilaisilla.


    • Anonyymi

      Kiitos, Kiitos!
      Meillä Juhlitaan, suvun isiä. Ja siinä sivussa naisia, jotka mahdollistavat isyyden.

    • Anonyymi

      Heh heh, useimmat naisetko ovat siis isiä??

      No joo, ymmärsin kyllä mitä tarkoitit. Samoin hyvää Isänpäivää kaikille isille.

      Päivän uutisten mukaan yhä harvempi suomalainen mies tulee koskaan isäksi. Tää on huono homma.

      • Anonyymi

        Siis aloittaja taisi sarkastisesti sanoa: useimmat naiset eivät ole isiä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis aloittaja taisi sarkastisesti sanoa: useimmat naiset eivät ole isiä..

        Kyllä kyllä, nykyään muuttuvien idetiteettien aikoina ei voi olla varma mistään..


      • Uudelleen lukien havaitsin, että tulipa monitulkintaissempi lause kuin tarkoitinkaan. Hyvä minä!


    • Anonyymi

      On aika hölmöä jättää tekemättä lapsia. Pidän vähän sellaisia miehiä reppanoina, jotka eivät halua aikuistua. Tällaisia elämäntapaintiaaneja on paljon vasemmistopuolueissa.

      • Anonyymi

        Miehen rooli lapsen tekemisessä on loppujen lopuksi varsin helppo. Isänä oleminen vaatii kuitenkin enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen rooli lapsen tekemisessä on loppujen lopuksi varsin helppo. Isänä oleminen vaatii kuitenkin enemmän.

        Hieno oivaltava kommentti. Sen takia olen ollut edes siinä viisas, kun olen tiedostanut , ettei minulla ole edellytyksiä isänä olemiseen.
        Eikä se silti sureta, ikisinkkuus on itselle sopiva rooli. Vapaus.


    • Anonyymi

      Hyvää isänpäivää kaikille!

    • Anonyymi

      Hölmöä juhlia isiä, sillä eihän tuollaisia ole kuin pikkulapsilla. Isä ja isi pitäisi ainakin median erottaa, eikä käyttää lapsien kieltä uutisoinnissaan.

    • Anonyymi

      päivä on huono vitsi

      • Miksi niin? Eikö se ole minkäänlaisen juhlinnan paikka jos on isäksi tullut? Moni on jopa sitä mieltä että koko ihmiskuntaa ei olisi olemassa ilman tällaista isyysilmiötä. Vaikka myönnettävä on että naisilla tässä on suurempi ansio.


      • Anonyymi
        DrWise kirjoitti:

        Miksi niin? Eikö se ole minkäänlaisen juhlinnan paikka jos on isäksi tullut? Moni on jopa sitä mieltä että koko ihmiskuntaa ei olisi olemassa ilman tällaista isyysilmiötä. Vaikka myönnettävä on että naisilla tässä on suurempi ansio.

        Aivan , Jumalakin on meidän taivaallinen Isämme.


    • Anonyymi

      Kiitos

    • Anonyymi

      Sukusolujen luovuttajan päivänä voisivat naisetkin juhlia, eikö?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      330
      4200
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2488
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1643
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      52
      1558
    5. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      36
      1450
    6. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1437
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      128
      1415
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      95
      1302
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      60
      1223
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      163
      1150
    Aihe