Mitä yhteistäSuomella ja Ukrainalla,etenkin taloudellisesti ja vain yksiero !?

Anonyymi-ap

Tätä ei toimittajat halua kertoa, että Venjä on auttanut molempia maita taludessa monintavoi, vain Yhdysvaltain kateussota erotti Ukrainan osiittumiseen, Jukoslavian tapaan ja vielä 1,3-2miljoona pakolaisilla !?

10

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Höpöhöpö, Yhdysvallat ei ole koskaan ollut kateellinen venäjälle eikä venäjä ole auttanut muita kuin itseään!

      • Anonyymi

        No jos ei sulle kelpaa, niin moniala terrorismi on ollut sen leipätyötä !?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ei sulle kelpaa, niin moniala terrorismi on ollut sen leipätyötä !?

        Yhdysvallat EI ole mikään terroristivaltio toisinkuin sinulle niin rakas venäjä! Joka on satoja vuosia sotinut ja ryövännyt ja miehittänyt toisten maita!


    • Anonyymi

      Niin Trumppi, Kuin Biden on avoimesti kateutta osoittaneet,muka vaarallisena !?
      Kateus on siellä kansantauti,juristileikeillä ja sen moni Suomalais yrityskin sai kokea,karvaasti !?

      • Anonyymi

        Ei ole kateellisia, toisinkuin te venäläiset olette!


      • Anonyymi

        venläiset on kujit4enkin mailman parhaitga skivilien tappajia ja raiskajia ?! Suomalaoisiakin olemme tappaneet jo vuosisatojen ajan ?! SXe men e va nhalla rutinalla ?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kateellisia, toisinkuin te venäläiset olette!

        Etkö usko jo ettei täällä venäläiset kirjoittele ja sinusta kaikki ovat Putinin ja venäjän kätyreitä jotka ovat erimieltä kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö usko jo ettei täällä venäläiset kirjoittele ja sinusta kaikki ovat Putinin ja venäjän kätyreitä jotka ovat erimieltä kuin sinä.

        Tottakai ovat putlerin kätyreitä jos puhuvat valheita, putlerikaan ei osaa muuta kuin valehdella. Sitäpaitsi en ole yksin mielipiteineni vaan meitä on enemmistö, teitä venäjämielisiä on vähemmistö, onneksi!


    • Anonyymi

      On ihhan tur ha väitä,etä minä en uga osa kirrjoitaa ?! useimissa asia pitoisisss a kirjoiu tuksisani on monta lyhytä ihan OIGEIN kirjoi tetttu a sana ?! Ahkerala har joii tuksela opin vielä jos kus kirrjoi taman oikein koti maani Venjänkin ?!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4041
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3398
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2929
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2861
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2214
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2161
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2097
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1925
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1920
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1869
    Aihe