Tätä ei toimittajat halua kertoa, että Venjä on auttanut molempia maita taludessa monintavoi, vain Yhdysvaltain kateussota erotti Ukrainan osiittumiseen, Jukoslavian tapaan ja vielä 1,3-2miljoona pakolaisilla !?
Mitä yhteistäSuomella ja Ukrainalla,etenkin taloudellisesti ja vain yksiero !?
10
220
Vastaukset
- Anonyymi
Höpöhöpö, Yhdysvallat ei ole koskaan ollut kateellinen venäjälle eikä venäjä ole auttanut muita kuin itseään!
- Anonyymi
No jos ei sulle kelpaa, niin moniala terrorismi on ollut sen leipätyötä !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos ei sulle kelpaa, niin moniala terrorismi on ollut sen leipätyötä !?
Yhdysvallat EI ole mikään terroristivaltio toisinkuin sinulle niin rakas venäjä! Joka on satoja vuosia sotinut ja ryövännyt ja miehittänyt toisten maita!
- Anonyymi
Niin Trumppi, Kuin Biden on avoimesti kateutta osoittaneet,muka vaarallisena !?
Kateus on siellä kansantauti,juristileikeillä ja sen moni Suomalais yrityskin sai kokea,karvaasti !?- Anonyymi
Ei ole kateellisia, toisinkuin te venäläiset olette!
- Anonyymi
venläiset on kujit4enkin mailman parhaitga skivilien tappajia ja raiskajia ?! Suomalaoisiakin olemme tappaneet jo vuosisatojen ajan ?! SXe men e va nhalla rutinalla ?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole kateellisia, toisinkuin te venäläiset olette!
Etkö usko jo ettei täällä venäläiset kirjoittele ja sinusta kaikki ovat Putinin ja venäjän kätyreitä jotka ovat erimieltä kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etkö usko jo ettei täällä venäläiset kirjoittele ja sinusta kaikki ovat Putinin ja venäjän kätyreitä jotka ovat erimieltä kuin sinä.
Tottakai ovat putlerin kätyreitä jos puhuvat valheita, putlerikaan ei osaa muuta kuin valehdella. Sitäpaitsi en ole yksin mielipiteineni vaan meitä on enemmistö, teitä venäjämielisiä on vähemmistö, onneksi!
- Anonyymi
On ihhan tur ha väitä,etä minä en uga osa kirrjoitaa ?! useimissa asia pitoisisss a kirjoiu tuksisani on monta lyhytä ihan OIGEIN kirjoi tetttu a sana ?! Ahkerala har joii tuksela opin vielä jos kus kirrjoi taman oikein koti maani Venjänkin ?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391