Negative on suomen paras bändi

Anemic

kaikki nämä ilkeät ja positiiviset kommentit vahvistavat käsitystäni. Mikään muu bändi bändi ei jaa tällä hetkellä näin paljon ihmisten mielipiteitä. Yleensähän bändit ovat sitä kovempia mitä enemmän niistä puhutaan.

9

1003

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .......

Negative on teinibändi jonka takia siitä jauhetaan joka foorumilla, hysteeriset pikkutytöt ylistävät idoleitaan maasta taivaaseen ja samanikäiset wannabehevarit, lökäpöksyt ym. toisenlaista musiikkia kuuntelevat dissaavat sitä mistä eivät itse pidä teineille ominaiseen tapaan. Samalla perusteella voitaisiin väittää että Antti Tuisku on Suomen paras laulaja koska sekin jakaa mielipiteet, kuten myös "ihana" Pikku G. Vai väitätkö että Negative on sillä perusteella paras bändi koska siitä puhutaan eniten paskaa... xD

• Me Rules

Negative on maailman huonoin "bändi". Ne on semmosia kusen- ja tupakanhajusia hemmetin pitkätukka fooking elukoita.

• Klintti Westwood
        Me Rules kirjoitti:

Negative on maailman huonoin "bändi". Ne on semmosia kusen- ja tupakanhajusia hemmetin pitkätukka fooking elukoita.

Olen teidän kahden kanssa samaa mieltä! Väärin on että Negative jakaa mielipiteitä enemmän kuin joku muu bändi maailmassa! Itse asiassa Queensrÿche jaaka jopa minut kahtia että toinen aivolohko pitää ja toinen ei pidä. Ota nyt sitten selvää.

• Anemic

Pakkohan bändissä on jotain olla kun se herättää ihmisten kiinnostuksen. niin positiivisessa kuin negatiivesesakin mielessä. tasaisia ja äärettömän tylsiä bändeja suomessa on muutenkin ihan liikaa, negative uutta puhtia. Antti tuiskussakaan ei ole mitään vikaa. ei hänen menestyksensä ole minulta mitenkään pois. sama koskee pikku g:tä

Negativessa on ilmiselvästi havaittavissa sitä vanhaa kunnon hanoi rocks meininkiä. 50% diggaa ja 50% pitää poikia homoina. tässä omassa genressään pojat ovat ylivoimaisesti hanoin jälkeen aivan kärkikastissa. On loistavaa, että juntti musiikki alkaa taas väistyä takavasemmalle... no siitä duunista pitää toki enemmän kiittää Rasmusta ja HIMiä

• Linda

...klooneja ne on.

• minusta Negative on kökkö

• .......

"Kyllä minäkin olisin mustasukkainen, jos mulla olisi tyttöystävä joka olisi kiinnostunut bändistä, jossa viisi transvestiitin näköistä kaveria keinuttaa persettä."-Jonne

Että repikää siitä.

• secret

Negative on ehdottomasti paras! Pojat on ihania ja musiikki on ihan huppuhyvää. =) niillä on asenne kohdallaan ja livenä ne on huippuja. Jatkakaa samaan malliin negative!

• paras

olen ihan samaa mieltä sun kanssa! ne kaikki turhantärkeet ihmiset jotka tulee tänne haukkumaan negativeä, voivat mun puolesta pitää perusteettomat kommenttinsa omina mielipiteinään ja painua takaisin kuuntelemaan jotain tekotaiteellista paskaa joka ei tee muuta kun antaa valheellisen "hienon" kuvan kuuntelijalleen. mä todella säälin ihmisiä jotka yrittää niin hirveesti olla jotain (mutta eivät ole yhtään mitään), sillon näköjään pitää tulla tänne aukomaan päätään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6010
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4107
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3362
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2996
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2064
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2004
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      43
      1817
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1795
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1696
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1569
    Aihe