Ohisalo: Kaikki turvaa hakevat on otettava vastaan

Anonyymi-ap

vaikka heitä tulisi 100 000. Orponkin hallituksen on noudatettava kansainvälisiä sopimuksia.

Joten siis mitkään persut eivät yksinään voi pysäyttää turviksia, vaikka nykyinen sisäministeri toki on ihan toista luokkaa kuin Ohisalo.

67

551

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt Ohisalo kuulemma tajuaa, että jengiongelma on oikea.

      • Anonyymi

        Ohari on ihan huuhaa muija.


      • Anonyymi

        Ohisalo tajuu ...silleen....hitaaaaasti....ja.....vähitelleeeen....


      • Anonyymi

        Montako Ohisalo ottaisi omaan ruokapöytäänsä?


    • Anonyymi

      Miksi niin vähän? Miksei samantien 15miljoonaa? Täällähän valitetaan ettei kukaan sikiä. 15miljoonaa 20-30vuotiaita somaleja joilla on passi hukassa ja kova kiima. Työvoimapula ja syntyvyys ongelma ratkaistu. Täällä on tilaa utsjoestakin ja kittilästä voidaan tehdä miljoona kaupunkeja.

      • Anonyymi

        Inarinjärven jäälle voidaan asuttaa miljoonia.


      • Anonyymi

        Sais kaikki virheiden ja punakoiden äireetkin kerralla tarpeekseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sais kaikki virheiden ja punakoiden äireetkin kerralla tarpeekseen.

        Täytyyhän heidänkin saada nauttia luojan antimista, köyhyydessä ja kurjuudessa ovat eläneet jo tarpeeksi.


    • Anonyymi

      Geneven pakolaissopimus pitäisi purkaa.

      • Anonyymi

        Nimenomaan.


      • Anonyymi

        Tuo Geneven pakolaissopimus on tehty lähinnä 2. maailmansodan pakolaisille.
        Nuo pakolaiset olivat useimmiten ikänsä töitä euroopassa tehneitä ihmisiä.

        Nyt sitä sovelletaan näihin afrikkalaisiin lukutaidottomiin, työtä vieroksuviin elätin urasta haaveileviin turisteihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Geneven pakolaissopimus on tehty lähinnä 2. maailmansodan pakolaisille.
        Nuo pakolaiset olivat useimmiten ikänsä töitä euroopassa tehneitä ihmisiä.

        Nyt sitä sovelletaan näihin afrikkalaisiin lukutaidottomiin, työtä vieroksuviin elätin urasta haaveileviin turisteihin.

        Se soppari ei sovi tämän päivän oloihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Geneven pakolaissopimus on tehty lähinnä 2. maailmansodan pakolaisille.
        Nuo pakolaiset olivat useimmiten ikänsä töitä euroopassa tehneitä ihmisiä.

        Nyt sitä sovelletaan näihin afrikkalaisiin lukutaidottomiin, työtä vieroksuviin elätin urasta haaveileviin turisteihin.

        Ugga bugga, tänne vaan, sanoo Ohutsalo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se soppari ei sovi tämän päivän oloihin.

        Ei sitä tarvitse nouudattaa, ei muutkaan noudata. Puolaan yrittivät tulla kaksi vuotta sitten isolla rynnäköllä, mutta kaikki käännytettiin takaisin väkivaltaa käyttäen.
        https://youtu.be/_mZxV9yMyvU?si=QNC5qI6sLjCYqUMK


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan.

        Ja pian sittenkin. Kiire!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo Geneven pakolaissopimus on tehty lähinnä 2. maailmansodan pakolaisille.
        Nuo pakolaiset olivat useimmiten ikänsä töitä euroopassa tehneitä ihmisiä.

        Nyt sitä sovelletaan näihin afrikkalaisiin lukutaidottomiin, työtä vieroksuviin elätin urasta haaveileviin turisteihin.

        Tämä on onelman ydin. Sopimus on meennestä maailmasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ugga bugga, tänne vaan, sanoo Ohutsalo.

        Mistä hutisola on mamukieltä oppinut?

        Joillain on jopa oma koti opettaja....


    • Anonyymi

      Ohisalo Suonesta Afrikkaan, keskimääräinen älykkyys nousisi molemmissa päissä.

    • Anonyymi

      Kuulkaapa koulupudokaspersut. Te olette nyt hallituksessa. Ohisalo ei ole.

      Tehkää jotain.

      • Anonyymi

        Hanki sinä elämä, tapatyötön vassu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinä elämä, tapatyötön vassu.

        On jo. Koittakaa tekin jo tehdä jotain. Yli puoli vuotta hallituksessa päättämässä mm. rajavalvonnasta eikä mitään tapahdu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinä elämä, tapatyötön vassu.

        Onhan se töissä tällä sivustolla.


    • Anonyymi

      Suomi tarvitsee afrikasta ja lähiidästä 500 000 ihmistä viikottain.

      • Anonyymi

        Vihervassujen mukaan.

        Elokapinan Jengi kun on alkanut vuotaa...


    • Anonyymi

      Ei riitä mitenkään.

    • Anonyymi

      No miksi se nykyinen sisäministeri ei tee mitään?

      Miksi hallitus ja persut eivät tee mitään? Persut luulevat että asiat hoituvat pelkällä öyhötyksellä, mutta kyllä jonkun pitäisi oikeasti tehdä jotakin.

      • Anonyymi

        ...olisi kyllä ehdotus joka satavarmasti ratkaisisi ongelman kertaheitolla , sanan levittyä loppuisi ruuhka rajoilla mutta edellinen pressa myi sotaväen kaluston romuksi ruottalaisille ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ...olisi kyllä ehdotus joka satavarmasti ratkaisisi ongelman kertaheitolla , sanan levittyä loppuisi ruuhka rajoilla mutta edellinen pressa myi sotaväen kaluston romuksi ruottalaisille ..

        Älä viitsi persuilla joutavia.


      • Anonyymi

        Ethän sinä reppana tiedä mitä hallituksessa tehdään tämän asian tiimoilta.

        Olet pelkkä heikkoälyinen öyhöttäjä.


    • Anonyymi

      Kyllä ne ottavat. Vuonna 2015 sama porukka eli Kokoomus ja PERSUT olivat puikoissa. Tuli jopa niin paljon itärajan takaa, että kokoomuspygmi Orpo sisäministerinä pisti päänsä pensaaseen ja juoksi Saulin luo poraamaan omaa surkeuttaan!

    • Anonyymi

      Kyllä rajan voi laittaa kiinni. Muutkin maat tekevät niin jolla on yhteinen raja venäjän kanssa. Ohari voi laittaa taas päänsä sinne kuuluisaan p erseeseen.

    • Anonyymi

      Ohisalon aika on ohi! Nyt meillä on sisäministeri, joka elää reaalimaailmassa!Itäraja menee kokonaan kiinni, jos tilanne vaatii!

      • Anonyymi

        No näköjään menee. Vuorokauden aikana maahan tullut itärajan kautta parikymmentä turvapaikanhakijaa.


    • Anonyymi

      Höpö höpö, katso mitä tanskassa, norjassa ja ruotsissa kävi, pakolaisvirrat pilaa kokonaiset valtiot.

      Rajat kiinni.

    • Anonyymi

      Venäjältä tullut vain muutamia, lähi-idästä ja afrikasta tunkee kymmeniä tuhansia, Saudi-arabiassa ja niissä maissa siellä olisi enempi resursseja auttaa, Mutta nepä rakentelee vaan jättimäisiä pilvenpiirtäjiä, lentokenttiä ja stadioneita sadoilla miljardeilla.

      Miksi köyhän suomen pitäisi hoitaa ksikki maailman ongelmat?

    • Anonyymi

      Onneksi vihreät äänestettiin kumoon rajalaissa.

    • Anonyymi

      Köyhyystutkija Ohisalolle kelpaa kaikki. Muuten mitä tutkimista köyhyydessä on ,jos ei ole omaisuutta eikä rahaa on köyhä. Eikö varakas Ohisalo tienyt sitä.

      • Anonyymi

        Hutisalolla riittää aikaa köyhyyden tutkimiseen.


      • Anonyymi

        Ohisalo voisi tehdä jatkotutkimuksen henkisestä köyhyydestä...
        Alottaisi omasta puoluetoimistosta.


    • Anonyymi

      Rajat kiinni, menkööt moniosaajat Saksaan. Sielläkin alkaa oma väki nousta barrikadeille

      • Anonyymi

        Moniosaajat tietää kyllä että täältä rahaa irtoaa paremmin.


    • Veikkaan, että Putler pystyy halutessaan helposti järjestämään esimerkiksi 1 000 000 turvapaikanhakijaa tuonne itärajallemme.
      Hienoa, että olemme rakentamassa aidan joka estää ainakin jokamiesluokan kassit kantaen kävelyn maahamme.
      Nyt kun venäjä taas päästää sieltä paperittomat tänne, niin pitää keksiä lukko ja keino tuolle "Asylum"-taikasanalla tänne elätiksi pääsy.

      • Anonyymi

        Rajalle voitaisiin palkata henkilöitä jotka eivät ymmärrä ulkomaan kieltä.


    • Anonyymi

      Onneksemme vihreät vapautettiin hallitustyöstä, kaikki varmaan tietävät miksi?

    • Anonyymi

      Mitenkähän toi nyt loppupelissä oikein meneekään? Nuo turvapaikan haikijathan eivät ole venäläisiä, vaan kauttakulkumatkalla Venäjältä jonnekin muualle. Eikö se mene niin, että se ensimmäinen maa, jonne he ovat tulleet on velvollinen auttamaan niitä? Eli se eka maa on Venäjä, joten nuo pakolaiset ovat heidän vastuullaan. Venäjällä ei ole sotatilaa, joten sekään, että se ei ole turvallinen maa, ei nyt päde. Vielä lisäksi se, että Venäjä ei voi päästää maastaan toiseen maahan sellaisia, kellä matkustusasiakirjat eivät ole kunnossa. Suomeen niitä ei ole pakko ottaa, vaan käännyttää Venäjälle takaisin. Lisäksi Suomessa on niin, että ainoa, missä turvapaikanhakijoita otetaan vastaan on Helsinki-Vantaan lentokenttä. Tuo siis sitten, jos niitä alkaa tunkemaan pilvinpimein tänne.

    • Anonyymi

      Ohisalo haluaa olla ilkeä, on niin iso viha Perussuomalaista puoluetta kohtaan.

    • Anonyymi

      Suomisalolle vaan kaikki susien suuhun.

    • Anonyymi

      Pari vajaaälyistä vassari on taas näyttänyt, että he ovat pelkkiä öyhöttäjiä joilla ei ole mitään oikeaa asiaa.

    • Anonyymi

      Pitäisi toimia kuten Pohjois-Koreassa, eli tappaa kaikki maahantulijat.

    • Anonyymi

      Taitaa itse asua ökytalossa joten ottakoon täyteen mamuja, autonkin voisi lahjoittaa mamuille sekä rahoittaa heidän elämäänsä.

    • Anonyymi

      Tilanteen kehitystä seurataan tarkasti . Minäkin seuraan.

      • Anonyymi

        Ohisalo on Putinin ystävä.


    • Anonyymi

      Eikö se ole jo yhtä tyhjän kanssa mitä tuo kaljan turvottama isovittu lehmä suustaan päästelee

    • Anonyymi

      Suomen perustuslaki demlalaisesti tulkittuna vaatii Suomea ottamaann kaikki pakolaiset vastaan mukisematta. Perustuslaki on edelleen sama. Sama perustuslaki muuten kieltää Suomea mitenkään auttamassa sotaa käyvää Ukrainaa ( Kimmo Kiljunen, SDP).

      Ohisalo, Maria (Vihr) ehdotti ministerinä ollessaan, että pakolaiset tutkitaan ja jos ovat tulleet väärin perustein eivätkä saa pakolaisstatusta, heille annetaan automaattisesti työlupa (siihen kuuluvien sosiaalisten tulonsiirtojen kera).

      Rahoitus järjestyy ja rahaa on ( Antti Rinne, SDP): kiristetään hyväosaisten verotusta, myydään valtion omaisuutta ja otetaan rohkeasti lisää ulkomaista velkaa.

    • Anonyymi

      Ketään ei oteta, lailla voi pyyhkiä takapuolensa. Turvallisuus edellä mennään. Lait voi myöskin muuttaa ja varmasti tullaan muuttamaankin.

    • Anonyymi

      Maahanmuuttokysymys ei nyt satu olemaan persu poliitikoille niin tärkeä kuin persu äänestäjille ja hyvä niin.

    • Anonyymi

      ohisalo voi luovuttaa lapsensa lapsivaimoksi jollekin rescue terroristille -- näytä esimerkkiä toimi ohisalo !

      • Anonyymi

        Terroristit ei tykkää rumista lapsista


    • Anonyymi

      Kai noi ammutaan jos väkisin hyökkäävät?

    • Anonyymi

      Kyllä valtio säästää ison rahan kun vihervasemmisto ei ole hallituksessa sotkemassa asioita.

    • Anonyymi

      Mene itse Ohisalo sinne ukrainaan👍 Ei pillua ei sotaa.

    • Anonyymi

      Taivuttele nyt minullekin vaikka rautalangasta, että mitä niille rajalle tuleville turvapaikanhakijoille sitten pitäisi tehdä? Estää pääsy maahan ja palauttaa lähtömaahan?
      Tuo on populismia, se ei toimi edes teoriassa, saati sitten käytännössä.
      Itärajalla ei voida palauttaa koska Venäjä ei ota heitä enää vastaan! Siis minne palautetaan?
      Lentokentällä ei voida palauttaa koneesen, koska se ei ota sinne ketään rahatonta paluumatkalle! Siis minne?
      Satamaterminaalissa ei voida palauttaa, koska laivayhtiö ei ota rahattomia takaisin paluumatkalle! Siis minne?

      Pitäisikö nämä rahattomat turvapaikanhakijat kuskata persujen puoluetoimistoon odottamaan jatkokäsittelyä?

      • Anonyymi

        Suomi hylkää joka vuosi paljon turvapaikanhakemuksia ja lähettää heidät takaisin kotimaihinsa. Vaikka turvapaikanhakijat otettaisiin vastaan niin se ei tarkoita, että he saavat turvapaikan. Suomen pitää ottaa vastaan hakijat ja hakemus pitää käsitellä, mutta turvapaikkaa heille ei ole pakko myöntää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomi hylkää joka vuosi paljon turvapaikanhakemuksia ja lähettää heidät takaisin kotimaihinsa. Vaikka turvapaikanhakijat otettaisiin vastaan niin se ei tarkoita, että he saavat turvapaikan. Suomen pitää ottaa vastaan hakijat ja hakemus pitää käsitellä, mutta turvapaikkaa heille ei ole pakko myöntää.

        Ja turvapaikkahakemuksia hylättiin paljon edellisen hallituksen aikaankin.


    • Anonyymi

      sopimus eiMIKÄÄN sopimus ei vaadi niille rahaa antamaan

    • Anonyymi

      Ny hutisalo pientä rajaa !suomeen ei kannata ottaa mistä maasta, maan osasta tahansa väkeä,liika erillaisuus ei toimi.kohta meillon joka kylässä minareetteja ym koska tämä väki osaa vaatia. Uimahalliin ovat saaneet omat vuorot,suvivirttä ei saa laulaa ym.

    • Anonyymi

      Hutisalo vinkuu opposiittiöstä. Nyt on miehet päätämässä ja tahti eri kuin vihervassareilla

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe