Ajettiin jonossa ohikulkutiellä Rajasalmen sillan huudeilla. Sata metriä ennen poistumisramppia päätit ohittaa yhden auton ja poistuit sitten liittymästä Tampereen suuntaan. Kannattiko ohitus, koheltaja?
Kolmen sekunnin säästö
4
158
Vastaukset
- Anonyymi
Oman nopeuden nosto ja sitten ohitus ei kannata, mutta jos olen jo muutenkin ohittanut muutamia ennen sinua, niin en takiasi hidasta, jos pääsen samalla tasaisella nopeudella samalla sinustakin ohi, kuin niistä edellisistä pääsin. Vaarallisesti toisen eteen ei kuitenkaan saa siirtyä. En siirry, koska osaamista ja pelisilmää löytyy ja etäisyyksien hahmottaminen toimii.
- Anonyymi
Ehdottomasti kannatti, juuri niin pitääkin tehdä, kun sinä pudotit vauhtisi seitsemäänkymppiin jo ennen siltaa.
- Anonyymi
Joku perse veti ohi motarilla ja heti liittymään edestä, imbesillit ajelee autoilla 🤣 itsellä oli 12km/h tunnissa yli rajoituksen .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818407
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543572
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 362325
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043