kesäillan valssi

Anneli

Taas alkaa kesäillan valssit telkussa mutta Tamminen taas sössötyksellään pilaa hyvän ohjelman.Onhan niitä muitakin juontajia...

8

918

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juontajaa

oot kyllä aivan oikeessa!!!

• ??????

outoa että ei välillä vaihdeta jotain toista juontajaa!!!Tammiselta pettää ääni aivan varmasti taas jossain vaiheessa ja "kähinä" alkaa!

• huono juontaja

Kyllä jää ohjelma taas katsomatta ko.juontajan takia. Ihme hössöttäjä koko muija.

• samaa.....

Mäkin olen kyl samaa mieltä!!Juontajan vaihto ois todellakin paikallaan,onneks siellä on sentään tänä vuonna Suomen paras tanssiorkesteri Finlanders soittamassa muiden artistien lisäksi.

• Nimetön

Minä tykkään Sari Tammisesta juuri "kesäillan valssissa".Iloinen,reipas ja kyllähän ääni voi itsekelläkin kesän aikana pettää.
        Alkais vain talvellakin jokin tanssi-ohjelma,
        jota Sari vetäis ihan kuin ennen vanhaan.
        Vaikkapa Kansanhuvit,jolle vois kyl löytyä parempikin ohjelman nimi...
        Toivottavasti "kesäillan valssissa"löytyis myös uusia kykyjä.Saisi mahdollisimman moni tilaisuuden esittää kykynsä laulajana/bändinä ja ois kuulijoillekin vaihtelua.Ah kuin ois kiva nähdä esim.Niina Valkamaa,joka tuli prinsessaksi silloin,kun Kaija Pohjolasta tuli kuningatar,jos oikein muistan.Mitähän mahtaa Niina Valkamalle kuulua tänä päivänä.Oli kaunis ääni neidolla...
        Moi moi kaikille T.Mummeli

• Sari Tamminenhan on Jari Sillanpään kavereita ja sen kyllä huomaa kaikesta.

• Janscu

Sari Tamminen on ihan hyvä juontaja,mutta eihän se haittaa vaikka välillä vaihtaisivat jonkun toisenkin.Tosin se joku toinen voi sitten olla taas huonompi...

• Saapas

On se Sari Tamminen kiva juontaja! Sopii hyvin Kesäillan valssin juontajaksi. Mitä Sillanpään ja Tammisen kaveruuteen tulee, niin Sari taitaa olla useimman artistin kaveri. Joutuuhan hän jo työnsäkin puolesta paljon kosketuksiin musiikin ja artistien kanssa. Mitä pahaa siinä on jos näin on? Ei mielestäni mitään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      67
      1232
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      337
      703
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      109
      648
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      646
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      592
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56