Kertokaapa kokemuksistanne kahden kuukauden kohdalla polven tekonivelleikkauksesta. Oletko selvinnyt kahden kuukauden sairaslomalla?
Olen 58 v mies ja vaikka teen ’toimistotyötä’, työni edellyttää matkustamista. Sairauslomani alkoi 4.10 jolloin polven osat vaihdettiin. Sain sairaslomaa 4.12 asti.
Sairauslomani on loppumassa kohta ja työnantajani varaa minulle jo matkoja 4.12 jälkeiselle ajalle. Bryssel, Luxemburg ja Pariisi vielä joulukuun aikana.
Pystyn kävelemään yhdellä kepillä, mutta pidemmän matkan jälkeen polvea särkee illasta vietävästi vaikka syön kipulääkkeitä (vain Buranaa enää jäljellä). Olisivatko kivut pitäneet jo helpottaa?
En itse näe, että lähtisin könyämään läpi lentokenttiä, metroja, hotelleja jo parin viikon päästä. Leikkaava lääkäri ja työterveyslääkärit ovat eri mieltä. En kuulemma enää tarvitse sairaslomaa vaikka polvi ’pettää’ parinkymmenen askeleen välein. Olisi kuulemma pitänyt harjoittaa polvea sairasloman aikana. Esteenä on kuitenkin ollut oikean polven kipeytyminen. En ymmärrä miksi minua ei kuunnella - vaan saan kommentteja että ’muutkin ovat selvinneet kahdessa kuukaudessa’. Onkohan tässä mitään perää???
Vasemman polven tekonivelleikkaus - sairasloma 2 kk
2
804
Vastaukset
Palkkaa en saa enää 28.11 jälkeen - motiivini lisäsairaslomalle ei ole hyväksikäyttää täyttä palkallista sairaslomaa. Meillä se on vain 2 kk kun monissa muissa alan työehtosopimuksissa se näkyy olevan kolme kuukautta.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181042476
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.38116247- 2646271
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny113698- 1972777
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il142332- 1372239
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos1101670Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon481469- 901224
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411216