Miksi Smliigassa, ei tehdä juuri ollenkaan Ohjaus tyylisii maalei. kun taas Nhl suurimmilta osin maalit on ohjaus maalei. johtuuko yksinkertaisesti että Smliigan taito taso ei riitä pelaajilla tekee ohjaus maalei.
Ohjaus Maalit
5
468
Vastaukset
- Anonyymi
Eilen nähtiin harvinainen ohjaus maali kun Ässät duunas ohjaus maalin Jybää vastaan.
Varmaankin, osittain ohjaus maalin myötä, Jybän valkku sai fudut.- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18104248Q
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Kyllähän niitä aika paljon tehdään, jopa vahingossakin.
NHL:ssä taitotaso ja muukin taso on niin paljon kovempi, että puolustus- ja viisikkopelaaminen on todella paljon huonompaa. Maaleja tehdään vähän joka tavalla ja kuinka sattuu, eli peli on viihdyttävämpää. - Anonyymi
Smliigasta tuttu Joel Armia duunas Ohjausmaalin tänään.
Sm liiga aikoina, ei tainnut tehdä yhtä ainutta ohjaus maalii.. - Anonyymi
Änärissä se on helpompaa, kun kiekon nopeutta mitataan kilometrien sijaan maileissa. Siellä on myös vaikeampi tehdä yhdyssanavirheitä, jolloin jää enemmän aikaa ohjausten opetteluun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1602108Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3101793- 931587
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois811254Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001220- 671170
- 251091
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73986Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei24972