"Kun raha kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa..."

37

1051

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Scientologit ylivoimaisesti suuri huijariporukka. Jäsenetkin usein vauraita ylemmän keskiluokan suomalaisia.

      • Anonyymi

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        🍑 ­N­­y­m­­f­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#18104281x

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Auta meitä auttamaan tässäpä testamentti jossa luovuttaa omaisuutta hyväntekeväisyyteen kiitos kun autat

      • Anonyymi

        Tämän takia en anna euroakaan mihinkään keräykseen paitsi sotaveteraaneille.Eipä heitäkään paljon enää ole jäljellä.


    • Anonyymi

      Ja mihinkä menee kaikenlaiset keräysvarat,joita kirkon nimissä kerätään.

    • Anonyymi

      Ahdas portti

      Raamattu kuvaa uskoontuloa ahtaaksi portiksi.

      ”…se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.” Mt.7:14. Kysymys on Jumalan Elämästä, joka virtaa sisimpäämme ottaessamme vastaan Jeesuksen Kristuksen pelastajaksemme. Jumalan pyhä ELÄMÄ sydämessämme yhdistää meidät taivaallisiin, sisälle Jumalan siunausten vaikutuspiiriin. Tämän saa aikaan Jeesus: ”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9.

      Eräät kokevat portin kokonaan lukituksi. He eivät yrityksistään huolimatta ole päässeet sisälle. Miksi on näin ? Syy ei ole Jumalassa. Hän tahtoo pelastaa jokaisen ihmisen. ”…joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.” 1 Tim. 2:4. Yhtään poikkeusta ei ole. Emme usko predestinaatio-oppiin tai fatalismiin. ”Ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että hän kääntyy tieltänsä ja saa elää.” Hes. 33:11.
      Voimmeko syyttää etsivää ihmistä ? – Raamattu lupaa, että ”jokainen etsivä löytää.” Lk. 11:10. ”Te etsitte minua ja löydätte minut, kun etsitte minua kaikesta sydämestänne.” Jer. 29:13. ”Sillä jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu.” Room. 10:13.
      Syy ahtaan portin aukenemiseen ei siis ole etsivässä ihmisessäkään, mikäli hän etsii ”kaikesta sydämestään”.

      Useimmiten sokea opastaja peittää ahtaan portin.
      ”Jos sokea sokeaa taluttaa, niin he molemmat kuoppaan lankeavat.” Mt. 15:14. Oikeaa pelastuksen ovea ei löydy ellei opastaja ole itsekään sitä löytänyt. Uudestisyntymättömän ei pidä esiintyä Jeesuksen palvelijana. Ps. 50:16.
      Terve uskoontulo tapahtuu terveen Jumalan Sanan julistuksen kautta. ”Evankeliumimme tuli teidän tykönne, ei ainoastaan sanana, vaan myös voimana ja Pyhässä Hengessä ja suurella varmuudella.” 1 Tes. 1:5. ”Olin päättänyt olla teidän tykönänne tuntematta mitään muuta paitsi Jeesuksen Kristuksen ja Hänet ristiinnaulittuna… Ja minun puheeni ja saarnani ei ollut kiehtovia viisauden sanoja, vaan Hengen ja voiman osoittamista (miksi?), ettei teidän uskonne perustuisi ihmisten viisauteen, vaan Jumalan voimaan.” 1 Kor. 2: 2-5.

      ERÄS SYY
      Aidon uskoontulon esteenä on useimmiten synnin vähätteleminen. Jeesuksen lähetyskäskyä ei ole otettu todesta:
      ”Parannusta syntien anteeksisaamiseksi on saarnattava Hänen nimessään.” Lk. 24: 47. Ellei julistus tähtää synnistä luopumiseen ei voida odottaa tervettä uskoontuloa. Jumala tahtoo saada jokaisen ihmisen syylliseksi (vastoin tämän ajan opetusta). ”Että koko maailma tulisi syylliseksi Hänen edessään.” Rm. 3:19.
      ”Kun Hän tulee (Pyhä Henki), niin Hän näyttää maailmalle todeksi synnin.” Joh. 16:8.

      Jokaisen pitää siis tulla tuntemaan tosiasia itsestään, että hän on syntinen. Hän ei ole ainoastaan tehnyt syntiä, vaan elää synnin tilassa olemalla erossa Jumalasta. Synnin tilasta johtuvat synnin teot. Rm.5:18,19. Synnin tilansa tiedostavalle voidaan osoittaa Jeesusta ja ihmeellistä ristin lunastustyötä. Vain syntiselle kelpaa Jeesuksen veren ansio.
      Näin ahdas pelastuksen portti alkaa aueta. – Verta vuotava Jeesus ristillä syntisen paikalla vapahtaa etsivän sielun. Synnin tila väistyy. Ihminen vapautuu perkeleestä ja siirtyy Jeesuksen herruuteen.
      Nöyrtyminen ja katuminen kuuluu terveeseen uskoontuloon. Samoin syntien tunnustaminen ja niiden hylkääminen. ”Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyrille Hän antaa armon.” Jk. 4:6 ja Snl. 28:13-14. Nöyrtyen Jeesuksen vastaan ottaneet saavat kokea uudestisyntymisen Pyhästä Hengestä. Joh. 3:3.

      • Anonyymi

        paljonko maksaa siellä teidän lahkossa . . .


      • Anonyymi

        ”…se portti on ahdas ja tie kaita, joka vie elämään ja harvat ovat ne, jotka sen löytävät.” Mt.7:14. Kysymys on Jumalan Elämästä, joka virtaa sisimpäämme ottaessamme vastaan Jeesuksen Kristuksen pelastajaksemme. Jumalan pyhä ELÄMÄ sydämessämme yhdistää meidät taivaallisiin, sisälle Jumalan siunausten vaikutuspiiriin. Tämän saa aikaan Jeesus: ”Minä olen ovi. Kuka ikinä tulee sisälle minun kauttani, hän pelastuu.” Joh. 10:9.

        Tämä on kun kuolet.Rahalla ei ole väliä vaan Rakkaudesta millainen olet ollut.
        Ei Kristus perustanut yhtään kirkkoa,sen teki ihmiset.
        Tietääkseni Kristus ei kerännyt ruoskien veroja uskosta mutta nämä kirkot ja lahkot sen tekevät.
        Kristus tuli maan päällä kertomaan meille : RAKKAUDESTA !
        Usko oli se missä vaan tekee väärin.


      • Anonyymi

        Kastamisella tai upotuksella ei ole mitään väliä,ihan vain kuin monta kertaa sukelatte.
        Jos mielenne(moni sanois sydän),ei muutu mitä hän tarkoitti: RAKKAUTTA.
        Lahkot vihaa toisiaan,kirkot ohjaa ihmistä, jotkut alentuu kun sanoma ei ole suora.
        Rituaalit ei auta,se on mieli/Rakkaus minkä Isän poika tuli sanomaan.
        Rahat saatanan lahkokerääjät ja kirkko..!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paljonko maksaa siellä teidän lahkossa . . .

        paljonko maksaa siellä teidän lahkossa . . .

        Otetaan nyt 10%,ilman alvia.
        Tosin jos maksat enemmän,niin pääset eturiviin mutta hinta pitää sopia vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paljonko maksaa siellä teidän lahkossa . . .

        Otetaan nyt 10%,ilman alvia.
        Tosin jos maksat enemmän,niin pääset eturiviin mutta hinta pitää sopia vielä.

        kymmenkertainen hinta Suomen EVL-kirkkoon verrattuna. Onkohan se kirkollisvero nykyään 1, 2 %.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        paljonko maksaa siellä teidän lahkossa . . .

        Otetaan nyt 10%,ilman alvia.
        Tosin jos maksat enemmän,niin pääset eturiviin mutta hinta pitää sopia vielä.

        Mormonit otta 10 % tuloista. Pieni on luterilaisen kirkon maksu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mormonit otta 10 % tuloista. Pieni on luterilaisen kirkon maksu.

        Vaan sekin täysin turha ja todistaa olemassaolollaan jumalan olemattomuuden. Kai kaikkivoipa voisi rahoittaa palvaamisensa itse?


    • Anonyymi

      Älä niitä raamatun sepityksiäsi tänne kirjoittele vaan paheksu rahojen siirtäjien tekoja, ja jollet tätä tuomitse vaan katsot läpi sormien et ole kelvollinen uskovainen.

    • Anonyymi

      Matt6:24 mukaan niin ei ole.

    • Anonyymi

      Sama logiikka nykyään tuossa ilmastonmuutospropagandassa, yllättäen on maksettava täysin keksityistä "päästöoikeuksista". Ennen tällaista toimintaa nimitettiin kiristämiseksi ja varastamiseksi...

      • Anonyymi

        Hyvä huomio ja vertaus ilmastonmuutosuskontoon ja sen varjolla rahastamiseen. Vanhat keinot näyttää toimivan, ihmiset on niin helppo aivopestä, uskomatonta.


    • Anonyymi

      Elämäsi tärkein kysymys?

      Eikö ensimmäinen ja tärkein asia olisi tietää totuus ikuisuudesta!
      - Mitä Sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen? Mihin silloin menet? On kaksi mahdollisuutta: Tuonela ja Paratiisi. Molemmat ovat väliaikaisia paikkoja, joissa odotetaan ikuisuutta:
      1. Uskoon tulleet pääsevät Paratiisiin, jossa odotetaan Jeesuksen takaisin tuloa. Paratiisi on onnen ja autuuden paikka, lopullisen Taivaan kodin esikartano.
      2. Jumalan armon hylänneet siirtyvät kuolemansa hetkellä Tuonelaan, jossa odottavat lopullista tuomiotaan. Se on kauhujen paikka, kadotuksen eli helvetin esikartano.

      Jeesus on sovittanut syntitilasi Goltatan ristillä. Hänen sijaiskärsimyksensä ja verensä kautta voit saada syntisi anteeksi. ”Jeesus sanoi hänelle: ”Minä olen ylösnousemus ja elämä; joka uskoo minuun, se elää, vaikka olisi kuollut.” Joh. 11:25

      www.Jeesuspelastaa.com

      • Anonyymi

        Miten tuo liittyy ketjun aiheeseen?

        Olisko jotain sanottavaa itse aiheeseen?


      • Jos oikeasti uskot tuohon, ostat minulta taivaallisen avoauton 100 000 € + ALV.

        Pääset antamaan jeesukselle kyydit.

        Avaimet saat p pietarilta päästyäsi sisään.


    • Anonyymi

      Jos muistan(*), katselen tuon MOT-ohjelman. Ennakko-oletuksena on, että rahat on siirretty Suomen viranomaisilta piiloon turkulaisen uskonnollisen yhdyskunnan toimesta. Miksi näin, siihen on moniakin mahdollisia syitä, joista kaikki eivät ole varsinaisesti rikollisia. Ja sehän tässä kiinnostaakin, että onko MOT löytänyt jotain, joka on sikseen rikollista, että poliisit lähtee perään.

      (*) Jos unohdan, niin sehän taitaa näkyä jonkin aikaa YLE:n Areenalta.

      • Anonyymi

        Ikävä juttu näissä MOT ohjelmissa, että yleensä ovet eivät aukene toimittajille vaan omertan laki toimii tehokkaasti niin uskonto ym. mafioiden touhuissa.


    • Anonyymi

      Mutta hei, oletteko kuulleet Meksikon kongressin viimeisimmästä ufokuulemisesta?
      Mielenkiintoista. Kannattaa tutustua.

      Ei sunkaan ylläpito poista tätä kommenttia tästä uskontoa käsittelevästä aloituksesta, kun se kerran sallii kristinuskoa ja tekoälyä koskevat aloitukset ufo-osiossa?
      Katsotaan, ovatko he kaksinormisia itsensä ja Suomi24:n lukijoiden suhteen.

      • Anonyymi

        Ufo huijaus on suunniteltu näin . Pohjois Norjan Haarp muuttaa maan magneettikenttää happi pääsee ylenpään ilmakehään ja revontulet muuttuvat siksi punaisisksi. Maan Sula Magma alkaa muuttamaan muotoaan Etna uhkaa Tuptutella ja pohjoiskalotilla koetaan maanjäristyksiä pallon muutaessaan muotoaan. Ufot kirjoittavat taivaankanteen maailmanlopun ennustuksiaan ja käskevät uskomaan Uuteen maailmanjärjestykseen joten kaikki tehdään raamattuun kirjoitetun tavoin. Tekijät uskovat Babhometiin joka on Saatan heidän uskontonsa perustuu ilmeiseti Mustaan raamattuun suomessakin on näitä henkilöitä tuhatkunta hyvin korkeissa viroissaan.


    • MOT tuli katsottua. Sehän oli melkein vesiperä, mitään selvää rikosta ei saatu esille. Järjestys näyttäisi olevan niin, että sen sijaan, että uskonyhteisö laittaisi keräämänsä rahat "vieraaseen" pankkiin, kirkko tai sen johtajisto on perustanut oman pankin tai "pankin" Kyprokselle. Tämä pankki sitten lainaa niin seurakuntalaisille kuin yrityksillekin.
      Se, että uskonyhteisö omistaa kokoustiloja tai lomapaikkoja, ei ole mitenkään laitonta Suomessa. MOT toki vihjaili, ettei se Espanjassa oleva lomapaikka olekaan kaikkien seurakuntalaisten käytössä. Noinhan se voi olla, mutta eihän piispan asuntokaan ole kaikkien käytössä.
      Siis rikoksen osoittaminen menee vaikeaksi, joskin kirkon ja pankin naimakauppa ei erityisen kristilliseltä vaikuta ja varmaankin tekee helpommin mahdolliseksi seurakunnan rahojen väärinkäytön johdon toimesta kuin olisi mahdollista, jos rahat olisivat vaikka S-pankissa.

    • Anonyymi

      Ei tämä kyllä ole pelkästään tämän kirkon erityistoimintaa. Yhtä hyvin pitäisi tutkia jehovien, mormonien ym rahavirtojen liikkeitä, eivät nekään Suomeen jää. Ei tietenkään, nämä kaikkihan on perustettu Amerikassa, jossa rahan haaliminen keinoista välittämättä on itsessään uskonto.

    • Anonyymi

      Uskonlahkot huijaavat hyväuskoisilta hölmöitä rahat käsi ylös kuka yllättyi.

      • Anonyymi

        Ei tarvitse höpötellä uskosta eikä kirkoista, kun uskoa ja muuta hyvää käytetään ihan tarkoituksella rahan takomiseen. Kuka vain voi perustaa nimellisesti hyvään liittyvän yhdistyksen, kunhan huijaustaitoja riittää. Sama kuin muissakin huijauksissa.


    • Anonyymi

      Minä pyydän pojat ja tytöt tältä istumalta minun nyynismi kirkkooni!
      olen sitä ja tätä mieltä niistä ja näistä asiosta.
      Ja siinäpä se salaisuus piileekin.
      Katsotaan vällillä kuvia meille söpöiltä näyttävistä luontokappaleista
      ja sitten ihmisistä.
      Kenenkään ei tarvitse katsoa peiliin, koska minä kerron miten.
      tap tap tap tap.... tap.... tap.... tap tap tap
      taputat kynääsi kun kerron sinulle miksi ..

    • Anonyymi

      Uskonnot ovat ihan kaikki ihmisten keksimää huijausta. Yhdestäkään ei löydy taustalta tippaakaan faktaa. Luulisi ihmiskunnan olevan vuonna 2023 jo sen verran fiksua, että uskontopelleily kiellettäisiin.

    • Anonyymi

      Uskonnot julistavat,että iloista antajaa Jumala rakastaa ja siunaa ja älkää kerätkö mammonaa maanpäällä tai antakaa köyhille joilla ei ole mitään. Näin on saatu ihminen loputtomaan syyllisyydentuntoon ja auttamisen pakkoon.

    • Anonyymi

      Uskonto on kaiken pahan alku. Kaikki sodatkin soditaan uskonnon takia. Kun kaikki jäärät on sitä mieltä että oma uskonto on paras. Olisi hyvä vaan todeta että ole sinäntoista mieltä ja minä olen toista mieltä ja naapurin ukko on kolmatta mieltä.

    • Anonyymi

      Erittäin vaarallista muuntohuumetta liikkuu ainakin Kuopion alueella ja Lappeenrannassa. Yksikin tabletti voi olla kuolettava.

    • Anonyymi

      Ei ole pieniä kirkkoja,kaikki ne on isoja,seurakuntalaisilta ryöväämillä rahoilla rakennettu.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      330
      4180
    2. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      25
      2478
    3. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      25
      1633
    4. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      50
      1542
    5. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      29
      1427
    6. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      34
      1420
    7. Herätys nyt vittu!

      Laihduta hyvänen aika
      Ikävä
      127
      1395
    8. Hävetkäämme!

      Rydman saa jatkaa. Hymyili leveästi haastattelujen aikana. Mikä meissä on vikana kun tuollainen "mies" ministerinä?
      Perussuomalaiset
      95
      1292
    9. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      55
      1203
    10. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      161
      1137
    Aihe