Löytyykö henkilöitä joilla on tämä fetissi?
Voisin kenties tarjota mahdollisuuden toteuttaa sitä.
Devotee eli vammaisuus fetissi
29
1770
Vastaukset
- Anonyymi
minkä ikäistä hakusessa
- Anonyymi
Iällä ei väliä, laita yhteystieto,ei Kik( €€)
- Anonyymi
Onko tuo se ”ei Kik”?
- Anonyymi
Joku muu kuin kik
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku muu kuin kik
Laita viestiä pub.li.ci.zed (at) gmail.com
- Anonyymi
Moi! Mulla löytyy. Oletko m vai n ja millainen vammasi
- Anonyymi
Nainen olen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen
Miten sinuun saa yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten sinuun saa yhteyden?
Teletapeilla… eiku telepatialla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen olen
Oletko pyörätuolissa?
- Anonyymi
Käytätkö suomi24 chatia?
- Anonyymi
Ei kun niuvanniemen suljetulla
- Anonyymi
Käytän piriä ja kokaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käytän piriä ja kokaa
Silloin kiva nussii kauan
- Anonyymi
Tahdotko sähköpostiosoitteen?
- Anonyymi
Ei kiitos, mulla on jo.
- Anonyymi
Toivotko vielä yhteydenottoa?
- Anonyymi
Joo, rajan takaa.
- Anonyymi
Moi, vieläkö käyt täällä?
- Anonyymi
Kyllä
- Anonyymi
Laita viestiä pub.li.ci.zed (at) gmail.com
- Anonyymi
Vastaa imen sinuun niin kuin haluut mies
Kirjoita katson saat tehdä mitä haluut
- Anonyymi
Onko vielä haluuu
- Anonyymi
Riksu miehet neitsyt perse ja suu haluis kokeilla
- Anonyymi
Millaista toteuttamista tarkoitat?
Ap täällä?
- Anonyymi
Vammainen nainen?
Ketjusta on poistettu 84 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse2366517Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r504574Pitkän linjan yritysjohtaja: Suomen tapahtumat eivät ole Aasian kärkiuutinen
Viimeaikaista kohua on käytetty sisäpoliittisena lyömäaseena, Thomas Zilliacus sanoo. – Koska asiaa kuitenkin kommentoi954405Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli64196Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s393692Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1173608Demarit ovat oikeasti törppöjä eli heikkoälyisiä
ja todistavat sitä päivittäin täällä lapsellisilla jutuillaan. Kauheasti on hehkuttaneet kuinka demarien kannatus vaan683596Perussuomalaiset eivät harrasta maalittamista kuten vasemmisto
Huomaa tässä keinotekoisessa "rasismi"-kohussakin kuinka vasemmistolaiset maalittavat Perussuomalaisia. Me emme vastaava233501SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha713273Maataloustuet voi poistaa, naudan tuottajahinta pompsahtanut 25 %
Enää ei tarvitse veronmaksajien tukea, koska maajussi saa lihasta nyt hyvää hintaa. https://yle.fi/a/74-20198739532415