Ostatko ihovoiteesi apteekista vai kempparista ?
https://www.is.fi/menaiset/tyyli/art-2000009957935.html
Mikä on kauneutesi salaisuus ?
21
352
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaankin perintötekijät 😁
- Anonyymi
Nivea.
- Anonyymi
Kaupasta Lancomen yö- ja päivävoide. Apteekistakin olen voiteita ostanut, ainakin viimeksi silmänympärysvoiteen. Jotain muitakin vähän tyyriimpiä voidemerkkejä käytän. Rasvaan hellästi myös dekoreen, ei tosin ole auttanut, ryppyinen on, johtuisiko vuosikymmenien kylmävesiuinnista, vaikka senkin jälkeen rasvaan. Muualle ihoon 40 prosenttista LV-voidetta Prismasta. Imeytyy hyvin.
Oletan että terveellinen, kasvispitoinen, aika vähärasvainen ruoka on yksi tekijä pitämään ihoa pidempään kimmoisana. Tosin kyllä se vaan rupsahtaa vaikka hoitaisi miten. Ystävä vinkkasi, nosta peilin edessä molemmin sormin otsan sivuilta kasvoja yläviistoon. Nuorenet 10v, Kokeilin, pitää paikkaansa, mutta kosmeettisiin kiristyksiin en mene.
Jumppaan kasvoja ilveilemällä ja silmiä pyörittämällä. Tuolijumppamimmi neuvoi, se pitää kasvo- ja silmälihaksia virkeämpinä ja vaikuttaa jopa näkökyvyn ylläpitoon. - Anonyymi
Apteekin perusvoiteet, olleet aina. Atoopikko.
Minun kauneuteni on niin salaista, ettei se edes näy päälle päin.
- Anonyymi
Henkinen mieliala ja asenne, puhtaat elämäntavat.
Sopiva hiusmalli (kävin juuri kampaajalla).
Vesi ja saippua, yleinen puhtaus.
Aavistus meikkiä joskus.
Vaatimattomat korut, hiussoljet.
Sopivat, keski-ikäisen arkivaatteet, ei täti-mallistoja.
Olen oma itseni, kuten itseni koen. - Anonyymi
Kauneus on katsojan silmissä.
- Anonyymi
Kun ei käytä mitään tököttejä, niin iho pysyy hyvänä.
- Anonyymi
Ole siitä iloinen. Sinun ei siis tarvitse kärsiä ihon kireydestä. Jos minä saunan jälkeen en laittaisi ihoon hyvää voidetta, kasvojen ihoa kiristäisi niin että jos ei nyt satu niin ainakin on vastenmielistä. Yritin kesällä olla ilman rasvaa, totutella, varsinkin kun oli tilaisuus peseytyä vain järvivedellä, muttei onnistunut. Myös kantapäät kuivuisivat niin että olisi paksut palteet.
Oletko aina ollut ilman kasvovoiteita? Et taida meikkejäkään käyttää? - Anonyymi
Ihan niin. Minun äitini ei koskaan käyttänyt minkälaisia rasvoja ja hänen ihonsa oli todella hyvän näköinen , itsestäni en voi sanoa samaa
- Anonyymi
Kemikaalio- ja apteekin kosmetiikkahyllyistä.
Niveaa, sinistä, on talvikäyttöön.
Lumenen päivä- ja yövoiteet otan matkalle. Sopivat kokoisia, eivät vie liikaa tilaa.
En yhtään pidä niiden tuoksusta.
Beng Hyvät geenit, hyvä mieli ja rakastava aviomies, joka tarvitsee lukulaseja nähdäkseen tarkkaan.
Lumenen kosteusvoidetta käytin, kunnes sai sitä lähelle silmiäni ja sain kutinaa ja ärsytystä.
Hyaluronhappoa satunnaisesti silmien alle, kaulalle, ylähuuleen.
Normaalisti, kotioloissa, riittää kasvojen pesu lämpimällä vedellä, kevyt kuorinta karhealla pesulapulla ja huuhtelu kylmällä vedellä.
En ole kauheesti nahistunut.- Anonyymi
Ai.
- Anonyymi
Tummelilla rasvailen välillä sipasen Tokalonia poskipäihin.
- Anonyymi
Minun kauneuteni on synnynnäistä:
Olenhan mies!- Anonyymi
Näin se on.
Mies on kuin viini. paranee vain vanhetessaan.
Naiset puolestaan tahtovat väkisinkin vanhetessaan muuttua etikaksi.
- Anonyymi
Sekä että. Rasvailu kerran viikossa päästä varpaisiin ja iho kiittää!
- Anonyymi
Laivojen duty free:stä, Tallinnasta eteläkorealaisia tuotteita. Kalliita, mutta riittoisia. Ammattilaisen apua valinnoissa ihoanalyysin perusteella. Ei turhia rasvoja.
- Anonyymi
Hyvä mieli.Hyvät ajtukset. Aina kunioittaen edessä olvaa ihmistä ja kunellen mitä hän puhuu.Kuin kuntelen itse mitä puhun muille. Kauneus tulee sisältä päin ei ulkokuoresta. Kaakkukin voi lla kaunis ulkoisesti,mutta mätä sisältä.Joten se on vain Livi pala saipuaa ei ärsytä ihoa, Kuin päälle Nivea rasvaa.Isota sinisestä muovipullosta.Paljon juomana vesi. Kun ei virtsa ongelmia, Alkoholi ja tupakka,en käytä, Ulkolua,kesällä meressä uimista.Saaunassa aina vasta.
- Anonyymi
Ihovoiteeni alunperin apteekista, mutta nykyään sitä saa muualtakin. Voide sinänsä ei ole kauneuden syy, kauneuteen vaikuttaa eniten geenit ja ne ovat jokaisella sellaiset kuin ovat, ei voi itse vaikuttaa.
- Anonyymi
En välitä ulkonäöstä, pärstäkerroin on tärkeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j613920Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all492424Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔622080Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?4211874- 811422
- 691414
- 741300
- 681110
Helena Ahti-Hallberg laukoo suorat sanat - Tämä voi olla ongelma uudella TTK kaudella: "Jos on..."
Helena Ahti-Hallberg - tuo upea ja vaativa TTK-tuomari! Tanssii Tähtien Kanssa suosikkiohjelma starttaa syksyn iloksi ja211084- 281055