Nut on kissojakin kuollut jo smaak kissanruokaan. Ethän voi kans tietää mitä lemmikillesi syötä ja mitä myrkkyjä niissä on
Kissan ruuat
6
426
Vastaukset
- Anonyymi
Näinpää on . Köyhilki vaikeutta löyttää mitä elläinruokaa uskaltaa nauttiia .
- Anonyymi
Eläibruokabisnes on mennyt täysin sairaaksi. Antakaa elukoillenne sitä, mitä itekkin syötte, ei nyt tietty pastat ym elukoille kelpaa, mutta ostakaa jauhelihaa, kalaa jne. Tiedätte, mitä pitää sisällään. Ihmiset menee mainonnan uhreina halpaan, on vitamiinia, on mitä lie turkin kiillotusaineita, mitä ny ihminen keksiikään laittaa elukoitten ruokiin.
Sairasta touhua ja sairaiden omistajien "minun pikku-Fifillä menee vatsa sekasin", jos antaa jauhelihaa tmv oikeata ruokaa, jota elukat on aina syönyt. Ei ihme, että elukat on ruokittu sairaiksi, allergisiksi kaiken maailman "vitamiinien" lisäyksillä, kuten ihmisetkin.
Miten ennen elukat eli hyvinvoivina 15-25 v?? - Anonyymi
Minulla itselläkin oli kissa kauan kauan sitten. Mut ensimmäistäkään ruokapussia ei ostettu kyl kaupasta. Söi samaa ruokaa kuin minä itsekin. Söi, kalaa. Lihaa. Perunamuusia kastiketta, tölkki herneitä,jäätelöä sulatettuna, vähän ja latki joskus vähän myös kahvia
Veikkaan et nykyajan kissat on sairaita valmisruuan takia- Anonyymi
Kyllä, juuti tuon takia, koskee myös ihmisiä.
Kotona oli koiria, metsästys. Faija anto niille aina hirven, peuran luita kaluttaviksi. Mitä teki koirat? Hautas ne maahan ja sitten joskus kaivoivat ne maasta tai jättivät paljaalteen lojumaan, kunnes kuhisi toukkia ja söivät/kalusivat hyvällä ruokahalulla niitä, ei todellakaan olleet herkullisen näköisiä. Ei olleet koskaan sairaina vaan elivät vanhoiksi. Perunan kuoret, ruoan jämät, mitä nyt niille jäikin. Niitä söivät. Vanhuus lopetti niilläkin maallisen matkan.
- Anonyymi
Itellä liippasi melko läheltä ihan vaan pelekät smackit......
Ounou
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858519
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513186
- 502940
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 402421
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382133- 292086