Mietin eilen ruokajakelujonossa että kuinka paljon lyhyempi jono mahtaisi olla, jos sieltä poimittaisi minun kaltaiseni sontiaiset pois joka kerta ja meidät vietäisi lähimpään sikalaan syömään sontaa.
- yksi teoria
Jono ruoka-apuun
15
322
Vastaukset
- Anonyymi
Kerta kaikkiaan pöyristyttävää, että Kylmis vie leivän Ukrainalaisten lasten suusta!
:O - Anonyymi
Täytyy kuitenkin muistaa, että se on hävikkiä, joka menisi muuten suoraan roskiin, jos ei kelpaisi kenellekään. Yleensä saat kassin, jos tulet jonoon jo tuntia ennen jakelun aloittamista. Kylmis kokee, ettei tee mitään väärää, vaikka jonottajista on varsinkin kesällä ylivoimaisesti suurin osa Venäläisiä/Ukrainalaisia, mutta todella huonon sään vallitessa suomea puhuvia sontaseppoja.
- Anonyymi
Tottakai se ylijäämä tulisi antaa Afrikan nälkää näkeville lapsille, mutta se on valtava logistinen ongelma ja käytännössä TÄYSIN mahdotonta. Ensinnäkin se mätänisi ja homehtuisi matkalla, ennen kuin pääsisi lähellekään tarvitsijoita.
Pelkästään Suomessa ruokaa menee roskiin miljardin euron edestä joka vuosi. Jos kerta vihaatte Kylmistä, niin olisiko se parempi ratkaisu, että se hävikki nakattaisiin roskiin, kuin että annetaan Keijolle?
- Anonyymi
Aloittajan teoriasta kuvastuu, että hän pitää itseään muita huonompana ihmisenä, kun kirjoittaa, jos hänenkaltaisensa poimittaisiin jonosta pois ja vietäisiin sikalaan.
Ap, sinussa ei ole mitään vikaa, ehkä sinulla on alkoholiongelma, mutta ei se sinua ihmisenä huonommaksi tee.- Anonyymi
Kyllä se itsetuntoa syö miehen lailla, jos ei kykene elättämään itseään ilman almuja. Ainakin mulla, en sitten tiedä muista.
- Anonyymi
Eikö sinusta ole ristiriitaista, että joku hemmetin Keijo inhoaa viher-vassareita ja kannattaa persuja, vaikka ajatusmaailmallaan sahaa vain omaa oksaansa? Jokaisen palstalaisen tulisi kannattaa SDP-puoluetta, mutta niin ei vain ole!
En kerta kaikkiaan tajua.
:O
- Anonyymi
Ihminen ei elä pelkästä leivästä, ajattele viinaa sielusi ruokkimisena.
- Anonyymi
Eikö sinulla ole minkäänlaista vastuuntuntoa?! Ajattelen nyt kansanterveyttä, ennen kuin kirjoitat tuollaista filosofiaa.
- Anonyymi
Kylmiksen tapauksessa ruokakassi pitäisi tyhjentää suoraan sekajätteeseen mistä se voisi itse kerätä ne.
- Anonyymi
Eikö se vanhana roskisdyykkarina jo muutenkin tee sitä? Useasti aukaissut mun kannen ja säpsähtänyt HUPS! sore, en halunnut herättää.
- Anonyymi
kyllä minun sympatiat on sinun puolellasi. Mene vain sinne jonoon, olet yhtä hyvä, kuin muutkin
- Anonyymi
Siis kyllähän jokaisen elämä on yhtä arvokas, tämä on sivistyneen valtion peruspilari, mutta leipäjonossa seisova rappioalkoholisti Kylmis ei ole sitä mieltä. Siitä tulee mieleen itse Hitleri, jonka ihmis-ihanne oli kaikkea muuta, kuin mitä ITSE oli. Paitsi tietenkin älykkyyden suhteen, mutta se oli ainoa poikkeus.
:O
- Anonyymi
Tissu ja Kylmis ovat huomionkipeitä persaukisia valtion palkallisia. Hyvä niin.
- Anonyymi
Tissu ja Kylmis ovat Suomi24:sen feikatumpia henkilöitä. Tuskin itse ovat kirjoittaneet edes puoliakaan heidän piikkiin pistetyistä teksteistä.
-Faktaa vanhoista vakioista
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391