Liika huumeiden käyttö haittaa monen hesalaisen elämää ja jopa työntekoa. Myös hesan liikenteessä huumekuskit ovat hyvin yleiisä, samoin rattijuopot. Johtunee siitä paremmasta elintasosta ja suuremmista tuloista. Alkolukot pakollisisksi hesan seudun autoihin.
Huumeet on hesalaisten ongelmana
15
198
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan niitä lieksassakin huumeita. Ja rattijuoppoja. Joten samat jutut lieksaankin.
- Anonyymi
Ei ole samassa mittakaavassa ollenkaan, tääällä ei ole varaa paljon juopotella, eikä varsinkaan käyttää kalliita huumeita. Sen jo näkee rikostilastoista, kun verrataan hesan tilastoja. siellä ryöstetään ja varastetetaan hirveitä määria omaisuutta milloin mistäkin, että saavat rahaa huumeisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole samassa mittakaavassa ollenkaan, tääällä ei ole varaa paljon juopotella, eikä varsinkaan käyttää kalliita huumeita. Sen jo näkee rikostilastoista, kun verrataan hesan tilastoja. siellä ryöstetään ja varastetetaan hirveitä määria omaisuutta milloin mistäkin, että saavat rahaa huumeisiin.
Täällä käytetään edullisia aineita, sniffailaan liimoja ja juodaan lassea ja vaaleanpunaista pantteria (lasol/sinol)
- Anonyymi
Lehti sanoo että tupakka kokeilut ala koulussa Lieksassa lisääntyy kaikki haluu vapettaa
- Anonyymi
EI ETELÄN VETELÄT TIEDÄ MISSÄ LIEKSA ON HEIDÄN KARTTA LOPPUU KEHÄ KOLMOSEEN.
- Anonyymi
Sinä et tiedä missä pinppi on 🤣
- Anonyymi
Siinnä lieksalaisen viisautta. Itse ei ole varmasti käynyt joensuutapitemällä. Jos sielläkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinnä lieksalaisen viisautta. Itse ei ole varmasti käynyt joensuutapitemällä. Jos sielläkään.
Kamlaa hesalaisten huumeiden käyttö! Lapset heitteillä jatkuvasti, kun vanhemmat on narkkareita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kamlaa hesalaisten huumeiden käyttö! Lapset heitteillä jatkuvasti, kun vanhemmat on narkkareita.
Kyllä niitä narkkareita on suhteesaväki määrään aikavähän. Ja niistäkin tulleet suurin osa böndeltä kuten lieksasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä niitä narkkareita on suhteesaväki määrään aikavähän. Ja niistäkin tulleet suurin osa böndeltä kuten lieksasta.
On se kumma kun niille vähille pitäisi olla niitä huumeiden piikitys koppeja? Siitenhän niitä koppeja ei tarvitse jos, ei ole käyttäjiäkään.
- Anonyymi
Lieksaan tulossa kaljanjuontikoppeja, siellä kelpaa k-menua ja pirkkaa naukkailla, sekä tietysti sipuliteemakkaraa!
- Anonyymi
Pelkkä sateenvarjo riittää pulipenkillä ja siinä on koppia tarpeeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkkä sateenvarjo riittää pulipenkillä ja siinä on koppia tarpeeksi.
Hesassa ei kannata viedä lapsia leikkikentälle, eikä puistoihin, koska ne on täynnä huumeneuloja, jossa narkkarit touhuaa aineidensa kanssa ja viskovat käytetyt ruiskut ja neulat maahan.
- Anonyymi
Lieksassa pelkästään khattia
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1395174
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253426Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1142700- 472388
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611807Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471739- 321587
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201556- 281520
- 201386