En tiedä pitääkö tämä paikkaansa, mutta mitä ilmeisemmin Tampere/Ylöjärvi/Kangasala alueelta löydetyissä koronavirusnäytteissä on ollut jonkin verran virusenkefaliittipartikkeleita. Tarkemmin ottaen sytomegaloviruksia.
Nämä mitä ilmeisemmin olleet vanhuspotilailla (yli 55v.).
Ensioireina sairastuneilla ovat mitä ilmeisemmin olleet neurologiset puutosoireet, halvaukset, kouristukset ja tajunnantason aleneminen. Useimmiten virusmeningiitti on ohimenevä ilman merkittäviä myöhäisoireita.
Ymmärsin myös niin, että virusenkefaliitit voivat olla lieviä ja ohimeneviä, mutta eräät niistä aiheuttavat vakavia, pysyviä puutosoireita tai ovat jopa fataaleja.
Tietääkö tästä joku enempää, vai meneekö tämä ihan puskaradiotasoiseksi keskusteluksi jälleen?
Joku rokotekriitikko epäili tuolla myös, että johtuu rokotteiden lisäainepitoisuuksista, joissa ollaan hyödynnetty enkefaliittipartikkeleita ja retroviruksia, mutta en kyllä näihin luottaisi. Toki tästä jotain aiempiakin tarinointeja on.
https://www.thelancet.com/journals/lanhiv/article/PIIS2352-3018(20)30163-6/fulltext#back-bib2
Leviääkö Nokialla koronaviruksen ja Virusenkefaliittien yhdistelmä?
Anonyymi-ap
2
338
Vastaukset
- Anonyymi
Jos se on sitä ebolaa tai muuta matujen tuliaisia suomeen. . .
- Anonyymi
🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#18106336y
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026