Emme oikein ymmärrä Eskon päivityksiä.
Sinänsä ne kyllä naurattavat.
Esko, Vicotria ja Transit
16
404
Vastaukset
- Anonyymi
Niitähän saa nauraa aina !
- Anonyymi
Älä tollo kirjoittele itsestäsi kolmannessa persoonassa.
- Anonyymi
Neljäs ALOITUS ja samaa p****a tuutin täydeltä taaskin päästää tulemaan 😎.
- Anonyymi
Aloituksen tekijällä lienee kaksi persoonaa, kun kirjoittaa emme!
- Anonyymi
Eiks näillä hulluilla kaikilla ole kaksi persoonaa ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiks näillä hulluilla kaikilla ole kaksi persoonaa ?
Eskolla voi olla monta persoonaa...hm
- Anonyymi
Kaksi persoonaa ei taida riittää 😂
- Anonyymi
Esko on täysin persoonaton hyypiö.
Mekkoja ja kynsilakkoja senkin edestä.- Anonyymi
Totta 💅 👠👗
- Anonyymi
Taas jäi Esko kuin nalli kalliolle, vaikka ehkä unissaan kuvitteli saavansa Suvin. Suvilla on uusi mies eikä varmaan ikinä maailmassa olisikaan Eskoon sortunut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas jäi Esko kuin nalli kalliolle, vaikka ehkä unissaan kuvitteli saavansa Suvin. Suvilla on uusi mies eikä varmaan ikinä maailmassa olisikaan Eskoon sortunut.
Eikös Esko torpannut seurusteluhuhut jo yli viikko sitten. Etkö osaa lukea vai kuljetko muuten vähän jälkijunassa?😜
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä höpise. Ne ovat vain kavereita, sillä Suvilla on väärät vehkeet.... Homot ovat naisen parhaita ystäviä.
- Anonyymi
Eskolla kynsilakat ja hameet. Aussikääpiöllä naisten toppi. Mikä vaikutus Martinalla on oikein miehiin?
- Anonyymi
Martina on itse niin miesmäinen, että miehensä ovat sitten toista maata...
- Anonyymi
Hannu on tosi mies ulkoiselta habitukseltaan. Komea, urheilullinen, kyllä miehen pitää näyttää mieheltä.
- Anonyymi
esko testasi miesten tampoonit ja oli tyytyväinen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1334859
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253296Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1132654- 462241
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2611771Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt471709- 321577
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201526- 281500
- 951221