Seniorin kulli

Anonyymi-ap

Sain juuri runkata ja imeä 71 seniori !
Oli mahtava seisokki ja kiima !
Kiihottaako muita Seniorit ?
Vakkari haussa varsinas Suomi

228

7020

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä 70v

      • Anonyymi

        Kiinnostaisi tavata !


    • Mua kiinnostaa myös vanhemmat miehet

      • Anonyymi

        Mullakin olis mielessä itteeni vanhempi kokenut mies seura hakusessa. Hki 67v ukm.


      • Mistä päin olet!


      • Mistäpäin olet?
        Salon länsipuolelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mullakin olis mielessä itteeni vanhempi kokenut mies seura hakusessa. Hki 67v ukm.

        Samoin.


      • Löytyskö Jkl?


    • Anonyymi

      Setä miehellä,70 kymppinen pappa,on ihan järjettömän kokoinen kyrpä. Oon sitä saunassa ihaillut.

    • Anonyymi

      71v. Kykenevä ja paljon ruiskiva ....ei mahaa...kunnon ruikkupallit..ja 18.5x4.5...Etsii vakio " asiakasta" ukm.. Porissa...Päivisin ..haluatko vakituista kotikäyntiä luoksesi ..saat imeä ja saat miten sitä haluat.. laita yhteystiedot..päivisin...

      • Anonyymi

        Vai on pappa kova ruiskimaan, kyrpä ainankin on iso kooltaan,63 v tykkäis kyllä,mullakin 18 cm kyrpä...


      • Anonyymi

        Puh. NO. en voi lähettää Email...Pori 71v


      • Anonyymi

        Missä päin?? Porissa?? Paikkaa?? Timo.30......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin?? Porissa?? Paikkaa?? Timo.30......

        Laita s-postia. Paikka on 😋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Laita s-postia. Paikka on 😋

        En voi lähettää s postia Maijan kanssa yhteinen...laita puhno niin soittelen ja aika.. ..oletko Porista?? Jos niin voidaan nähdä villan autopesun parkki alueella...ja sieltä eteen päin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi lähettää s postia Maijan kanssa yhteinen...laita puhno niin soittelen ja aika.. ..oletko Porista?? Jos niin voidaan nähdä villan autopesun parkki alueella...ja sieltä eteen päin

        Tee oma s-posti.olen porista.


      • Anonyymi

        Just upeeta. Imisin ja nuolisin sua mistä ja miten haluut, myös perseen. Voisit laueta miten ja mihin haluut. Tuollainen isokyrpä ansaitsee palvelijan.


    • Anonyymi

      65 v ukm antaisi imeä,ehkä peppuunkin,Espoossa!

      • Anonyymi

        Minä ihmisin sinua


      • Anonyymi

        Miten 59v saisisinuun yhteyden? Myös Espoossa


      • Innostaako olla sukkiksissa?


      • Anonyymi
        Espoo65 kirjoitti:

        Innostaako olla sukkiksissa?

        Todellakin!


    • Anonyymi

      Haluan hyväillä pappojen kyrpiä,ottaa suuhun,kiusata spermat kyrvistä

      • Anonyymi

        Hml ois 67v terve imttäjä..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hml ois 67v terve imttäjä..

        Kai Hml 67v hoitelee imijänkin jos saa suikkarin...?


      • Anonyymi
        Ukm.Hml kirjoitti:

        Kai Hml 67v hoitelee imijänkin jos saa suikkarin...?

        Tottakai hoidan.. M 67v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai hoidan.. M 67v

        Miten yhteys... Kik? Ukm.hml


      • Anonyymi
        Ukm.Hml kirjoitti:

        Miten yhteys... Kik? Ukm.hml

        Voitaisko tavata jossakin. M 67v


      • Anonyymi

        Mistä päin olet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai hoidan.. M 67v

        Hoitaisin Hämeenlinnassa teidät molemmat. Nuolisin jalkojanne kun imisitte toisianne, nuolisin perseenne. Tulkaa nauttii mun sänkyyn. Terv. Palvelija.


    • Anonyymi

      Mun haave olisi seniori pariskunta,hoidella sekä mammaa ja pappaa...Olis kovalla kyrvällä ihanaa hommaa,nuolla papan kyrpää ja mamman pillua....

    • 62v. ukkomies Espoosta...

    • Anonyymi

      70v Seniori ruotsista..oon myös persikanetissä

    • Anonyymi

      Tässä olisi reilusti seitsenkymppistä senioria 05-alueelta: paksu ja suonikas kulli ja roikkuvat pallit. Kiinnostaako?

      • Anonyymi

        Ois kukava vähä kosketella


      • Kyllä kiinnostaa. Laita viestiä.


      • Anonyymi

        Kiinnostaa,oon lpr mistä sinä


    • 71 v riihimäellä

      • Anonyymi

        Asutko missä päin Riksua. M 40v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asutko missä päin Riksua. M 40v

        Peltosaari


    • Anonyymi

      54v kundi loimaalta haluais olla iso kaluisen seniorin pantavana

    • Anonyymi

      47v bimies olis kiinnostunut vanhemman miehen seurasta Päijät-hämeessä!!

      • Anonyymi

        Onko sinulla paikka missä nauttia. M 67v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla paikka missä nauttia. M 67v

        Ei oo puuhastelu paikkaa tarjolla. M47 bimies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo puuhastelu paikkaa tarjolla. M47 bimies

        Ajelisitko tänne Riksun likelle päiväs aikaan.
        Mistä tykkäät sänkyssä peuhatessa. M 67v


    • Anonyymi

      Kunpa olis Kuopiossakin senioreita (yli 60)Jonka luona vois käydä kahvilla ja rupatella kaikesta mahdollisesta ja lopuksi tyhjentää täydet siemen pussit seniorin!t 45v bi mies

      • Anonyymi

        Kyllä löytyy. Olisi kiva saada runkkaus kaveri ihan livenä.

        Aaron64 Kuopio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä löytyy. Olisi kiva saada runkkaus kaveri ihan livenä.

        Aaron64 Kuopio

        Olisi kyllä todella kiva tavata Aaron ja saisiko sinulta ottaa suihin!t 45v bi mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kyllä todella kiva tavata Aaron ja saisiko sinulta ottaa suihin!t 45v bi mies

        Olisi mahtavaa jos runkkaisit kyrpääni ja saisin laueta suuhusi. Pallit on ihan täynnä.

        Aaron64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mahtavaa jos runkkaisit kyrpääni ja saisin laueta suuhusi. Pallit on ihan täynnä.

        Aaron64

        Vau!!Olisi unelma saada suuri lasti syvälle nieluun👍nielisin kaiken!!Olisin vaik heti valmis!!t 45v bi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vau!!Olisi unelma saada suuri lasti syvälle nieluun👍nielisin kaiken!!Olisin vaik heti valmis!!t 45v bi

        Olisi kiva tavata. Missä päin Kuopiota asut. Voitaisiin treffata joko tiistaina tai keskiviikkona.

        Aaron64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva tavata. Missä päin Kuopiota asut. Voitaisiin treffata joko tiistaina tai keskiviikkona.

        Aaron64

        Puijonlaaksossa asun ja kyllä olis kiva tavata!!t 45v bi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puijonlaaksossa asun ja kyllä olis kiva tavata!!t 45v bi

        Huomenna tiistaina klo 9.00 runkkaillaan kameroiden kautta whereby.com sivustolla.
        Huone aaron64. Jutellaan samalla kun runkataan, voidaan sitten tavata ihan livenä.

        Aaron64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puijonlaaksossa asun ja kyllä olis kiva tavata!!t 45v bi

        Olisiko sinulla paikkaa missä tavara. Tietysti voisit ottaa suihin autossakin jos löydetään rauhallinen paikka. Kävisikö huomenna tiistaina aamupäivästä. Voisin ajella jonnekin missä tavattaisiin. Pallit on jo aivan täynnä ja kireänä. Tiedossa mahtava lasti🥰

        Aaron64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sinulla paikkaa missä tavara. Tietysti voisit ottaa suihin autossakin jos löydetään rauhallinen paikka. Kävisikö huomenna tiistaina aamupäivästä. Voisin ajella jonnekin missä tavattaisiin. Pallit on jo aivan täynnä ja kireänä. Tiedossa mahtava lasti🥰

        Aaron64

        Moi Aaron!Kyllä huominen sopii loistavasti ja kyllä lupaan niellä koko lastin!!Mulle sopii 13-15 välillä ja paikkakin saattaa olla!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Moi Aaron!Kyllä huominen sopii loistavasti ja kyllä lupaan niellä koko lastin!!Mulle sopii 13-15 välillä ja paikkakin saattaa olla!!

        Pääsisitkö hieman aikaisemmin. Vaimo pitää hakea töistä viimeistään kahdelta.

        Aaron64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pääsisitkö hieman aikaisemmin. Vaimo pitää hakea töistä viimeistään kahdelta.

        Aaron64

        No 12.30 vois olla mahdollista!!Olen silloin yksin siskon kämpillä inkilänmäellä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No 12.30 vois olla mahdollista!!Olen silloin yksin siskon kämpillä inkilänmäellä

        Ok, missä treffataisiin. Voin tulla jonnekin Inkilänmäellä.

        Aaron64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok, missä treffataisiin. Voin tulla jonnekin Inkilänmäellä.

        Aaron64

        Nähtäskö siinä teboilin luona?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi mahtavaa jos runkkaisit kyrpääni ja saisin laueta suuhusi. Pallit on ihan täynnä.

        Aaron64

        Mitäjön sun palleissa mahtaa olla jos niissä täyden tuntua on?
        Olisko aihetta tutkimuksiin, jos vaikka kivessyöpää? Kiire!

        Spremaahan ei kivespusseihin keräänny! Pitäs jo noilla kymmenillä olla tiedossa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nähtäskö siinä teboilin luona?

        Yritän olla paikalla. On vähän epävarmaa, kun en tiedä miten pitkään vaimo on toilistollaan. On ollut pari viikkoa poissa töitä kun on ollut kipeänä. Voisi olla varmempi siirtää johonkin toiseen ajankohtaan. Olisi mukava kun olisi aikaa paremmin.

        Aaron64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän olla paikalla. On vähän epävarmaa, kun en tiedä miten pitkään vaimo on toilistollaan. On ollut pari viikkoa poissa töitä kun on ollut kipeänä. Voisi olla varmempi siirtää johonkin toiseen ajankohtaan. Olisi mukava kun olisi aikaa paremmin.

        Aaron64

        Ok tehdään niin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritän olla paikalla. On vähän epävarmaa, kun en tiedä miten pitkään vaimo on toilistollaan. On ollut pari viikkoa poissa töitä kun on ollut kipeänä. Voisi olla varmempi siirtää johonkin toiseen ajankohtaan. Olisi mukava kun olisi aikaa paremmin.

        Aaron64

        Moi!Aaron mulle tulikin VP päivä joten vois nyt lähtee ajelee jonnekin!!t 45v bi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenna tiistaina klo 9.00 runkkaillaan kameroiden kautta whereby.com sivustolla.
        Huone aaron64. Jutellaan samalla kun runkataan, voidaan sitten tavata ihan livenä.

        Aaron64

        Koska olisi huone auki? Voisin tulla myös runkulle?m47


    • Anonyymi

      M 40v naimisissa, mutta vanhempien miesten (yli 50, 60, 70+) kullit kiihottaa..

      • Mistä päin olet?


      • Anonyymi
        Satapori kirjoitti:

        Mistä päin olet?

        Vantaalta , mistä päin olet?


    • Anonyymi

      Turussa tarjolla 70v pappa. Kulli levossa 4 cm kovana 12 cm.

    • Anonyymi

      Etelä Pohjanmaan alueelta haussa isokokoinen ja isokullinen karvainen miehekäs mies.Kik: jsp733

    • Anonyymi

      Onko senioreilla kovana tällä hetkellä.

    • Anonyymi

      Murrosiässä en enää käynyt yhdessä muun perheen kanssa saunassa. Talossamme oli ns. Miesten yleinen saunavuoro muiden vuorojen jälkeen.

      Rupesin käymään sillä vuorolla saunassa. Usei siellä ei ollut ketään muita. Kerran mennessäni saunaan siellä oli samasta rapusta vanhempi mies. En tiedä tarkkaa minkä ikäinen hän oli, eläkkeellä kuitenkin. Olimme löylyssä ja juttelimme niitä näitä.

      Sitten menimme pesuhuoneeseen, hän pyysi että pesisin hänen selkänsä. Myönnyinkin. Hän antoi sienen joka oli saippuoitu. Hankadsin selkää, ja hän käski pestä alempaakin ja niin pesin pakaratkin. Huomasin että hänen kullinsa oli puolikovana. Salaa vilkuilen sitä sivulta. Ei juuri isompi kuin omani, mutta paljaspäinen.

      Vaihdoimme osia, hän pesi nopeasti selkäni, sitten pakaroitani. Silloin minullakin alkoi kovenemaan. En välittänyt siitä, sillä olihan hänelläkin kovettunut.

      Pian tunsin hänen kätensä vaossani, jolloin seisoi kunnolla. Kun vilkaisin häntä, näin kullinsa täydessä tanassa ja terska punainen. Silloin tunsin hänen sormensa hierovan reikääni, ja varovasti vähän kerrallaan menevän syvemmälle ja syvemmälle. En voinut olla huokaisematta hyvän olon tunteesta. Pian tuli toinen sormi. Ja sitten vetäytyi pois, luulin että siihen se loppui, mutta hän painoi päätäni alaspäin ja tunsi hänen munansa peräaukollani. Se painoi reikääni. Ja tunsin kireän aukkoni antavan periksi vähitellen, kunnes yhtäkkiä terska mini sisääni ja koko kulli.
      Hän oli liikkumatta sisälläni ja runkkasipojankulliani, kunnes ryhtyi liikuttamaan kyrpäänsä sisällä. Tahti kiihtyi, tunsin hänen pallinsa hakkaavan kiveksiäni, kunnes lämmin sperma suihkusi sisääni.

      Hän pesi aukkoni ja menimme pukuhuoneeseen kuivasimme, ja ennen kuin puimme vaatteet, hän imi minut ja nieli kaikki spermat. Siitä on nyt yli 60vuotta.

      • Anonyymi

        noin minäkin antaisin tehdä


    • Täs olis 71 v vailla imijä

      • Anonyymi

        Missä päin asut?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Missä päin asut?

        Riihimäki


      • Anonyymi
        topazio kirjoitti:

        Riihimäki

        Minkä ikäinen olet? Halutko imeä vai...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkä ikäinen olet? Halutko imeä vai...

        Molemminpäin


      • Anonyymi
        topazio kirjoitti:

        Molemminpäin

        Sänkyssä yhtä aikaa nauttia, mites panot tykkäätkö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sänkyssä yhtä aikaa nauttia, mites panot tykkäätkö.

        Ei ole tullu kokeiltua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sänkyssä yhtä aikaa nauttia, mites panot tykkäätkö.

        Kirjoitetaan SÄNGYSSÄ Orvon kanssa, ei sänkyssä Urpon kassa!

        Sopitaanlo nuin?


    • Anonyymi

      JKL 67v. Vaikka autossa

      • Anonyymi

        Jkl ,m 60


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jkl ,m 60

        Huomenta M67v


    • Anonyymi

      Mahtaisiko Kemijärven kulmilta löytyä pitkää ja paksua hyväiltäväksi vakituisesti.

    • Anonyymi

      Eikö porista löydy 70v imu seuraa?

    • Anonyymi

      Tampereen 50+ ukm imisi vanhempaa kullia.

      • Anonyymi

        Niin olishan se kivaa.. nyt vaan ongelmana kun en saa kunnon erektiota aikaan... mutta koen voin antaa miehelle natinnon anaaliyhdynnän kautta eli olen siihen valmis kun sopiva kumppani löytyy.
        Pidän varttuneemmista miehistä edelleen, kuten koko ikäni oikeastaan on ollut mielihalu.

        Mutta toisaalta eihän se ikä ole koko totuus, vaan ihminen eli miehen persoona ja käytös muussa kanssakäymisessä myös merkitsee.
        Anonyymius tai sen tapaiset ns. pikakontaktit eivät anna mitään, siis ne jääköön edelleen muille!

        Miehen koko on myös yksi tekijä itselleni.
        Miehen mittainen roteva tai hoikka pitkä on kiinnostavin!
        🤗😉👌


      • Anonyymi

        Kelpaisko reilu 60v kulli suuhun Tampereelta?


    • Löytyisikö Kouvolasta 70+ imettäjää 58v ukkomiehelle? Imen ja nielen.

      • Anonyymi

        Oon 77v leski mies asun yksin kotiani voit tulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon 77v leski mies asun yksin kotiani voit tulla.

        Laita sähköpostia. Olisit juuri hyvän ikäinen.


      • Anonyymi

        Milloin tuumme porukalla 68- v. juhliin? Vai joko ne olivat "perhepiirissä" entiset hoidot sivuuttaen?


    • Anonyymi

      Tarjoan kookasta kaluani kosketteluun nuoremmille miehille. Bi ukm 70 v. vaasanseutu.

      • Anonyymi

        Miten kookas kalu on. Saako imeä kortsun kanssa. M51


      • Anonyymi

        Miten nuori pitäisi t. saidi olla? Vaasassako vaan?
        Kookas aikamies ukko olsi ihkua löytää!
        Ukkomies on useimmiten kunnon mies ja osaa temput?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten kookas kalu on. Saako imeä kortsun kanssa. M51

        20/5,5 ja saa toki imeäkkin bi ukm 70v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten nuori pitäisi t. saidi olla? Vaasassako vaan?
        Kookas aikamies ukko olsi ihkua löytää!
        Ukkomies on useimmiten kunnon mies ja osaa temput?!

        Onnistuu myös muuallakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        20/5,5 ja saa toki imeäkkin bi ukm 70v.

        Uuh...komeaa kokoa! Toteat "saa imeäkin" - tykkäätkö myös naida yms.?
        Millainen olet fyysisemmin? Ja minkä tyyppinen sua itseesi kiinnostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uuh...komeaa kokoa! Toteat "saa imeäkin" - tykkäätkö myös naida yms.?
        Millainen olet fyysisemmin? Ja minkä tyyppinen sua itseesi kiinnostaa?

        189/ 110 jässikkä. Noin 30- 50v kiinnostaa, vaalea ja vähän pervokin voi olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        189/ 110 jässikkä. Noin 30- 50v kiinnostaa, vaalea ja vähän pervokin voi olla.

        Mielit poikaa eli lasta siis?!😁
        Lykkyä pyttyyn!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mielit poikaa eli lasta siis?!😁
        Lykkyä pyttyyn!

        Olet tyhmä eli vähä-älyinen, onnea matkaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet tyhmä eli vähä-älyinen, onnea matkaan.

        Eeheìi! Siellä se on kuvaat itteesi läski runkkari veivaaja hämmästyttävän avoimesti! Älä siis sekoita muiden älyä ym. omaan vajavuuteesi!
        Sääli sitä naisparkaa ym. jotka tuon kynsiin ovat alkujaan joutuneet!


    • Helsingistä haen vanhempaa kokenutta miestä seksiin.68V Ukm.

      • Anonyymi

        Ahaa mitä haluat ehkä oppia tai kokeilla ukkelimies miehen kanssa? Tuskin ihsn kokematon olet?
        Hyvää ikää olet itsekin... sopisi mulle!
        ; ()😜


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa mitä haluat ehkä oppia tai kokeilla ukkelimies miehen kanssa? Tuskin ihsn kokematon olet?
        Hyvää ikää olet itsekin... sopisi mulle!
        ; ()😜

        Ketä mahdat tarkoittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa mitä haluat ehkä oppia tai kokeilla ukkelimies miehen kanssa? Tuskin ihsn kokematon olet?
        Hyvää ikää olet itsekin... sopisi mulle!
        ; ()😜

        No kyllä olen ihan kokematon


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kyllä olen ihan kokematon

        "Sopis mulle" vastaan...Okei, ei haittaisi kokemattomuus, päinvastoin jopa sanoisin.
        Voisin toki "opastaa" mukavaa tavallista miestä jos niin olisi että kiinnostusta olisi. Ollaan samoilla kymmenillä ja sinkkuna elän sama paikka.
        Kontaktit jääneet mulla vähiin viime vuosina, enkä mielellään hae edes pikakontakteja. Mutta hyvä suhde muutenkin olisi parasta!

        Terveys kaikin puolin etusijalla molemmin puolin luottamuksella. Eikö niin...


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Sopis mulle" vastaan...Okei, ei haittaisi kokemattomuus, päinvastoin jopa sanoisin.
        Voisin toki "opastaa" mukavaa tavallista miestä jos niin olisi että kiinnostusta olisi. Ollaan samoilla kymmenillä ja sinkkuna elän sama paikka.
        Kontaktit jääneet mulla vähiin viime vuosina, enkä mielellään hae edes pikakontakteja. Mutta hyvä suhde muutenkin olisi parasta!

        Terveys kaikin puolin etusijalla molemmin puolin luottamuksella. Eikö niin...

        Kyllä terveys edellä mennään. Hyvä suhde ei muita juttuja


      • Anonyymi
        Ujo56 kirjoitti:

        Kyllä terveys edellä mennään. Hyvä suhde ei muita juttuja

        Jatkan edelliseen... Samoissa ajatuksissa sinäkin hyvä.
        Tässä on hankala mennä enemmän henkilöön, eli itseemme yms., kun asialla on useita henkilöitä joskin erilaisten ajatusten ja kiinnostuksensa keralla avoimena.
        Sen verran voinen todeta, itseäni kiinnostaa ehkä enemmän pitkähkö kaveri eli kookkaampi aikuinen miestyyppi. Jos ei kuitenkaan ylipulska tms. pullistelija, tai tatuoitu keho.
        Olen itsekin pitkää tyyppiä myös.

        Ok.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan edelliseen... Samoissa ajatuksissa sinäkin hyvä.
        Tässä on hankala mennä enemmän henkilöön, eli itseemme yms., kun asialla on useita henkilöitä joskin erilaisten ajatusten ja kiinnostuksensa keralla avoimena.
        Sen verran voinen todeta, itseäni kiinnostaa ehkä enemmän pitkähkö kaveri eli kookkaampi aikuinen miestyyppi. Jos ei kuitenkaan ylipulska tms. pullistelija, tai tatuoitu keho.
        Olen itsekin pitkää tyyppiä myös.

        Ok.

        Olen joku vähän alle 180cm painan 98 kg en lihava kuntoilen muutaman kerran viikossa. Ei tatuointeja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen joku vähän alle 180cm painan 98 kg en lihava kuntoilen muutaman kerran viikossa. Ei tatuointeja.

        Sori meni anonyyminä edelleen minä.


      • Ujo56 kirjoitti:

        Sori meni anonyyminä edelleen minä.

        No ei sitten kiinnostanutkaa.


      • Anonyymi
        Ujo56 kirjoitti:

        No ei sitten kiinnostanutkaa.

        Jaa mä vai...Hei joo edellisiin kommentoiden ei kiinnostuksesta yms. voi oikeastaan puhua jos vasta muutama ajatus vaihdettiin, puolin jos toisin. Sekin vähimmässä määrin.
        Kiinnostus syntyy jos on tullakseen kohtaamisen tai tutustumisen kautta.
        Näin varmaan joka suhteessa? Ja siihen on matkaa mikään ei tapahdu hetkessä mielestäni.
        Tunnustella voi asiaa näinkin... mutta vaatii enemmän osapuolilta.
        Kiitos kuitenkin tästä, mukavaa jatkoa tällä tai muilla foorumeilla!


      • Edelleen etsin.


    • Anonyymi

      Tässä 70 sedän kanssa saunottiin viikonloppuna,sedällä ihan järjetön kyrpä,roikkui jalkojen välistä ja minkä kokoinen terska,huomasin kun naisista ja seksistä juteltiin,sedän kyrpä vähän otti eloa,järkyttävän kokoinen puoli pehmeenä,setä vähän tykkäs näytellä kyrpää...

      • Anonyymi

        Oho! 70 setää samoilla lauteilla ja kaikilla puolikovana turpeana kalusto?
        Jops oli kokemus! Kerro lisää!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oho! 70 setää samoilla lauteilla ja kaikilla puolikovana turpeana kalusto?
        Jops oli kokemus! Kerro lisää!

        Sedällä varmaan 15- 20 senttinen hirviö kyrpä,aika ohut mutta se terska,oikea mutteri,ajattelin millainen siitä tulee kovana...Setä hipelöi sitä vähän väliä,sen huomasin että terska rupes turpoomaan...on komia kyrpä sedällä ..


    • Anonyymi

      Huomenna olis aikaa hyvinkin aamusta noin klo10 maissa antaa seniori miehille hyvää suu hoitoo Kuopiossa!!!t 45bi mies

    • Anonyymi

      Se on ihanaa imeä vanhemman miehen kullia

      • Anonyymi

        Tässä mietin uskaltaisko tehdä aloitteen sedän kanssa ..olis kiihottavaa nähdä kuinka iso siitä kasvaa,ohut mutta järjettömän pitkä ja varsinkin se terska..kyllä setä munkin kyrpää katteli...


    • Anonyymi

      Tottaksi setään ja setiin mukaan lukien setien ja enojen poikiin y.. täytyy uskaltaa luottaa!
      Pääasia ja motiivi ei voi olla kullin koko yksistään vaan koko mies kaikkineen!?

      • Anonyymi

        Taidan uskaltaa tehdä aloitteen...olis kiihottavaa nähdä sedän kyrpä juhlakunnossa,sen verran mahtava oli puoli kovanakin...


    • Anonyymi

      En tiedä onko 60 liian "juniori"mut haluja on kokea kaikkea,imeä ja runkata,molemmin puolin.
      Kiimassani antaisin myös panna.
      Ukm 60 Kvla

    • Anonyymi

      Seniori turusta haluaa 18 nuorta imeä ja imuttaa isoaan

      • Anonyymi

        Jospa seniili- ori yrittäisit alkuun yhden kanssa - kyll 18 on jo liikaa yhdelle papalle kerralla•¿?


    • Anonyymi

      Onko nuoret pojat tosiaan kiinnostuneet setämiesten mulkuista. Päinvastaisen kiinnostuksen allekirjoitan itse kyllä. Eihän sen nätimpää kuin nuori karvaton kikkeli seisokissa ja poju nelinkontin eessäsi.

      • Anonyymi

        Kyllä,pieni pyllyreikä edessä,posliini pippeli pystyssä,kiihottavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä,pieni pyllyreikä edessä,posliini pippeli pystyssä,kiihottavaa...

        Ja kun sais molempia hiukka kielellä lirputtaa.


    • Anonyymi

      Kyllä nuoret pojat on miesten kulleista kiinnostuneita, kun evät oikein tiedä niiden käyttötarkoitusta vielä, muutakuin kuseminen. Kaikkea ovat kuulleet ja tietysti netistä katsoneet pornoa ja opetelleet runkkaamaan, ja kaikkihan kiinnostaa nuoria poikia. Meitä setämiehiä taas kiinnostaa nuoret pojat ja niiden harrastukset.

    • Anonyymi

      Ois tosi kiihottavaa ottaa seniori ikäisen löysä iso kalu käteen ja runkata. Tuntea miten se hiljalleen suussa nousee täyteen mittaan, yli 20 senttiseksi. Imisin loppuun saakka. Vanha kiimainen ukko laukeaisi rajusti ja äänekkäästi. Fantasioin tästä.jospa kaveri löytyisi joskus. M51

      • Samanlaisia haaveita minulla. Olisin valmis vieteltäväksi


      • Anonyymi

        Vanhan runkkarin kyrpä olis tuohon valmis. Ei oikein täyteen nouse enään, mut lasti on vielä runsas, ukko 70v. ,pohjanmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhan runkkarin kyrpä olis tuohon valmis. Ei oikein täyteen nouse enään, mut lasti on vielä runsas, ukko 70v. ,pohjanmaa.

        Miten iso vanhan runkkarin kyrpä on. M51


    • Anonyymi

      30cm siitä lähdetään!

    • Anonyymi

      Komeaa seniorikullia tarjolla 05 alueella!

    • Anonyymi

      Kiihottaa, tykkään itseäni vanhemmista..m47

    • Anonyymi

      🥰✋️😇✌️🫠
      💝👼
      🎅🤶
      ❄️💐
      Rauhallista Joulua etäinen lähimmäinen...sinulle - yksin tai seni-oriin seurassa.

    • 68v odottaa pukkia +65v kuusysiin.Satakunta😛😛💦

      • Anonyymi

        Millainen mies olet?.m71V


    • Jkl seudulta senioria? 44v 190cm roteva kaveri kyselee

      • Anonyymi

        Hämeessä ukm 60v tykkään imeä loppuun saakka myös suutani saa naida.💦 räjähdä suuhuni💣


    • Anonyymi

      Olisko Päijät-hämeessä seniori miestä kaveria vailla ??? 48bim olis kiinnostunut!!

      • Anonyymi

        Onko sulla paikka. M 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla paikka. M 66v

        Ei oo ...mulla revityt farkut se on nyt ukko-muotia paikkoja ei laiteta enää!
        Ok?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei oo ...mulla revityt farkut se on nyt ukko-muotia paikkoja ei laiteta enää!
        Ok?

        Ihan ok. Autossa aivan hyvä nauttia. M 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan ok. Autossa aivan hyvä nauttia. M 66v

        Kiva. Missä autoiltaisiin ja miten haluat kohdattaisiin?
        Jäiskö se siihen "autoiluun" kanssasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla paikka. M 66v

        On, minkälainen olet mitoiltasi?Noin.48bim


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On, minkälainen olet mitoiltasi?Noin.48bim

        Olen 184 83 17 aika paksu. M 66


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva. Missä autoiltaisiin ja miten haluat kohdattaisiin?
        Jäiskö se siihen "autoiluun" kanssasi?

        Toivoisin voittais tavata kun molemmille sopii. M 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen 184 83 17 aika paksu. M 66

        Oi, olisi kiva tyhjentää tuollainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, olisi kiva tyhjentää tuollainen...

        Olen ikäisekseni timmissä kunnossa myös jotka imeneet tykänneet. M 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oi, olisi kiva tyhjentää tuollainen...

        Spermaa tulee paineella ja runsaasti jos tykkäät niellä. M 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen ikäisekseni timmissä kunnossa myös jotka imeneet tykänneet. M 66v

        Kuulostaa hyvältä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Spermaa tulee paineella ja runsaasti jos tykkäät niellä. M 66v

        Hyvä,harmi Kun ei tänään kiihottavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä,harmi Kun ei tänään kiihottavaa.

        Katsotaan heti vuoden vaihteen jälkeen kun molemmille sopii. Kiihottaa myös mietin kun imet kunnolla sitten laukeen suuhusi kunnolla. M 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsotaan heti vuoden vaihteen jälkeen kun molemmille sopii. Kiihottaa myös mietin kun imet kunnolla sitten laukeen suuhusi kunnolla. M 66v

        Ehdottomasti, olisi kiva jo tänään ihailla kaluasi ja runkata.Käytkö koskaan whereby-camissa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehdottomasti, olisi kiva jo tänään ihailla kaluasi ja runkata.Käytkö koskaan whereby-camissa?

        En kyllä käy. Odotan pääset ihailee ja runkkaa myös maistaa. M 66v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä,harmi Kun ei tänään kiihottavaa.

        Tänään voitais tavata Kärkölässä iltapäivällä jos haluat. M 66


    • Mistähän löytäis samanlaisen seniorin. Imisin ja antaisin myös naida.

      • Tule tänne


      • Anonyymi

        Just joo tuon arvasin... siksi kiinnostus pomppas


    • Olen Helsingistä oot kaukana

    • Anonyymi

      Olen 22 v Vaalee jäbä ja käyn säännöllisesti imemässä 69 v miehen kullia hänen luonaan aina kun hänen vaimonsa ei ole kotona.

    • Kyl seniorin kanssa olis kiva puuhastella seksin merkeissä! Päijät-hämees olisko senioria seuraa vailla???

      • Anonyymi

        Etsinnässä on nuorempi. M 66v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsinnässä on nuorempi. M 66v

        48v


      • Anonyymi
        Arbii kirjoitti:

        48v

        Miten ois 47v...?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etsinnässä on nuorempi. M 66v

        Lahdessa 50v!


      • Anonyymi
        Peetu7000 kirjoitti:

        Lahdessa 50v!

        Täällä ois 54v.ukm


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä ois 54v.ukm

        Kiinostaa kyllä😉


      • Anonyymi
        Peetu7000 kirjoitti:

        Kiinostaa kyllä😉

        Tuu tuonne bi-chattiin niin jutellaan kahden lisää ukm54v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten ois 47v...?

        Kuin kirjoitin 45- 50v sopii hyvin, kunhan oikeesti tulee tapaamiseen kun sovitaan. M 66v


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuu tuonne bi-chattiin niin jutellaan kahden lisää ukm54v

        Hitto,en huomannu viestiä!!


    • Anonyymi

      Täällä yli70v, kulli vielä herkästi kovettuu. Seuraa oulusta kaipaisin. Mentäis vaikka eka kahville johonkin ja sieltä vois jatkaa, jos tuntuis siltä.

      • Anonyymi

        Käytkö uimahallissa. siellä voitais tavata ja mennä vaikka kahville


    • Anonyymi

      ootteko persikassa?

    • Anonyymi

      Kuopiosta hakusassa terve siisti 55 - 85v mies joka tykkää imutella. olen 65v mies kuopiosta.

      • Anonyymi

        Moi Kuopion 65v mies!Tässä olisi siisti terve 50v Kuopion mies jolle silloin tällöin imuttelu seura kelpaisi ihan vaikka vakkarina!!


    • Anonyymi

      Moi itkonniemellä halukas terve um,70v. päivisin voisin helpottaa paineesi.

    • Anonyymi

      Olen 78v mies harvinaisen isot pallit, kulli seisoo huonosti. Otan suihin ja minua saa panna. Haluaisin vain, että nainen olis komentamassa, olen alistuva mies. Minulla ei naista. Uusimaa. Tre-Keski_Suomi

    • Anonyymi

      senori kanssa . melko iso kullinen oon 17/5 ja kova runkkaamaan. hyvä pylly mulla iso ja annan mielelläni . kaveria vaille n +- 70. mielellään iso kullinen helsinki -espoo lijajalta. olen aikaisemmin esitellyt itteeni wherebysä mutta nyt on huoneet kiinni. jos sulla huone niin anna se ja tulen näyttämään itteeni

    • Anonyymi

      Olis kiva saada seniorin munaa runkata,imee ja muutakin tuohuilla yhes! Lahden ympäristössä seuraa vailla ?? 47 v bi olis kaveria vailla.

      • Anonyymi

        50 km päässä olen bi ukm 67v vakkarin saisit jos haluat. Olen siisti hyvä kuntoinen avoin kaikelle.


    • Anonyymi

      Muutama seniori on tullut koetettua kädellä tyhjentää,vaikka ei se kalu kovaksi tullut kummallakaan.

      Joskus toivoisi sellaisen toimivan kalun löytyvän ja mieluimmin pienellä varustetun ja vatsaa voisi olla reilusti.M46v

      • Anonyymi

        Löytyisi isomahainen 71-vuotias. Kalu 12 cm, olisiko tarpeeksi pieni?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyisi isomahainen 71-vuotias. Kalu 12 cm, olisiko tarpeeksi pieni?

        Mulle ei kalun koolla ole väliä kuhan on terve ja kiinni fiksussa ihmisessä!!!Tärkeintä imettävän nautinto ja ah niin ihana sperman määrä👍t 50v bi Kuopio


    • Anonyymi

      Turun seudulta haussa vakio seniori jonka voi tyhjentää !
      Liukkarilla kullin hierontaa ja suihin !

    • Anonyymi

      Missäpäin Itkonniemeä tuun mökiltä markkina tapahtumaan. Olis mukavaa kun saisin tyhjennettyy paineet pois. Liikun torilla päivisin klo 12.30 . Kaffeella käyn Sektorissa.

      • Anonyymi

        Inkilänmäellä olis myös paikka jossa voitais rauhassa tyhjentää paineet pusseistasi!t 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Inkilänmäellä olis myös paikka jossa voitais rauhassa tyhjentää paineet pusseistasi!t 50v

        Asun myös Inkilänmäellä. Olisi joskus mukava imutella ja runkata toisiamme. Tykkäätkö peppuseksistä?

        Ukm 65 Kuopio


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun myös Inkilänmäellä. Olisi joskus mukava imutella ja runkata toisiamme. Tykkäätkö peppuseksistä?

        Ukm 65 Kuopio

        Iltaa UKM 65 Kuopio! Valehtelisin jos sanoisin en!!Toisaalta en ole vielä kokenut sitä aidolla miehen kalulla mutta uskoisin että se onnistuisi ja nauttisin kyllä!!Eli haluja on siihenkin!T 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun myös Inkilänmäellä. Olisi joskus mukava imutella ja runkata toisiamme. Tykkäätkö peppuseksistä?

        Ukm 65 Kuopio

        Huomenta UKM 65 Kuopio!Tuletko aamusta käymään kahvilla vaikka 9 jälkeen?!t 50v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iltaa UKM 65 Kuopio! Valehtelisin jos sanoisin en!!Toisaalta en ole vielä kokenut sitä aidolla miehen kalulla mutta uskoisin että se onnistuisi ja nauttisin kyllä!!Eli haluja on siihenkin!T 50v

        En ole minäkään mutta voisi olla mukava kokeilla.

        Ukm65


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta UKM 65 Kuopio!Tuletko aamusta käymään kahvilla vaikka 9 jälkeen?!t 50v

        Tällä viikolla ei onnistu mutta ensi maanantaina voisi onnistua.

        Ukm65


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tällä viikolla ei onnistu mutta ensi maanantaina voisi onnistua.

        Ukm65

        Ok👍


    • Anonyymi

      Kunpa saisikin kunnon ikä miehen kyrpää suuhun!!t 50v Kuopio

      • Anonyymi

        Parasta ikinä vanhempi kyrpä omassa suussa.


    • Anonyymi

      Onkos muut seniorit persikassa T M68 hki?

    • Anonyymi

      Missä nähtäis inkilänmäen suunnalla . Kello aika ja paikka. liikutko autolla.

      • Anonyymi

        Mulla talli inkilänmäellä siellä voi rauhassa touhuta kaikkea kivaa tänää vaikka nyt heti tai huomenna tossa 13.30 jälkeen!autoa ei ole käytössä!!


      • Anonyymi

        Niin siis markkina aikaan niin sano sie aika jos sitä tarkoitit??


    • Anonyymi

      voisin tulla siihen lähi kaupalle tarkkaan klo.ajan viikonalussa.

      • Anonyymi

        Lähin hyvä on toi rastaantien Teboil siinä hyvät kahvit!!


    • Anonyymi

      asutko kuinka pitkällä Tebskasta . Oletko um. Kiinnostaa . Asutko siis kerrostalossa , jossa se talli . Tykkäätkö ottaa loppuunasti. Onko rauhallinen paikka..

      • Anonyymi

        On rauhallinen ja kyllä loppuun asti otan ja on kt ja noin 200 metriä!!


    • Anonyymi

      184/83/posliini ja lähellä 70v. Nurmijärvi kulkeminen ei este ja asun yksin, joten perusasiat Ok.
      Harrastus, nakuilu, runkkailu, dildottaminen ja pumppailu.

      • Anonyymi

        Hei, Kiinnostaisi tavata. olen Hmll 70v nuorekas ukm 177-80 posliini myös. Kaikki tuo mitä ehdotit kiinnostaa minua myöskin voisin haluta suihin ottamista myös. Mitä tuumisit?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hei, Kiinnostaisi tavata. olen Hmll 70v nuorekas ukm 177-80 posliini myös. Kaikki tuo mitä ehdotit kiinnostaa minua myöskin voisin haluta suihin ottamista myös. Mitä tuumisit?

        Kuulostaa upealta ja mielelläni keskustelisin lisää jossakin yksityisesti eli jos sinulla esim. Kik


    • Anonyymi

      ok sopivamatka Tebskalta . tulen 26pv tai 27pv kuopioon .. Mitkä klo ajat sulle parasta.
      Oletko ukkomies , ..Mulle paras aika klo 13.30 -- 14.30 käy kyllä muukin .

      • Anonyymi

        Moi markkina mies!Toi on hyvä aika väli ja kerro jos joku extra kiinnostaa.Esim vaatetus tai kumit tai joku niin on sitten se hyvä ja antoisa hetki!Mun ainut toive että sinun säkit olis täpö täydet🤭👍!!t 50v


    • Anonyymi

      Nuorekas 70v. Hml:sta on sulla kik?

      • Anonyymi

        Hei nuorekas 70v Tavataanko huomenna vaikka motarin levähdys paikalla, minulle sopisi illalla vaikka klo. 21 terv. Ukm 67v


    • Anonyymi

      minuakin voit

      • Anonyymi

        Ai mitä voin?Haluutko suihin otton👍🤭


      • Anonyymi

        Tarkkaan ottaen te anonyymit ukm ym. piilohomo-tunkksri imurit yms. puskajoukko olette SÄÄLITTÄVISTÄ SÄÄLITTÄVINYÄ PORUKKAA MAASSA!
        Mutta kai teilläkin oikeus elää tavallanne?

        MUTTA HYVÄ ON ETTÄ ROSKASAKKI PUÖRII OMISSA PIIREISSÄÄN NIIN RISKIT OVAT PIENIMMÄT MUIHIN IHMISIIN NÄHDEN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkkaan ottaen te anonyymit ukm ym. piilohomo-tunkksri imurit yms. puskajoukko olette SÄÄLITTÄVISTÄ SÄÄLITTÄVINYÄ PORUKKAA MAASSA!
        Mutta kai teilläkin oikeus elää tavallanne?

        MUTTA HYVÄ ON ETTÄ ROSKASAKKI PUÖRII OMISSA PIIREISSÄÄN NIIN RISKIT OVAT PIENIMMÄT MUIHIN IHMISIIN NÄHDEN!

        Olet ihmis raukka säälittävä🤭😄😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ihmis raukka säälittävä🤭😄😂

        Katos mikä ole ihmis raukka säälittävä🤭😄😂🤭😄😂


    • Anonyymi

      Vanhoilta ukkomiehiltä saa hyvät lastit suihin, kun eivät enää saa nussia kotona. Usein ovat jo miehiinpäin yli kuuskymppiset ja monella kookas mulkku jotka nuorempia miehiä kyttäilee. Itse ottanut suihin usealta vanhalta mieheltä, eikä niillä enään niin kovaa seisokkaan, niin saa otettua löysäköä syvälle nieluun, tykkäävät ainakin. 19v poju.

    • Anonyymi

      Mulle tuli kaveri samalla Tebskalla ehdottaa kimppa kenoo , ok mulle kävi.
      Lähtiessäni hän kysyi tuutkos käpille , mulla olis pelille jatkoo..

      Ok imutteli mukavasti ok.

    Ketjusta on poistettu 520 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1857
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1709
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1553
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1243
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1151
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      9
      1150
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1134
    Aihe