Maahanmuutto
/nykyista-hallituskoalitiota-voi-kiittaa-rajavartiolain-muutoksista-viime-kaudella-sari-essayahin-mu
Anonyymi-ap
2023-11-14 16:26:55
Ilmoita
https://www.kdlehti.fi/2023/11/14/nykyista-hallituskoalitiota-voi-kiittaa-rajavartiolain-muutoksista-viime-kaudella-sari-essayahin-mukaan-itarajan-tilanteisiin-voidaan-nyt-puuttua/
eikö se ollutkaan vihervassareiden tekoja?
/nykyista-hallituskoalitiota-voi-kiittaa-rajavartiolain-muutoksista sanoo Esauhuaja
5
233
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ollut vihervassareiden tekoja. Vihervasemmisto nimenomaan melko laajasti vastusti ko. lakiesitystä.
Puolueet, jotka olivat viime hallituksessa:
Puolesta: 41 ääntä
Vastaan: 16 ääntä
Tyhjiä: 11 ääntä
Poissa: 47
Nykyiset hallituspuolueet, jotka olivat tuosta äänestettäessä oppositiossa:
Puolesta: 62 ääntä
Vastaan: 0 ääntä
Tyhjiä: 0 ääntä
Poissa: 19
Laki äänestettiin läpi siis nimenomaan sellaisten puolueiden toimesta, jotka olivat silloin oppositiossa, mutta nyt hallituksessa.
Puolueista, jotka olivat tuolloin oppositiossa ja ovat edelleen, kunniamaininnan saa Liike Nyt, jonka edustajista 100 % äänesti lain puolesta. - Anonyymi
jess
- Anonyymi
Ois kyllä ollu paha jos nykyset hallituspuolueet ei olis tätäkin hommaa hoitaneet kotiin. Vassarit tietty kitisee kun vanhasta neukkulasta ei pääse Suomeen vaan marssimalla rajan yli punasia mattoja pitkin.
- Anonyymi
Ei ollut vasemmiston ansiota tämä nykyinen rajavartiolaki, vaan käytännössä nykyisten hallituspuolueiden oppositiosta käsin läpi runnoma.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848465
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543622
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372368
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382063- 292046