Ripsa voitko

Anonyymi-ap

laittaa muuta päälle kuin ärsyttäviä voimmakkaita värejä ,raitoja ym. Siis neutraalit sävyt, en kestä kun migreeni. Kiitos.

19

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ai KoskinenPapunen?

    • Anonyymi

      Kiitos Ripsa, tänään kiva katsoa tv 3 nyt, kun ei migreeniä aiheuttavia värejä ja koukeroita vaatteissasi!

      • Anonyymi

        Ai PapunenKoskinen?


    • Anonyymi

      Migreeni tulee heti , kun hän on uutisissa

    • Anonyymi

      Ripsa on ihan kiva itsenään.

    • Anonyymi

      Hyvä Ripsa!, tänään kiva katsoa viiden jälkeen kun ei ole vaatteissa voimakkaita värejä, koska hän on muutenkin värikäs myös hyvä juontaja, kiitos!

    • Anonyymi

      Aivan sama millaisia vaatteita ja värejä me immeiset käytämme. Tärkeää on se että emme kuuntele muita , muiden mielipiteitä vaan itsepäisesti taaplataan tässä elämässä. näin se vaan menee.

      • Anonyymi

        Ripsa on tehnyt ihan oikein ettei kuuntele muiden mielipiteitä vaan itsepäisesti menee elämässä eteenpäin.


    • Anonyymi

      no saa olla itsenäinen mutta silti pitäs ajatella et hänen muitakin, eikä tarvitse korostaa liikaa

      • Anonyymi

        Tuossa ei ole mitään järkeä että pitäs miellyttää muita pukeutumisellaan, koska ihminen joka suuttuu/pahoittaa mielensä toisen pukeutumisesta, on lapsellinen ja ahdasmielinen, pikkumainen ihmistyyppi.


      • Anonyymi

        Tiedät kai sen kuuluisan sanonnan "antaa jokaisen kukan kukkia"
        niin eikös tuossa päde varsin vahva sanoma??


      • Anonyymi

        Asun isäni kanssa niin isä joskus kritisoi mua kun pukeudun huomiota herättävästi kun isä on pannut merkille että ihmiset tuijottaa mua pitempään jos oon pukeutunut erikoisesti. Annan esimerkkejä tässä ;

        1.Laitoin eri pari sukat ja toinen sukka väriltään violetti ja toinen valkoinen
        2.Nostin villasukat farkunlahkeiden yläpuolelle
        3.Panin ylleni vaaleanpunaisen t-paidan ja mustat farkut (isä sanoi että ei miehen saa panna ylleensä vaaleanpunaista asua)

        4.Panin päähäni hankkijan lippalakin(hankkijan lippalakki on työmiesten ja työnaisten lippalakki) ja muu osa asustani oli ristiriidassa hankkija lippalakin kanssa koska muu asu oli kokovaaleanpunainen joka toi erikoisen ristiriidan kun hankkijalippalakki kuvastaa raskasta työtä tekevää ihmistä ja kokovaaleanpuna hipsteri asu kaikkea muuta kuin raskaantyöntekijän asua/tyyliä

        5.Laitoin päähäni naisten pipon(olen mies) ja ylläni oli mustanharmaa kangastakki ja siniset farkut + lenkkarit

        6.Mulla oli vasemmassa jalassa sinisenvärinen villasukka ja oikeassa jalassa valkoisenvärinen tennissukka (tästä isä oikein suuttui minulle)

        mä siis en korviani lotkauta isäni ja muitten mielipiteille sillä ei vois vähempää kiinnostaa sillä jokainen meistä on arvokas sellaisenaan kuin on ja kuuluisaa sanontaan myötäillen "antaa kaikkien kukkien kukkia vapaasti vaan"
        Tää on vapaa maa ja meitä on monenlaisia persoonia.
        Mä oon ihmistyyppinä tosi persoonallinen taiteilijaluonne.
        Revin esim omasta huoneestani tapetit irti ja taiteilin siitä värikynällä erilaisia piirroksia revittyyn kohtaan eli muodostin lintuja, ihmisiä ja maisemakuvia. Isä ei ymmärtänyt, mut hänen kaveri piti sitä nerokkaana oivalluksena.
        Kerran laitoin olohuoneeseen television lähelle jääkiekkopelaajan julisteen(pikkuveljeni sanoi nakkaa tuo pois tuosta häiritsemästä näkökenttääni mutta enpä minä ottanut sitä pois siitä)

        Tunnen yhden taiteilijan(hän on edesmennyt) niin hän oli laittanut peltokarhin talonsa katolle.


    • Anonyymi

      Mutta kun ollaan miljoonien ihmisten edessä niin miksi ei voi joustaa, sillä migreeniä on useilla muillakin.

      • Anonyymi

        Hih et sitten keksiny yhtään relevantimpaa argumenttia. Rohkiasti vaan oma itsensä. Eri asia joku hautajaiset-tapahtuma jossa pitää etiketin mukaan enempi pukeutua. Ja ei kai Ripsa nyt uutisissa ja viiden jälkeen ohjelmassa liian mauttomasti kuitenkaan pukeudu? Ei kai sentään. Toki rajansa kaikella eli tietyissä telkkariohjelmissa pitää pukeutua etiketin mukaan. En kiistä sitä, mutta mitä tulee Ripsan pukeutumiseen niin hän pysyy hyvän maun rajoissa. Joku aiemmin kritisoi Maria veitolaa siitä että pukeutuu niin erikoisesti mutta asia saa eri merkityksen jos Veitola olisi uutisankkuri mutta kun hän ei ole, mutta jos mennään 10-20 vuotta eteenpäin , niin kehityskulku voi mennä vielä siihen, että pukeutuminen voi olla tulevaisuudessa vielä vapaamielisempää ja minä itseasiassa kannatan sitä vapaamielisempää pukeutumista. Vapaamielisyys ei tosin sovi kaikkeen kuten esim kasvatus eli jos kasvattaa liian vapaasti lapsiansa asettamatta mitään rajoja, niin se tuskin johtaa koskaan mihinkään hyvään, mutta liian kova kuri kasvatuksessa on myös väärä tapa.


    • Anonyymi

      Antaa olla, käännän kanavaa, hyvästi!

    • Anonyymi

      Ja taas Ripsa ruuduissaan, pitäkää kanavanne ha anteeksi kun kerroin , voinhan poistua ja hyvää jatkoa.

    • Anonyymi

      Kasvatuksesta ei ollu kyse vaan silmien kestokyvystä joka huononee kun ikää. Loppu.

    • Anonyymi

      Tyylitöntä on tämänpäivän pukeutuminen! Värit ja niiden yhdistäminen! Ja sit näitä pussihihat!!

    • Anonyymi

      Käännä kanavaa tai katso muualle jos värikkäät vaatteet häiritsevät. Voit myös säätää televisiovastaanottimen värien voimakkuutta ja kontrastia. Sinulle voisi ehkä sopia parhaiten että katselisit televisiota mustavalkoisin säädöin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      429
      3023
    2. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      102
      2364
    3. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      363
      2112
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      155
      1943
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1797
    6. 164
      1238
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1227
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1156
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      71
      1082
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      88
      947
    Aihe