Isis ja haavisto

Anonyymi-ap

Onneksi liikaa suomalaisille
Maalaisjärki
Kohta halla aho johtaa

24

289

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Stupista presidentti.

• Anonyymi

😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

🍒 ­­N­­­y­­m­f­­­o­­­m­a­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21#181091415

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

Vihreä liike perustettiin kommunistisessa DDR ssä tuhoamaan läntinen talous ja turvallisuus. Tehtaita lakkautettiin ja Nesteen jalostamo ajettiin ilmastosyistä Hollantiin vailka maailma on globaali, edellisessä hallituksessa jossa Vihreät oli.

• Anonyymi

Erittäin hyvä kun viherpekan kannatus alkoi sulamaan.

• Anonyymi

Ei ole kovin hyvä vaihtoehto toi Stubb mutta parempi kun armeijan lopettaja haavisto. Ei sellaista huippu miestä kun nykyinen Sauli , Häkkänen voi olla seuraavissa vaaleissa, kova juttu.

• Anonyymi

Tarvitaan edelleen oikeistolainen presidentti ja nyt näyttää hyvältä

• Anonyymi

Ihan samahan se on Kuka kättelee. Kenenkään elämä ei presidentin valinnasta muutu miksikään. Mutta Stubb on kansainvälinen,ilmastoasioista välittävä tyyppi. Joten ei huono ,sanoo demari. Rasistia me ei tarvita ,eli Hallaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan samahan se on Kuka kättelee. Kenenkään elämä ei presidentin valinnasta muutu miksikään. Mutta Stubb on kansainvälinen,ilmastoasioista välittävä tyyppi. Joten ei huono ,sanoo demari. Rasistia me ei tarvita ,eli Hallaa.

Miksi sanotaan rasistiksi Jussia?

ainoa joka vahvasti tuo esille maamme turvallisuus asioita

puhutaan yhdessä lisää

• Anonyymi

Hyi

• Anonyymi

NYT ON HAAVISTON MENTÄVÄ ISIKSEN NUOTIOILLE ISTUKSII JA PUHUMAAN MEHEVIÄ HOMOJUTTUJAAN.

• Anonyymi

Vieläkö sinä huutaja olet vapaalla . Eikö löytynyt Niuvanniemeltä vielä paikkaa ?

• Anonyymi

Älä nyt herrajwstas naurata. Persut menee vauhdilla alamäkeen. Eikä kukaan ,ei kukaan muu kuin hupenevat Hallajoukko äänestä Jussia.

• Anonyymi

Eikä nekään kaikki. Näkeehän sen onnettomasta kannatuksesta.ihan turhaan roikkuu mukana. Ei tule jussipussista presaa. Johan sille nauraisi kuolleet sotahevosetkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikä nekään kaikki. Näkeehän sen onnettomasta kannatuksesta.ihan turhaan roikkuu mukana. Ei tule jussipussista presaa. Johan sille nauraisi kuolleet sotahevosetkin.

Halla ahohan on ääniharavana ollut monesti. Sen sijaan Anderssonille nauraa jo syntymättömätkin hepat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Halla ahohan on ääniharavana ollut monesti. Sen sijaan Anderssonille nauraa jo syntymättömätkin hepat.

Halla ei ole täälläkertaa ääniharava vaan surkea häviäjä. Luovuttaisi jom

• Anonyymi

Oikeiston täytyykin tukea jotakin oikeistoehdokasta. Halla aho on kyllä järkimies, kuten stubkin. Halosen ollessa presidentti, suomen suhteet usaan heikkeni ja maanpuolustus myös.

• Anonyymi

menneet ja tulevat vaalit

• Anonyymi

Aholi

• Anonyymi

Haavisto on tehnyt todella väärin Suomea,maatamme kohtaan.

1976-1987 Neuvostoliittoa myötäilevä,kommunistinen kehti.Köynnös lehti

1991 pyrki vaikuttamaan Norjan oikeuslaitokseen ja politiikaan vetoamalla KGB-vakooja Aene Treholtin vapauttamiseksi.

1992 Vastusti länteen liittymistä ja ajoi idän suhteita,vaikka Neuvostoliitto oli jo romahtanut.

1987-2010 Vastusti puolustusvoimia ja ajoi puolustus budjettin leikkauksia vaikka putosi eduskunnasta 1995.

2003-2009 Koulutus ja tutkinnot puuttuivat mutta valehteli ne.

2013 Valimisteli Caruna kaupan,jossa vedätt kansaa ja eduskuntaa.

2019 Pyrki helpottamaan Venäläisten viisumikäytäntöjä

2019 Järjesti virkamiesten vastustuksesta huolimatta ISIS-Terroristien vaimot Suomeen.
      Valehteli kansalle ja eduskunalle toimistaan.Vältti syytteen ainoastaan ministerien korkeamman syytekynnyksen johdosta.

CV

• Anonyymi

Valitettavasti näitä eivät monet meistä tiedä.

• Anonyymi

Kaikki mitä Pekka on tehnyt on Suomen vastaista ja epärehellistä ja tyypillistä vihreille.

• Anonyymi

Stubn

• Anonyymi

Kohta johtaa Orpo koska se on Alexin takapiruna siellä

• Anonyymi

Keskari
      8

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      84
      4562
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      85
      4411
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      43
      3759
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      3483
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      40
      2977
    6. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2764
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      21
      2701
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      39
      2083
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      158
      1748
    10. Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?

Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli
      Maailman menoa
      103
      1291
    Aihe