Ajatelkaas vähän päällännekin, kun Yhdysvaltai sotaliittolaisten junailemat sodat, Afganistanissa ja Ukrainassakin,on tuottanut Venjälle pakolaisia ainakin 2 miljoonaa, eikä kukaan kehu,itsekkään !?
Otinmuuten Lahdessa kiinni Venläis näpisteliän 1997, joka oli juuri saanut turvapaikan !? Nastolan turvakeskuksessa vain hämmästeltiin,saikohan edes sakkoa !?
Ylekin piti ennen Venäläis varkaat ja näpisteliät,turvapaikan tarpeessa,nyt ei paperittomat kelpaa ?
7
150
Vastaukset
- Anonyymi
Se oli uhmettä, kun Saksalainen sukunimi riitti, Suojelupoliisinkin leipiin,se 0li 1960-70 aikoja,kuin suhteet yleensä !?
- Anonyymi
Ylessä ei hyväksytä Venjään liittymistä,vain eroja,ei mitään Yhdysvaltain oikeuksia puolustaakkaan !? Turvapaikan hakioita täytyyheidän ottaa, mutta ei muka Suomen sen kautta, siis erikoinen maa !?
- Anonyymi
Siis venäjähän pakkoliittää itseensä nuo miehittämänsä alueet, ei sellasta kukaan sivistynyt voi hyväksyä!
- Anonyymi
kumallist a,etä tujrva paigan hakioita ei kiinn nosta hakea turva paiggaa venjäl tä ?!
- Anonyymi
Oli se aikaa, kun Keskurikospoliisinkin piti murhaajan hakea Venjältä, vaikka oikea murhaaja oli käden ulottuvilla(Larha) !? Kun vielä Virolaisten rikokset piti panna Venläisten syyksi, medioissakin !?
- Anonyymi
Saksallahan on vielä voimassa Suomessa, ikuinen kaivannaisoikeus,vai tietääkö joku sen peruutuneeksi !?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617790- 1334494
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323737- 213098
- 232642
- 282576
- 502276
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322049