Suomikin on antanut täyden tukensa, Päivi Räsäsenkö ja Sari Essaun Raamattujen opein !?
Terroristi valtiot Israeil ja Yhdysvallat,nejaksaa kansanmurhata palestiinalaisia,julmasti !?
19
327
Vastaukset
- Anonyymi
Ne on Suomelle kuin säätykansoja,kuin sota-aikaan ja jäkeenkin Saksan sukunimen omaavulle, suojelupoliisiinkin !?
- Anonyymi
Aloittajan kannattaa ottaa lääkkeet ja jättää sosiaalinen media kunnes olo helpottuu.
Onneksi Israel tai Usa ei tee rikoksia ihmiskuntaa vastaan, eivät hyökkää naapurimaihinsa. Nämä valtiot päinvastoin laittavat rikollisia kuriin, tappavat terroristeja ja kurittavat ihmiskunnan persläpi diktatuureja. Miljoonat haluavat näiden valtioiden kansalaisiksi. Persläpi valtioista ihmiset pyrkivät pakenemaan vapaaseen maailmaan, sivistykseen, jolloin herää kysymys, pitäisikö vapaan maailman johtaa persläpivaltioita.
Muuten Suomen itäraja olisi suljettava tänään. Kuvitelkaa millaisten persläpi valtioiden kautta reipas somalimies on joutunut pyöräilemään, päästäkseen sivistyksen pariin? Olisi ollut toivottavaa, että matkalla Vaalimaalle, tämä pyöräilevä somali olisi törmännyt edes yhteen sivistyneeseen yhteiskuntaan, joka ei olisi persläpi valtio? Silloin somali olisi ollut perillä somalien paratiisissa ja häntä olisi 72 neitsyttä ( a7v) odottanut nussimista.
- Anonyymi
Milloin sä opit, milloin sä opit olemaaan laulamatta Kremlin lauluja ja toistamasta tota samaa paskaa? Yhdysvallat EI OLE TERRORISTIVALTIO, toisin on venäjän laita!
- Anonyymi
Suomalaiset pitää sitä kristillisenä oikeutena, Hitleri varoitti Juutalais vallasta Yhdysvaltoja ja oli täysin oikeassa !?
- Anonyymi
Eli hyväksyt natsien suorittaman holokaustin toisessa maailmansodassa?
- Anonyymi
sitä pitsi Opin vi ellä aivan varr mastgi josakain vaiheesa kirottaman oikein mailman suuriman terroristi ja gansteri valtion Wenjän nimenkijn ?!
- Anonyymi
Minkä koulun sinäkin käynyt,en saanut selvää !?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä koulun sinäkin käynyt,en saanut selvää !?
Sinun omista jutuistasi ei välillä saa mitään selvää! Sitäpaitsi tuohan ihan selvästi PILKKAA SINUA ja sinun huonoa kirjoitustaitoasi!
- Anonyymi
Kummatki pommittelee Syyriaakin,miten huvittaa ja YK vain katselee muualle !?
- Anonyymi
Kummankohan puolella Jeesus olisi,Yhdysvalltat Israeil, vai pitkään vihattujen Palestiinan !? vai ratkaisisiko raha,kuin meidän Saulin Presidentteyn !?
- Anonyymi
Entäs Venjän vai Ukrinan !?
- Anonyymi
Tätä kaikki siirtoma miehittäjä maat kannattaa,vastavuoroisesti !?
- Anonyymi
Venäjähän se on itse maa joka miehittää muita maita, tai ainakin Ukrainaa! Ja olisi yrittänyt muitakin miehittää jos eivät olisi jo Natossa!
- Anonyymi
Oikeastaan nämä kaksi valtiota, on taloudellisesti ja sotilaallisesti yksi valtio, koska siellä todellista valtaa pitää Kuutalaiset !?
- Anonyymi
Venjältä tule pagolacia Suomeen,koska ne ei ymärä?!etä Venjäla kaikki jotka on erri m ieltä Putlerin kanssa panaan vangilan ?! Ja sielllä ähn he on turvasa nin,etä kugan ei päse heitä vahinkotaman ?!
- Anonyymi
Rasistinen apartheid suorittaa julmaa kansanmurhaa. Seitsemän vuosikymmentä on settlerien ja IDF:n terrori jatkunut ja palestiinalaisten alueet ovat hyvin vähissä. Herrakansan extremistijohtaja sulkee "ihmiseläimiksi" julistamansa vankiloihin ja pakolaisleireihin. Sikamaista toimintaa, ei voi muuta sanoa. Kuka tahansa joka tuon hyväksyy ei ole Himmleriä kummempi.
- Anonyymi
Valkoisten kansanmurha on ollut Euroopassa käynnissä 90-luvun alusta asti.
Moldovan katulapsitilanne on hirvittävä. Siitä ei uutisoida, eikä ketään kiinosta ratkaista tilannetta.
Maailman vainotuin vähemmistö on kristityt, ei mitään uutisia.
Kohdasta 0:29
https://m.youtube.com/watch?v=tOqhHWWAriY&pp=ygUvRXVyb3BlIEhhcyBOb3QgW1lldF0gTGVhcm50IHRvIEJlIE11bHRpY3VsdHVyYWw
https://imgs.search.brave.com/iUxf8EU1HqRLgcqHZM6a0LyPvIfG3bthBq6LqhlXz00/rs:fit:860:0:0/g:ce/aHR0cHM6Ly93d3cu/bm93dGhlZW5kYmVn/aW5zLmNvbS93cC1j/b250ZW50L3VwbG9h/ZHMvMjAyMC8wMi9z/dGFyLW9mLXJlbXBo/YW4tNjY2LWlzcmFl/bC1qZXdzLXRpbWUt/amFjb2JzLXRyb3Vi/bGUtc2VsYWgtcGV0/cmEtYW50aWNocmlz/dC5qcGc
Miksi lähi-idän riitelystä pitäisi olla kiinostunut? Ne ihmiset eivät koskaan ole olleet Eurooppalaisia, eivätkä koskaan voikaan olla kulttuurinsa ja uskontonsa takia. - Anonyymi
Mitä väliä on terroristeilla?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445239Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243440Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992830Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui562643- 1702312
- 242119
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661845Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391