80% autoilioista ei ole

Anonyymi-ap

Koskaan ajanut kitkarenkailla!

21

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Aika suuri prosentti autoilijoista eivät ole koskaan käyneet kuussa.

      • Anonyymi

        Aika harva täällä kirjoittelee kuussakäymisestä mutta renkasasioista kylläkin vaik ei ymmärrä mitään!


    • Anonyymi

      Opettele kirjoittamaan, niin et ehkä vaikuta noin tyhmältä.

    • Anonyymi

      80% ei tule ajamaankaan kitkarenkailla

    • Anonyymi

      80% ajaa nastoilla. Niin minäkin. Olen kylläkin ajanut myös kitkoilla joitakin kymmeniä tuhansia kilometrejä, tuskin olen ainoa. Laskelmasi ei pidä paikkaansa.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        4,4% ero yhden liisarifirman tilaston mukaan kitkoilla kolhitaan enemmän. On suurempikin tilastoja julkaistuja niissä on todettu, että kitkarenkailla ajetaan huomattavasti vähemmän kuolonkolareita mitä nastoilla ja tässä oli asia suhteutettu renkaitten yleisyyteen.
        Sanoisin, että kitkat ovat tuossa suhteessa turvallisemmat, todistetusti.


    • Minä ainakin ajan autoa, jossa on kitkarenkaat.
      Ja lupaan että hidastelen mutkissa jotta en ajaudu tieltä ulos.

      • Anonyymi

        Minäkin ajelen kitkoilla ja joudun jarruttelemaan liikaa kun muut hidastelevat turhaan mutkissa ja risteyksissä. Onko osaamattomuutta, arkuutta vai auton ja renkaiden heikkoutta syynä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin ajelen kitkoilla ja joudun jarruttelemaan liikaa kun muut hidastelevat turhaan mutkissa ja risteyksissä. Onko osaamattomuutta, arkuutta vai auton ja renkaiden heikkoutta syynä.

        Minun autossani sekä kesällä, että talvella , juuri kitka pitää auton tiellä. Ilmeisesti ajan aina kitkarenkailla.


      • Anonyymi

        Jos ajaisit nastarenkaille, niin ei olisi syytä tarpeettomasti mutkissa hidastella ja silti pysyisit tiellä.


      • Anonyymi

        Hidasteletko myös sitten yllättävässä ääritilanteessakin, ennakkoon meinaan et.

        Osta nastarenkaat ja aja normaalisti, ei tarvitse jännä kakkaa mutkissa että pysyykö tiellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun autossani sekä kesällä, että talvella , juuri kitka pitää auton tiellä. Ilmeisesti ajan aina kitkarenkailla.

        "Ilmeisesti ajan aina kitkarenkailla."

        Jos et edes tiedä millä ilmeisesti ajat niin lopeta ajaminen heti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ilmeisesti ajan aina kitkarenkailla."

        Jos et edes tiedä millä ilmeisesti ajat niin lopeta ajaminen heti

        Höh, etkö osaa lukea? Selvästihän kommentissa luki "Ilmeisesti ajan aina kitkarenkailla."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höh, etkö osaa lukea? Selvästihän kommentissa luki "Ilmeisesti ajan aina kitkarenkailla."

        Et itse hallitse suomen kieltä. Olet varmaan persu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et itse hallitse suomen kieltä. Olet varmaan persu.

        Sinulla luetun ymmärtäminen puutteen lisäksi tuntuu olevan jotain vaikeuksia oman itsesi kanssa.


    • Anonyymi

      Pittää olla diesel auto, manuaali, nastat, vebasto ja kasetti soitin. Löpö ja viinat haetaan venäjältä.

    • Anonyymi

      Se on tärkeintä, että ajaa sellaisella autolla ja sellaisilla renkailla joista itse pitää. Tietenkään kaikki eivät niin tee, taloudellisten syiden takia tai sitten vaan yksinkertaisesti siksi, etteivät näkee tarpeelliseksi panostaa autoon niin paljoa. Hiukan kyllä oudoksuttaa joidenkin tarve pahoittaa mielensä siitä, että täysin tuntemattomat ihmiset tekevät näissä asioissa erilaisia pippeli ratkaisuja kuin mitä itse tekee. Ikään kuin se oma näkemys olisi ainoa oikea.

      • Anonyymi

        Me muut olemmekin tienneet jo kauan, miksi olet aina väärässä.


    • Anonyymi

      Eli 80% suomalaisista on siis vielä tervejärkisiä.

    • Anonyymi

      Ajan tietoisesti

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4653
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe