Koskaan ajanut kitkarenkailla!
80% autoilioista ei ole
21
516
Vastaukset
- Anonyymi
Aika suuri prosentti autoilijoista eivät ole koskaan käyneet kuussa.
- Anonyymi
Aika harva täällä kirjoittelee kuussakäymisestä mutta renkasasioista kylläkin vaik ei ymmärrä mitään!
- Anonyymi
Opettele kirjoittamaan, niin et ehkä vaikuta noin tyhmältä.
- Anonyymi
80% ei tule ajamaankaan kitkarenkailla
- Anonyymi
80% ajaa nastoilla. Niin minäkin. Olen kylläkin ajanut myös kitkoilla joitakin kymmeniä tuhansia kilometrejä, tuskin olen ainoa. Laskelmasi ei pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Käytätkö nasta- vai kitkarenkaita? Näin suuri ero on turvallisuudessa
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/4ab69ca9-ff49-4b9d-b2a4-95704e89c0c1- Anonyymi
4,4% ero yhden liisarifirman tilaston mukaan kitkoilla kolhitaan enemmän. On suurempikin tilastoja julkaistuja niissä on todettu, että kitkarenkailla ajetaan huomattavasti vähemmän kuolonkolareita mitä nastoilla ja tässä oli asia suhteutettu renkaitten yleisyyteen.
Sanoisin, että kitkat ovat tuossa suhteessa turvallisemmat, todistetusti.
Minä ainakin ajan autoa, jossa on kitkarenkaat.
Ja lupaan että hidastelen mutkissa jotta en ajaudu tieltä ulos.- Anonyymi
Minäkin ajelen kitkoilla ja joudun jarruttelemaan liikaa kun muut hidastelevat turhaan mutkissa ja risteyksissä. Onko osaamattomuutta, arkuutta vai auton ja renkaiden heikkoutta syynä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin ajelen kitkoilla ja joudun jarruttelemaan liikaa kun muut hidastelevat turhaan mutkissa ja risteyksissä. Onko osaamattomuutta, arkuutta vai auton ja renkaiden heikkoutta syynä.
Minun autossani sekä kesällä, että talvella , juuri kitka pitää auton tiellä. Ilmeisesti ajan aina kitkarenkailla.
- Anonyymi
Jos ajaisit nastarenkaille, niin ei olisi syytä tarpeettomasti mutkissa hidastella ja silti pysyisit tiellä.
- Anonyymi
Hidasteletko myös sitten yllättävässä ääritilanteessakin, ennakkoon meinaan et.
Osta nastarenkaat ja aja normaalisti, ei tarvitse jännä kakkaa mutkissa että pysyykö tiellä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun autossani sekä kesällä, että talvella , juuri kitka pitää auton tiellä. Ilmeisesti ajan aina kitkarenkailla.
"Ilmeisesti ajan aina kitkarenkailla."
Jos et edes tiedä millä ilmeisesti ajat niin lopeta ajaminen heti - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Ilmeisesti ajan aina kitkarenkailla."
Jos et edes tiedä millä ilmeisesti ajat niin lopeta ajaminen hetiHöh, etkö osaa lukea? Selvästihän kommentissa luki "Ilmeisesti ajan aina kitkarenkailla."
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh, etkö osaa lukea? Selvästihän kommentissa luki "Ilmeisesti ajan aina kitkarenkailla."
Et itse hallitse suomen kieltä. Olet varmaan persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et itse hallitse suomen kieltä. Olet varmaan persu.
Sinulla luetun ymmärtäminen puutteen lisäksi tuntuu olevan jotain vaikeuksia oman itsesi kanssa.
- Anonyymi
Pittää olla diesel auto, manuaali, nastat, vebasto ja kasetti soitin. Löpö ja viinat haetaan venäjältä.
- Anonyymi
Se on tärkeintä, että ajaa sellaisella autolla ja sellaisilla renkailla joista itse pitää. Tietenkään kaikki eivät niin tee, taloudellisten syiden takia tai sitten vaan yksinkertaisesti siksi, etteivät näkee tarpeelliseksi panostaa autoon niin paljoa. Hiukan kyllä oudoksuttaa joidenkin tarve pahoittaa mielensä siitä, että täysin tuntemattomat ihmiset tekevät näissä asioissa erilaisia pippeli ratkaisuja kuin mitä itse tekee. Ikään kuin se oma näkemys olisi ainoa oikea.
- Anonyymi
Me muut olemmekin tienneet jo kauan, miksi olet aina väärässä.
- Anonyymi
Eli 80% suomalaisista on siis vielä tervejärkisiä.
- Anonyymi
Ajan tietoisesti
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1606981
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264088- 473397
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1353138- 512906
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262286- 432256
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2722013Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt551975- 291856