mitä mieltä olette yhdistelmästä? olisi suunnitteilla. aikaisempaa kokemusta minulla sellaisesta on ja minusta se oli hieno ja hyvä hevonen ratsastuskäyttöön. oletteko siis tavanneet tällaista koskaan? voisitteko kertoa omia kokemuksianne.
lv/suomenhevonen
5
436
Vastaukset
- mailaif
Aivan ihana heponen on ainaskin yks mun ex-hoitsuista, joka oli juuri suokin ja lämppärin sekoitus
- pollukka
että joku tietää näitäkin yhdistelmiä. se heppa minkä minä tunsin oli lämppäriltä perinyt värinsä eli oli tumma ruunikko, mutta oli huomattavasti "jyhkeämpi". voisitko kertoa vielä minkä värinen oli tuntemasi heponen?
kyllä on niin kiva yhdistelmä, että ihmetyttää ettei näitä ole enempää olemassa. pitäisi löytää vielä joku orin omistaja, joka ei olisi ennakkoluuloinen ja antaisi (tietenkin maksusta) astutukseen suokkiaan. - mailaif
pollukka kirjoitti:
että joku tietää näitäkin yhdistelmiä. se heppa minkä minä tunsin oli lämppäriltä perinyt värinsä eli oli tumma ruunikko, mutta oli huomattavasti "jyhkeämpi". voisitko kertoa vielä minkä värinen oli tuntemasi heponen?
kyllä on niin kiva yhdistelmä, että ihmetyttää ettei näitä ole enempää olemassa. pitäisi löytää vielä joku orin omistaja, joka ei olisi ennakkoluuloinen ja antaisi (tietenkin maksusta) astutukseen suokkiaan.Aivan ihana tapaus kuten jo sanoinkin ;) Oon samaa mieltä :)
Se on ruunikko, tummanruunikko. Emä on tummaruunikko ja isä punarautias :) Toivottavasti löydät hyvän oriin! :) Onnea! :)
- talliapulainen
tiedän myös yhden tällaisen risteytyksen =)emä lv ja isä suokki. myöskin ruunikko.mielestäni ihan nätti ja kiva,tekee tuntihevosen hommia.selvästi piirteitä molemmista roduista =)jos haluut tietää lisää tai saada kuvia niin anna sähköpostiosoittees =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks2024394Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t583132Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per881737Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181316Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121314Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20231107Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi101101- 491065
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt2451062- 49976