mitä mieltä olette yhdistelmästä? olisi suunnitteilla. aikaisempaa kokemusta minulla sellaisesta on ja minusta se oli hieno ja hyvä hevonen ratsastuskäyttöön. oletteko siis tavanneet tällaista koskaan? voisitteko kertoa omia kokemuksianne.
lv/suomenhevonen
5
429
Vastaukset
- mailaif
Aivan ihana heponen on ainaskin yks mun ex-hoitsuista, joka oli juuri suokin ja lämppärin sekoitus
- pollukka
että joku tietää näitäkin yhdistelmiä. se heppa minkä minä tunsin oli lämppäriltä perinyt värinsä eli oli tumma ruunikko, mutta oli huomattavasti "jyhkeämpi". voisitko kertoa vielä minkä värinen oli tuntemasi heponen?
kyllä on niin kiva yhdistelmä, että ihmetyttää ettei näitä ole enempää olemassa. pitäisi löytää vielä joku orin omistaja, joka ei olisi ennakkoluuloinen ja antaisi (tietenkin maksusta) astutukseen suokkiaan. - mailaif
pollukka kirjoitti:
että joku tietää näitäkin yhdistelmiä. se heppa minkä minä tunsin oli lämppäriltä perinyt värinsä eli oli tumma ruunikko, mutta oli huomattavasti "jyhkeämpi". voisitko kertoa vielä minkä värinen oli tuntemasi heponen?
kyllä on niin kiva yhdistelmä, että ihmetyttää ettei näitä ole enempää olemassa. pitäisi löytää vielä joku orin omistaja, joka ei olisi ennakkoluuloinen ja antaisi (tietenkin maksusta) astutukseen suokkiaan.Aivan ihana tapaus kuten jo sanoinkin ;) Oon samaa mieltä :)
Se on ruunikko, tummanruunikko. Emä on tummaruunikko ja isä punarautias :) Toivottavasti löydät hyvän oriin! :) Onnea! :)
- talliapulainen
tiedän myös yhden tällaisen risteytyksen =)emä lv ja isä suokki. myöskin ruunikko.mielestäni ihan nätti ja kiva,tekee tuntihevosen hommia.selvästi piirteitä molemmista roduista =)jos haluut tietää lisää tai saada kuvia niin anna sähköpostiosoittees =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait52878- 392517
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381383- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40959Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124853- 32776
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi26632Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58596