lv/suomenhevonen

pollukka

mitä mieltä olette yhdistelmästä? olisi suunnitteilla. aikaisempaa kokemusta minulla sellaisesta on ja minusta se oli hieno ja hyvä hevonen ratsastuskäyttöön. oletteko siis tavanneet tällaista koskaan? voisitteko kertoa omia kokemuksianne.

5

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mailaif

Aivan ihana heponen on ainaskin yks mun ex-hoitsuista, joka oli juuri suokin ja lämppärin sekoitus

• pollukka

että joku tietää näitäkin yhdistelmiä. se heppa minkä minä tunsin oli lämppäriltä perinyt värinsä eli oli tumma ruunikko, mutta oli huomattavasti "jyhkeämpi". voisitko kertoa vielä minkä värinen oli tuntemasi heponen?
        kyllä on niin kiva yhdistelmä, että ihmetyttää ettei näitä ole enempää olemassa. pitäisi löytää vielä joku orin omistaja, joka ei olisi ennakkoluuloinen ja antaisi (tietenkin maksusta) astutukseen suokkiaan.

• mailaif
        pollukka kirjoitti:

että joku tietää näitäkin yhdistelmiä. se heppa minkä minä tunsin oli lämppäriltä perinyt värinsä eli oli tumma ruunikko, mutta oli huomattavasti "jyhkeämpi". voisitko kertoa vielä minkä värinen oli tuntemasi heponen?
        kyllä on niin kiva yhdistelmä, että ihmetyttää ettei näitä ole enempää olemassa. pitäisi löytää vielä joku orin omistaja, joka ei olisi ennakkoluuloinen ja antaisi (tietenkin maksusta) astutukseen suokkiaan.

Aivan ihana tapaus kuten jo sanoinkin ;) Oon samaa mieltä :)

Se on ruunikko, tummanruunikko. Emä on tummaruunikko ja isä punarautias :) Toivottavasti löydät hyvän oriin! :) Onnea! :)

• talliapulainen

tiedän myös yhden tällaisen risteytyksen =)emä lv ja isä suokki. myöskin ruunikko.mielestäni ihan nätti ja kiva,tekee tuntihevosen hommia.selvästi piirteitä molemmista roduista =)jos haluut tietää lisää tai saada kuvia niin anna sähköpostiosoittees =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7595
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2507
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51