Kaikki osat ja järjestemät voi testata diesel ja bensa mersuissa. Esim EGR venttiilin kunnon ja toimivuuden täysin, mittaamalla sekä katsolla toimivuuden. Ei tarvitse vaihtaa turhaa ehjiä osia.
Kuten ahtimen ja siihen liittyvät muut osat, ilmamassamittari, polttoainejärjestelmä!
Jos autohuollon korjaamon työntekijä ei ymmärrä mitä pitää tehdä ja ainoa mitä osaa on laittaa testari kiinni. Niin ei ikinä kykene etsimään tai todentamaan vikaa= asiakkaat maksaa tekemättömästä työstä ja ehjien osien vaihdosta.
Näitä on autoalalla aivan liikaa suomessa, eivät ymmärrä mitä tekevät, eivät ole testanneet osien kuntoa = totealla oikeasti, eivät tiedä valmistajan ja osien valmistajan neuvoja testaukseen = korjausmanuaalit ja työkalut puuttuu.
Ymmärtävä osaa testata kaikki eikä vaihtele ehjiä osia! jos vika
Anonyymi-ap
0
177
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2604596Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432776Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061604Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
- 471119
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116