Virkaintoilija, epäasiallinen käytös vartijalta.

Anonyymi-ap

Menin eräänä päivänä kauppaan katselemaan tarjoustuotteita. En ole koskaan varastanut mitään. Yhtäkkiä puhelimeni soi ja minulle sanottiin: "eläpä vie mitään, olette kamerassa." Ihmettelin ja kysyin: "mitäs piruilua tuo on ja kukas siellä pelleilee?" Vastaus oli: "vartija. Tunnetaan kyllä." Vastasin: "kyllähän minä sinut äänestä tunnen mutta piruako mua tuolta kamerasta kyttäät?" Tässä kohtaa vartija laittoi luurin kiinni. Toinen kerta kun menin asioimaan samaan kauppaan noin viikko tuon jälkeen niin sama vartija kävelee jatkuvasti perässä lähes persiissä kiinni ja aina lähes kassalle saakka. Lopetin asioimisen tuossa kaupassa tuon kyseisen virka-aseman väärinkäyttäjän takia. Kertokaapa muut Ylivieskalaiset mitä mieltä olette tuommosesta touhusta? Olisi varmasti järkevää olla yhteydessä esimieheen. Pistäkääpä omalle kohalle. Ainiin, ja vartija oli tässä tapauksessa Joel Mattila.

11

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei maha olla mt. kunnossa kyseisellä hepulla kun näkyy olevan fanaattinen innostus raakalaismaisiin tekoihin veitsinensä facebook kuvissa vaikkakin lavastettuja... Ei jumankauta. Inhottava.

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        💋 ­­N­­y­m­­­f­­­o­­­m­­­a­­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#181110297

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Olisi hyvä uovirkailijankin ilmoittaa ovelle tullen nimensä ettei lähe väärä ihminen.

      • Anonyymi

        mistä se sun numeron ties


    • Anonyymi

      Mikä oli se kauppa missä
      tämä tapahtui?

    • Anonyymi

      Johan pomppas, nyt on mennyt siniset ja punaiset sekaisin.

    • Anonyymi

      Jollakin ruvennut pönttö vislaan ennen joulua.

    • Anonyymi

      Oletko nuori eläkeläinen ja/tai pukeudut ns. rahtihameeseen? Jos vastasit kyllä jälkimmäiseen kohtaan, niin erinomaista toimintaa vartijalta, mitali pitäisi antaa. Oliko "autosi" vielä mahdollisesti parkkeerattu invapaikalle mahdollisimman lähelle kaupan ovia...

    • Anonyymi

      ei ne vartijat yleensä ihmisille kaupoissa soittele.

    • Anonyymi

      Enhän minä mikään rasisti oo, mutta isoihin hameisiin mahtuu tavaraa.

      • Anonyymi

        se vartija on varmasti persu,ei tavallinen ihminen tollai tee hihhihhhiii


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2098
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      156
      1637
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1604
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1237
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1204
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1147
    Aihe