Menin eräänä päivänä kauppaan katselemaan tarjoustuotteita. En ole koskaan varastanut mitään. Yhtäkkiä puhelimeni soi ja minulle sanottiin: "eläpä vie mitään, olette kamerassa." Ihmettelin ja kysyin: "mitäs piruilua tuo on ja kukas siellä pelleilee?" Vastaus oli: "vartija. Tunnetaan kyllä." Vastasin: "kyllähän minä sinut äänestä tunnen mutta piruako mua tuolta kamerasta kyttäät?" Tässä kohtaa vartija laittoi luurin kiinni. Toinen kerta kun menin asioimaan samaan kauppaan noin viikko tuon jälkeen niin sama vartija kävelee jatkuvasti perässä lähes persiissä kiinni ja aina lähes kassalle saakka. Lopetin asioimisen tuossa kaupassa tuon kyseisen virka-aseman väärinkäyttäjän takia. Kertokaapa muut Ylivieskalaiset mitä mieltä olette tuommosesta touhusta? Olisi varmasti järkevää olla yhteydessä esimieheen. Pistäkääpä omalle kohalle. Ainiin, ja vartija oli tässä tapauksessa Joel Mattila.
Virkaintoilija, epäasiallinen käytös vartijalta.
11
919
Vastaukset
- Anonyymi
Ei maha olla mt. kunnossa kyseisellä hepulla kun näkyy olevan fanaattinen innostus raakalaismaisiin tekoihin veitsinensä facebook kuvissa vaikkakin lavastettuja... Ei jumankauta. Inhottava.
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#181110297
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Olisi hyvä uovirkailijankin ilmoittaa ovelle tullen nimensä ettei lähe väärä ihminen.
- Anonyymi
mistä se sun numeron ties
- Anonyymi
Mikä oli se kauppa missä
tämä tapahtui? - Anonyymi
Johan pomppas, nyt on mennyt siniset ja punaiset sekaisin.
- Anonyymi
Jollakin ruvennut pönttö vislaan ennen joulua.
- Anonyymi
Oletko nuori eläkeläinen ja/tai pukeudut ns. rahtihameeseen? Jos vastasit kyllä jälkimmäiseen kohtaan, niin erinomaista toimintaa vartijalta, mitali pitäisi antaa. Oliko "autosi" vielä mahdollisesti parkkeerattu invapaikalle mahdollisimman lähelle kaupan ovia...
- Anonyymi
ei ne vartijat yleensä ihmisille kaupoissa soittele.
- Anonyymi
Enhän minä mikään rasisti oo, mutta isoihin hameisiin mahtuu tavaraa.
- Anonyymi
se vartija on varmasti persu,ei tavallinen ihminen tollai tee hihhihhhiii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971463Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3481461- 1851360
- 681111
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859