Vieläkö nyrkkiä leukaperiin lätkätappelusivusto on miten aktiivisessa toiminnassa

Anonyymi-ap

Onko miten aktiivisena nykyään tuo sivu?? Kautta aikain paras lätkätappelusivusto oli www.dropyourgloves.com jonka sivujen johtohenkilö muistaakseni pani sivuston toiminnan pois. Siellä sivustolla oli valtava määrä erilaista lätkätietoa. Pelaajien pisteet ja plusmiinus sun muut, tappelukortti , eri sarjoja ja vaikka mitä. Monipuolisin lätkätappelusivusto täynnä erilaista mahtavaa datatietoa joista osa datatieto semmosta josta ei paljoa tiennytkään. Sivustolla oli paljon eri kansalaisuuksia.

Tämä nyrkkiä leukaperiin siis suomalainen sivusto jossa käyttäjämäärät olleet paljon pienempiä kuin tuolla maailman isoimmalla lätkätappelusivustolla.

4

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Dropyourgloves.com sivuilla ja fried chicken hockey fight sivulla oli eräs suomalainen käyttäjä nimeltään mullet jonka kanssa vaihdeltiin muun muassa VHS-videoita. Hänet muistan hyvin lämmöllä ja toinen vile 79 jonka muistan lämmöllä ja sitten muistan käyttäjän nimeltä vasara jonka muistan ja muistanpa myös käyttäjä hammerin joka siis käytti nimimerkkiä hammer (jos nyt oikein muistan). Hän tais olla suomen aktiivisin lätkätappelu-analysoija , ainakin tuolla dropyourgloves.sivulla.

      • Anonyymi

        Siis mulletia tarkoitin suomen aktiivisimpana lätkätappelukommentoijana tuolla dropyourgloves.com sivulla. Vasaran kanssa tulin myös hyvin toimeen ja muistelen häntä myös lämmöllä.


      • Anonyymi

        ja hammeria muistan myös lämmöllä.


    • Anonyymi

      siis eiks aika monta lätkätappelusivustoa kaatunut lyhyen ajan sisällä? Jotkut teki siitä omia päätelmiä mutta siis kyllä niihin oli selitykset miks niin tehtiin että ne suljettii.
      Aikoinaan oli semmonen lätkätappelusivu kuin odotas hetkine, nyt unohdin sen nimen, mut on kielellä .

      Tuo nyrkkiä leukaperiin.com taitaa olla siis ainoa suomalainen lätkätappelusivu. Ja sen lisäksi ainakin toiminassa on tietääkseni hockeyfights.com lätkätappelusivu.

      Vahtasin silmät kovana kiiluen viime talvena ja kevättalavena vanhoja 90-luvun NHL pelejä niin panin merkille semmosen ilmiön että monet ns poliisit&tai muut tappelijat varsin osaavia pelaajia. Esim bill huard, bob probvert, paul laus, eric cairns, nick Kypreos, warren rychell, Ken belanger jne jne, lista jatkuu, stu grimsonista oli muun muassa semmonen muistikuva että hädin tuskin osas pelata ollenkaan lätkää, mut kun nähäny nyt useita pelejä joissa hän pelannu, niin osasi pelata lätkää minusta varsin älykkäästi ja isoon kokoonsa nähden ihan pätevä luistelija ja kiekon käsittelijä joka osasi kuluttaa aikaa vastustajan päädyssä eikä heti tyytynyt aina heittään kiekkoa ränniin. Ehkä noista kovanaamoista ken baumgartner ja tony twist oli kaikkein yksiulotteisempia ja esim baumerin luistelutekniikka oli kieltämättä aika surkeaa katsottavaa.

      Monta kaveria jäi itselleni noilta eri lätkätappelusivuilta ja osa kavereista facebookki-kavereina oli.

      Nykylätkässä on ehkä mun makuuni liikaa vauhtia. Mä tykkään enemmän hitaammasta lätkästä kun muistan aikakauden 80-luku ja ysäriluku jolloin lätkäpeli oli minusta parempaa. Mielipiteet muuttuu kun joskus oon ollu eri mieltä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3299
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      91
      3031
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2298
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      26
      1809
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1539
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1514
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1447
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      20
      1427
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1355
    Aihe