Mamma ja pappa

Anonyymi-ap

Voiskos joku mature pariskunta kertoa millaista seksiä teillä on❓Olis kiihottavaa lukea tarinoita

44

2700

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lähinnä suu ja käsihoitoja puolin ja toisin.

      • Anonyymi

        Ihanaa kuulla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihanaa kuulla

        Sieluni silmin nään kun mamma saa kunnon suuteluita pillulle...


      • Anonyymi

        Älä vastaa tuolle häirikölle vaan ilmoita hänen viesti poistettavaksi! Sen jälkeen kun tuon häirikön viesti poistuu, kuvitteletko että tuo sinun viesti on sen jälkeenkään asiallista keskustelua?


    • Anonyymi

      Olemme seitsenkymppinen pariskunta, jolta onnistuu edelleen seksi. Granny on kiinteätissinen, tiukkapyllyinen ja karvavittuinen. Mies paksu- ja suonikaskullinen. Vaimo tarvitsee jo liukkaria. Pappa ruiskuttelee liukkaria mummun vittuun ja kuvittelee sen olevan vieraan miehen spermaa. Naidessa hän hokee vaimonsa korvaan, kenen spermoja hänellä on vitussaan. Ja aina tulee molemminpuolinen orgasmi. Kiinnostaako?

      • Anonyymi

        Nyt kiihottaa satasella...Ihanaa seksiä,mikä on tuon kiihottavampaa seksiä,kuin vieras mies roiskuttamassa spermat,rinnoille,masulle,pillulle. .


      • Anonyymi

        Toki kiinnostaa.... Granny siis kiihottuu siitä ajatuksesta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toki kiinnostaa.... Granny siis kiihottuu siitä ajatuksesta...

        Haluisin olla katselemassa teitä,rakastan katsella. Kun suuri kyrpäsi olisi vaimon suussa,sinä liukkaria levittelesit vaimon pilluun. Olen 60+ aikamies,kyrpä kun pikkupojalla,täysin posliini,mutta 18 cm pitkä ja mulla on suuri terska. Tekisin juuri niinkuin haluat,voisin ja haluaisin tutkia vaimoa,suukotella rintoja,siis jos haluat ja sekä se kiihottaa sua,suudella pikkupyllyä,mun kyrpääni saa kumpi vaan hyväillä,tai voisin runkata teille jos haluatte..mä yleensä vedän silikonirenkaan kyrvän ja kivespussien taakse,se tekee kyrvästä rivon näköisen..Haluaisin todella katsella kun paksulla suonet varressa olevalla kyrvällä panet vaimoasi,kiihottaa että täytyy runkata kyrpää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin olla katselemassa teitä,rakastan katsella. Kun suuri kyrpäsi olisi vaimon suussa,sinä liukkaria levittelesit vaimon pilluun. Olen 60 aikamies,kyrpä kun pikkupojalla,täysin posliini,mutta 18 cm pitkä ja mulla on suuri terska. Tekisin juuri niinkuin haluat,voisin ja haluaisin tutkia vaimoa,suukotella rintoja,siis jos haluat ja sekä se kiihottaa sua,suudella pikkupyllyä,mun kyrpääni saa kumpi vaan hyväillä,tai voisin runkata teille jos haluatte..mä yleensä vedän silikonirenkaan kyrvän ja kivespussien taakse,se tekee kyrvästä rivon näköisen..Haluaisin todella katsella kun paksulla suonet varressa olevalla kyrvällä panet vaimoasi,kiihottaa että täytyy runkata kyrpää...

        Annoitko suonikasta kyrpää Grannylle,toivottavasti...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin olla katselemassa teitä,rakastan katsella. Kun suuri kyrpäsi olisi vaimon suussa,sinä liukkaria levittelesit vaimon pilluun. Olen 60 aikamies,kyrpä kun pikkupojalla,täysin posliini,mutta 18 cm pitkä ja mulla on suuri terska. Tekisin juuri niinkuin haluat,voisin ja haluaisin tutkia vaimoa,suukotella rintoja,siis jos haluat ja sekä se kiihottaa sua,suudella pikkupyllyä,mun kyrpääni saa kumpi vaan hyväillä,tai voisin runkata teille jos haluatte..mä yleensä vedän silikonirenkaan kyrvän ja kivespussien taakse,se tekee kyrvästä rivon näköisen..Haluaisin todella katsella kun paksulla suonet varressa olevalla kyrvällä panet vaimoasi,kiihottaa että täytyy runkata kyrpää...

        Voisit vedellä grannyani kyrvälläsi, jos saisin ottaa sen välillä suuhuni. Nuolisin spermasi vaimoni vitusta. Hän tuskin kestäisi ottaa minua liukkaille. Varoitus: grannyni saa orgasmin nopeasti ja lypsää sinutkin alta aikayksikön.
        Jos haluat jutella lisää, annapa s-postisi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit vedellä grannyani kyrvälläsi, jos saisin ottaa sen välillä suuhuni. Nuolisin spermasi vaimoni vitusta. Hän tuskin kestäisi ottaa minua liukkaille. Varoitus: grannyni saa orgasmin nopeasti ja lypsää sinutkin alta aikayksikön.
        Jos haluat jutella lisää, annapa s-postisi...

        Nyt taas kiihottaa...saat kyllä ottaa kyrpäni suuhusi..voin vaan kuvitella ihanan pikkupyllyisen grannysi....


      • Anonyymi

        Siis omaas. Taidat aika löylynlyömä idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt taas kiihottaa...saat kyllä ottaa kyrpäni suuhusi..voin vaan kuvitella ihanan pikkupyllyisen grannysi....

        Jäin kiihottavasti teihin koukkuun.. Olisi ihana olla teidän leikkikaluna...Pientä grannya hoitaa,sinä välillä ottaisit kyrpäni suuhusi,äärimmäisen kiihottavaa,ja voin vaan kuvitella grannyn lypsämisen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisit vedellä grannyani kyrvälläsi, jos saisin ottaa sen välillä suuhuni. Nuolisin spermasi vaimoni vitusta. Hän tuskin kestäisi ottaa minua liukkaille. Varoitus: grannyni saa orgasmin nopeasti ja lypsää sinutkin alta aikayksikön.
        Jos haluat jutella lisää, annapa s-postisi...

        Onkos pappa antanut mummulle suonikasta kyrpää kunnon paksua kyrpää...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis omaas. Taidat aika löylynlyömä idiootti.

        Niin äkkiä tulee mieleen varmaan oletkin.


      • Anonyymi

        Siis tarkoitin, tuu tänne Niuvanniemeen seurakseni


    • Anonyymi

      Vastasin jo tuonne: pappa ja granny nussivat edelleen säännöllisesti. Olemme tehneet sitä yhdessä jo yli 50 vuotta ja edelleen sujuu! Katselin vaimoni nuoruuskuvia, jossa hän parikymppisenä esittelee sulojaan: hoikkavartaloinen, pystyrintainen ja 1980-luvun alun muodin mukainen ajamaton karvainen pillu, josta näkyy hieman ulkonevat häpyhuulet. Ja kosteutta riitti! Vuosien mittaan pimppikarvoitusta on trimmailtu ja väri on muuttunut tumman punertavaksi tämän päivän harmaaksi. Vaimoni oli nuorempana ja ennen minua aikamoinen pakkaus, jolla oli seikkailuja niin nuorten (solttu)poikien kuin vanhempien myyntiedustajien sekä ulkomaalaistenkin kanssa. Minun aikanani hän ei kuulemma ole enää vierasta tarvinnut. Parhaimmillaan naiskentelimme lähes päivittäin eli yli 20 kertaa kuukaudessa. Nyt tahtimme on noin kymmenen kertaa, ja pääsääntöisesti "normaalisti" eli vittuun, suihinottoja on vähemmän ja anaalia vain poikkeustilenteessa. Ole saanut tunkeutua hänen tiukkaan anukseensa viime aikoina muutaman kerran. Samalla ole räpellyt karvaista vittua. Tässä iässä spermaa tulee niukasti, mutta tyydyttävästi. Olisi hienoa, jos grannyni suostuisi jonkun nuoremman isokullisen ja runsasspermaisen miehen astuttavaksi. Totta kai vaimoni vittu ei ole enää niitä tiukempia, mutta joka tapauksessa lypsy- ja orgasmikelpoinen miehelle kuin miehelle. Tekeekö mieli?

      • Anonyymi

        Nyt taas kiihottaa..Olis ihana olla teidän leikkikaluna...18 cm posliini kyrpä vain teidän käyttöön...Sinä pappa saisit olla masterina...katsella ja määrätä mitä tehdään,rakastaisin sitä,herkuttelisin aikuisen naisen klitoriksella,hyväilin naisen G pistettä,sormi koukkuun ja kutitus...pappa vois runkata mun kovaa kyrpää...ottaa suuhunki jos himottais,mulla ei oo kiire pyllyseksiin,tykkään katsella naisen pyllyä,jos haluaisit voisin runkata sun suonikasta kyrpää,Granny vois silittää meidän suuria terskoja...olis toooosi kiihottavaa leikkiä aikuisten seksikkäiden ihmisten kanssa 🥰🥰🥰


    • Anonyymi

      Ollaan m65 ja n61 pariskunta. Olisi kiva saada joku kovakyrpäinen mies kolmen kimppaan. Saisit nussia vaimoani ja voisin imeä kyrpääsi.

      Pariskunta Kuopio

      • Anonyymi

        Kiihottaa ....olisi ihana antaa kyrpäni teidän leikkikaluksi mukaan leikkeihin...


    • Anonyymi

      M63 ja N70. Enimmäkseen käsin hyväilyä ja suuseksiä vaimolle. Tavallinen yhdyntä ei onnistu vaimon kroonisen vastsatulehduksen vuoksi. Mutta nautimme tästä todella!
      Alan useimmiten haistelemalla vaimon vittua, Mieluiten kun hän ei vastikään ole peseytynyt. Naiselliset aromit antavat erektion. Sitten rasvaa vittuun ja alan hellästi hyväilemään. Roolileikkiin kuuluu että vaimo kuvittelee alussa tämän olevan eka kerta. Hän levittelee jalkojaan ja "ujostuu", ja vetää ne kiinni jolloin kysyn onko hän tyttö vai nainen. Jos hän on tyttö, hyväilen hellästi klitorista, jos nainen, saan työntää sormen syvempään. Jos olen tarpeeksi syvällä hän saattaa taas komentaa "tyttö" jolloin taas hyväilen vain klitorista hellästi. Näin jatkamme kunnes hän saa orgasmin, ottaa kalustani kiinni ja muutaman vedon jälkeen lasken spermat hänen käteensä.

      • Anonyymi

        Lisäyksenä vielä että kummankin mielestä orgasmit tuntuvat vahvemmilta nyt iäkkäämpämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäyksenä vielä että kummankin mielestä orgasmit tuntuvat vahvemmilta nyt iäkkäämpämä.

        Olen ihan samaa mieltä,kyrpä ikäänkuin tuntee enemmän


      • Anonyymi

        Saako mummo voimakkaamman orgasmin esim. Tyttönä ollessaan. Teidän leikki kuulostaa tosi kiihottavalta. Ottaako naisesi suuhun koskaan.


    • Anonyymi

      Olen +60 ja käyn säännöllisesti entisen työnantajien luona "päiväkahvilla" pappa ja mamma 77v ja pappa sairastellut jo vuosia, mutta mamma on vielä hyväkuntoinen ja virkeä seksuaalisesti, meillä tämä seksi alkoi vähän leikillisesti parin kanssa kun pappa sanoi että pitäisi varmaan mammalle alkaa etsiä seuraa kun en itse enää jaksa johon totesin että kyllä minä voin mammaa hoitaa, eikä mennyt kuin hetki kun olimme mamman kanssa sängyssä ja nautimme.

    • Anonyymi

      Ollaan 60v pariskunta. Annan miehelleni 1-2 krt viikossa, lähinnä viikonloppuna. Annan nykyään vaan takaapäin. Mutta siitäkös mies tykkää kuin hullu puurosta. Kyrpä on kovana ja paksuna jo heti aamusta kun tietää että nyt sitä saa. Mies ei Malta edes aamukahvia juoda kun tunkee takaapäin. Yleensä otan kyrvästä kiinni ja vien pilluhuulille. Mies tunkee sisään ja aloittaa malttamattomana työnnöt. Ensi työntöjen jälkeen hidastaa tempoa. Ja sitten nussitaan. Peppu lätisee ja tissit heiluu. Lopussa mies tunkee kyrpänsä niin syvälle että tuntuu kurkussa asti. Ja ampuu spermat sisälle. Yleensä vielä murahtelee ruiskahdusten tahdissa.

      • Anonyymi

        Oispa kiihottava katsoa kun panette ja nähdä miehesi äänekäs laukeaminen. Jos vielä pääsis liukkaille miehesi jälkeen. M51


    • Anonyymi

      Olemme n64 m65 pariskunta ja panemme nykyisin noin kerran viikossa. Vaimo on todella kiimainen ja haluaa usein ensin hierontaa. Vaimo odottaa sängyllä alastomana, tulen ja
      levitän hierontaöljyä selkään ja palstoille, ei kestä kauan kun kullini alkaa kivetty ja painuu vittuun. Vittu on todella liukas. Vaimo on todella runsasmuotoinen ja tykkää kun nussin todella kovaa. Aikani nussittua, käännän vaimon selälleen ja menen pulleiden reisien väliin ja aloitan nussimisen, jollon pääsen samalla hyväilemään klitorista. Tässä vaiheessa vaimo alkaa olla lähellä orgasmia ja sen tullessa huuto on melkoinen. Hetken levättyään, asettuu nelinkontin ja nussin takaapäin itseltäni pussit tyhjäksi, tai menen itse selälleni ja vaimo ratsastaa spermat vittuun. Joskus nussin myös välillä todella isolla tekokyrvällä ja on todella kiimaista sen jälkeen nussia turvonnutta vittua. Harrastamme myös paljon suuseksiä, puolin ja toisin. Muutaman viikon välein ajan vaimolta vitusta karvat ja sen jälkeen kun nuolen vitun ja imen ja nuolen klitorista on valmis ottamaan kyrvän liukkaaseen vittuun.

      • Anonyymi

        Samoin,vaimo tykkää kun leikin isolla sauvalla,tai värisevällä kuulalla,kuulan kun upottaa pilluun,klitoris nousee esiin,sitä sitten imuttamaan..


    • Anonyymi

      Vaimo tykkkää kun vähän rankaisen häntä suurella sauvalla,oli nähnyt vävyn hirviö kyrvän saunassa...taitaa vähän unelmoida suuresta kyrvästä...

    • Anonyymi

      Täällä mamma ja pappa, jotka eivät enää nai yhdessä, mutta molemmat masturboivat.
      Mamma, 65 v, masturboi suihkussa ja varmaan sängyssäkin. Suihkusession olen monasti nähnyt (salaa).
      Minä pappa, 67 v, masturboin lähinnä eri välineiden avulla, mutta myös perinteiseen käteenveto malliin.
      Yli vuosikymmenen olemme asiamme hoitaneet näin.

      • Anonyymi

        Millainen suihkusessio mammalla on. Oletko lauennut sitä katsoessasi. Onko mamma nähnyt sinun runkkaavan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen suihkusessio mammalla on. Oletko lauennut sitä katsoessasi. Onko mamma nähnyt sinun runkkaavan.

        Mamma käy suihkussa, ensin peseytyy normaalisti. Lopuksi ottaa suihkupään käteensä, säätää voimakkuuden sopivaksi ja laittaa suuttimen hieronta-asentoon, jolloin vesi tulee voimakkaasti mutta kapeana suihkuna. Mamma ottaa haara-asennon ja suuntaa suihkun pilluun. Välillä aukolle ja sitten klitoriksen kohdalle. Ranneliikkeellä saa suihkuun edestakaista liikettä. Hän on kyljittäin oven suuntaan, jolloin saranapuolen raosta katselen namuitteluhrtkeä.
        Kun orgasmi saavuttaa mamman, hänen polvensa notkahtavat ja vartalo nytkähtelee.
        Tässä vaiheessa suljen oven hiljaa ja häivyn. Joskus menen työhuoneeseeni, jossa mamma ei juuri käy, ja rukkaan äskeinen näkymä mielessäni.
        On mamma joskus nähnyt saunan lasioven läpi kun runkkasin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mamma käy suihkussa, ensin peseytyy normaalisti. Lopuksi ottaa suihkupään käteensä, säätää voimakkuuden sopivaksi ja laittaa suuttimen hieronta-asentoon, jolloin vesi tulee voimakkaasti mutta kapeana suihkuna. Mamma ottaa haara-asennon ja suuntaa suihkun pilluun. Välillä aukolle ja sitten klitoriksen kohdalle. Ranneliikkeellä saa suihkuun edestakaista liikettä. Hän on kyljittäin oven suuntaan, jolloin saranapuolen raosta katselen namuitteluhrtkeä.
        Kun orgasmi saavuttaa mamman, hänen polvensa notkahtavat ja vartalo nytkähtelee.
        Tässä vaiheessa suljen oven hiljaa ja häivyn. Joskus menen työhuoneeseeni, jossa mamma ei juuri käy, ja rukkaan äskeinen näkymä mielessäni.
        On mamma joskus nähnyt saunan lasioven läpi kun runkkasin.

        Millainen vartalo mammalla on. Mua kiihottaa suuresti vanhemmat naiset. Millainen kalu sulla on. Mihin roiskit spermat kun ajallelet vaimosi suihku hetkeä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen vartalo mammalla on. Mua kiihottaa suuresti vanhemmat naiset. Millainen kalu sulla on. Mihin roiskit spermat kun ajallelet vaimosi suihku hetkeä.

        Mamma on pitkä ja pitäsäärinen. Ikä on tuonut kiloja, mutta ei liikaa. Rinnat ovat melko kookkaat ja jo vähän riippuvat.
        Kaluni on varmaan keskikokoa, 15 cm erektiossa.
        Spermat ruiskutan talouspaperiin ja joskus selälläni maatessa vatsalleni.
        Mamma on yleensä aina hyväntuulinen ja hymyilevä suihkusta tullessaan.
        Ehkä hän on saanut vihiä vakoilustani, koska usein käy suihkussa ollessani kauoppareissulla.
        yksin ollessaan voi käyttää ääntä orgasmin saadessaan, niin kuin silloin, kun vielä panimme.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mamma on pitkä ja pitäsäärinen. Ikä on tuonut kiloja, mutta ei liikaa. Rinnat ovat melko kookkaat ja jo vähän riippuvat.
        Kaluni on varmaan keskikokoa, 15 cm erektiossa.
        Spermat ruiskutan talouspaperiin ja joskus selälläni maatessa vatsalleni.
        Mamma on yleensä aina hyväntuulinen ja hymyilevä suihkusta tullessaan.
        Ehkä hän on saanut vihiä vakoilustani, koska usein käy suihkussa ollessani kauoppareissulla.
        yksin ollessaan voi käyttää ääntä orgasmin saadessaan, niin kuin silloin, kun vielä panimme.

        Kuulostaa hyvältä. Ois kiihottava antaa mammalle pitkää ja paksua kullia. Riiputissit vaan heiluis ku panisin takaa. Sun kullia voisin runkata ja imeä. Spermat voisit laskea suuhuni. Tuleeko sulla paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa hyvältä. Ois kiihottava antaa mammalle pitkää ja paksua kullia. Riiputissit vaan heiluis ku panisin takaa. Sun kullia voisin runkata ja imeä. Spermat voisit laskea suuhuni. Tuleeko sulla paljon.

        Lähti lasti tosi kovalla paineella kun ajattelin mammaa suihkussa ja hänen kiihottavia riipputissejä sekä sitä et saisin runkata ja imeä sun kovaa kalua. Tuli tosi paljon spermaa. Kerro lisää mammasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähti lasti tosi kovalla paineella kun ajattelin mammaa suihkussa ja hänen kiihottavia riipputissejä sekä sitä et saisin runkata ja imeä sun kovaa kalua. Tuli tosi paljon spermaa. Kerro lisää mammasta.

        Mamma on kolme kertaa synnyttänyt nainen, jolla nuorempana oli jumalattoman upea vartelo. Siinä oli kurvit kohdallaan ja silloin hoikalla naisella isohkot rinnat.
        Muutamaan kertaa piti innokaita jätkiä hätistellä, kun tuppasivat lähentelemään.
        Mammalla on tosiaan pitkät jalat. Vaikka olen 7 cm pidempi, niin vastakkain seisten mamman pillu on korkeammalla kuin kullini. Itse olen pitkä selkäinen ja jalat on lyhyemmät.
        Tämä jalkojen pituusero haittasi hieman takaapaäin panoa, kun pillu oli ylempänä mihin kulli asettui. Piti pyytää mammaa laittamaan polvet enemmän haralleen, että sain kullin sisään.
        Nyt iäkkäämpänä mamma on saanut lisäkiloja, mutta nykyinen pyöreys sopii mammalle.
        Itse olen umpihetero, ettei noi kulliini kohdistuvat haaveet osu yhtään kohdalleen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mamma on kolme kertaa synnyttänyt nainen, jolla nuorempana oli jumalattoman upea vartelo. Siinä oli kurvit kohdallaan ja silloin hoikalla naisella isohkot rinnat.
        Muutamaan kertaa piti innokaita jätkiä hätistellä, kun tuppasivat lähentelemään.
        Mammalla on tosiaan pitkät jalat. Vaikka olen 7 cm pidempi, niin vastakkain seisten mamman pillu on korkeammalla kuin kullini. Itse olen pitkä selkäinen ja jalat on lyhyemmät.
        Tämä jalkojen pituusero haittasi hieman takaapaäin panoa, kun pillu oli ylempänä mihin kulli asettui. Piti pyytää mammaa laittamaan polvet enemmän haralleen, että sain kullin sisään.
        Nyt iäkkäämpänä mamma on saanut lisäkiloja, mutta nykyinen pyöreys sopii mammalle.
        Itse olen umpihetero, ettei noi kulliini kohdistuvat haaveet osu yhtään kohdalleen!

        Onko tumma vai vaalea. Pitäisköhän mamma jos sais nuorempaa kookasta kullia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tumma vai vaalea. Pitäisköhän mamma jos sais nuorempaa kookasta kullia.

        Tumma on.
        En usko, että kelpaisi vieras kulli, oli sitten iso tai pieni, nuori tai vanha!


    • Anonyymi

      täällä 69/70v pari ja naidaan vähintään kerran viikossa. Oltu yhdessä 50v ja edelleen seksi maistuu. Katseltu toista seniori paria kimppaan mutta taitaa olla jo vähissä saman ikäiset. Ennen paljonkin harrastettiin erilaisia kimppoja.

    • Anonyymi

      Täällä mature rouva 46 ja ukko 45. Yhdessä oltu reilu parikymmentä vuotta. Seksiä ollut vuosi vuodelta vähemmän ja viime kerrasta kymmenen kuukautta. Erektio kaikkosi viime kesänä, eikä rouva ole sen perään kysellyt kertaakaan. Nopea erektion häviäminen kertoo kohonneesta sydänkohtauksen riskistä, ja ajattelin että kuollaan pois kun ei rouvaa minun terveys, tai seksuaalisuus ole kiinnostanut. Tuollainen välinpitämättömyys kuuluu rouvan mukaan kuulemma demiseksuaalisuuteen.

      Tämä tarinani olkoon varoituksena kaikille niille jotka väittävät että kannattaa säästää itseään avioliittoon, että sitten tuntee toisen paremmin ja seksi on nautittavaa.

      Nuoret, harrastakaa seksiä usein, mutta jos huomaatte ettei toinen tee ehdotuksia tai kieltäytyy seksistä, vaihtakaa heti toiseen! Älkää kuvitelko että voitte korjata tilannetta!

    • Anonyymi

      U­­u­s­­­i sek­­si­teatteri avautu­­­u Su­ome­en! Kutsu­mme kai­kk­­­i­­­. Il­moit­­­tau­­tum­­inen ry­­­hmä­­ämme tääl­l­ä 👉 http://amisagroup.net/H/J0n9I5

    Ketjusta on poistettu 128 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      254
      2516
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1645
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1454
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1305
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1232
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1162
    7. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      84
      1039
    8. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      998
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      942
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      103
      896
    Aihe