Sätis faieri

Tilasin sätis faierin. En vain tohdi esitellä avolle joka on 58v joo ja on xxl. Itse olen 53v. Suuttuukohan jos otan käyttöön petipuuhissa? Nykyisin seksi harvoin ja arvelin jos toi piristäisi. Tämmöisiä täällä Kainuussa pohdin. Oisko kellään kertoa/neuvoa kokemuksia?

1

407

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ootko mies vai nainen ja mikä sun avokki on? Ostitko itsellesi vai sille avokille? Sitä lelua kantsii naisen ensiksi opetella yksin käyttämään kun se on aika erilainen kuin tavan hieromasauvat. Sitten kun oppinut että tykkääkö siitä vaiko ei, ja jos tykkää niin voi ottaa yhteisiin leikkeihin mukaan. Silloin myös nainen osaa jo neuvoa miestä missä kohti ja millä teholla tuntuu hyvältä. Koska se on paikasta ja tehosta todella paljon tarkempi kuin tavan vibrat.
      Itse 50 v nainen ja aluksi en siitä tykännyt mutta opettelin sinnikkäästi ja nyt surautan sillä orkut itselleni kerran päivässä. Mutta se on niin tehokas että orkun tullessa pitää ihan heti laskea tehoja tai tuntuu liika voimakkaalta.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      163
      1473
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1291
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      68
      1284
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      215
      1154
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1086
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      317
      1019
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      224
      1012
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      949
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      277
      928
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      915
    Aihe