Ruma sana sanotaan niin kuin se on. Näin se vaan menee kun ei enää yritetä kaunistella Sannan petosta äänestäjiään kohtaan. Onneksi asiaa ei enää hyssytellä lehdissä, vaan sanotaan reilusti ääneen.
https://www.iltalehti.fi/palat/f64292d0-0d64-4a1f-bdf8-cf84a1ac6da5
Suoraa puhetta äänestäjät pettäneestä Sannasta
12
149
Vastaukset
- Anonyymi
Muteihän super Sanna tehnyt äärioikeistonatsi petosvalhejytkyy . Super vainon jälkeen on aikatehä muuta tai joutus hoitoon . Sannasta voipi tulavielä uusi Mahtisaari.
- Anonyymi
Miksei seiskanputiini errikoistoimitajat saa etes kuvvaa sanukan hammeenalta
- Anonyymi
Tuo linkin höpöttävä toimittaja totesi hänen jäävän historiaan kenties Suomen alfoimpana pääministerinä.
On kunkin oma näkemys tunteeko joutuneensa petetyksi vai ei. Kaikki eivät asiaa sillä tavoin koe eikä sen vuoksi voi yleistää asian olevan niin. Itse en häntä molemmissa vaaleissa äänestäneenä tunne oloani lainkaan petetyksi. Olen iloinen hänen uudesta urastaan. - Anonyymi
Pursut tuntevat joutuneensa hänen taholtaan petetyimmiksi vaikka eivät häntä tai puoluettaan edes äänestäneet tai kannattaneet.
- Anonyymi
Aina kun Sanna esiintyy mainitaan Suomi positiivisessa valossa kun taas persukset ehtivät vaalien jälkeen aiheuttaa negatiivissävytteistä hämminkiä maan maineelle .
- Anonyymi
Hyvä vertaus ameriikan kultatyttöön. Sanoin jo aikoja sitten että silmistä näkee ettei kaikki ole kunnossa.
- Anonyymi
Näkee ainakin mikä on toimittajan kiinnostuksen taso mille analyysinsa vie. Löytyisi varmaan vertausta Riikkaankin niin halutessaan. Ovathan molemmat blondejakin. Riikka vain on ollut ilkeämpi ihmisiä kohtaan.
- Anonyymi
Uniper
- Anonyymi
Fortum sai siitä kaupasta sapiskaa OECD: lta ja meinasivat vielä nostaa korotettuja bonuksia itselleen. Pörssiyhtiö.
- Anonyymi
Sannalla oli hyvät kortit mutta hän ajatteli toisella tavalla .
Jos hän olisi noudattanut Tanskan demarien mamu-politiikkaa, totta hiivatissa hän olisi nyt pääministeri .- Anonyymi
Sannahan toimi silloisen ulkoministerin Pekka "al-Hol" Haaviston vankkana takuunaisena, että Haavisto sai rauhassa lennätellä "leiri-äityleitä" Suomeen, valtion piikkiin.
- Anonyymi
Miten lehti kehtaa tuammosia kirjottaa Sannasta ja viä synttäripäivänä???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076