Suoraa puhetta äänestäjät pettäneestä Sannasta

Anonyymi-ap

12

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muteihän super Sanna tehnyt äärioikeistonatsi petosvalhejytkyy . Super vainon jälkeen on aikatehä muuta tai joutus hoitoon . Sannasta voipi tulavielä uusi Mahtisaari.

• Anonyymi

Miksei seiskanputiini errikoistoimitajat saa etes kuvvaa sanukan hammeenalta

• Anonyymi

Tuo linkin höpöttävä toimittaja totesi hänen jäävän historiaan kenties Suomen alfoimpana pääministerinä.
      On kunkin oma näkemys tunteeko joutuneensa petetyksi vai ei. Kaikki eivät asiaa sillä tavoin koe eikä sen vuoksi voi yleistää asian olevan niin. Itse en häntä molemmissa vaaleissa äänestäneenä tunne oloani lainkaan petetyksi. Olen iloinen hänen uudesta urastaan.

• Anonyymi

Pursut tuntevat joutuneensa hänen taholtaan petetyimmiksi vaikka eivät häntä tai puoluettaan edes äänestäneet tai kannattaneet.

• Anonyymi

Aina kun Sanna esiintyy mainitaan Suomi positiivisessa valossa kun taas persukset ehtivät vaalien jälkeen aiheuttaa negatiivissävytteistä hämminkiä maan maineelle .

• Anonyymi

Hyvä vertaus ameriikan kultatyttöön. Sanoin jo aikoja sitten että silmistä näkee ettei kaikki ole kunnossa.

• Anonyymi

Näkee ainakin mikä on toimittajan kiinnostuksen taso mille analyysinsa vie. Löytyisi varmaan vertausta Riikkaankin niin halutessaan. Ovathan molemmat blondejakin. Riikka vain on ollut ilkeämpi ihmisiä kohtaan.

• Anonyymi

Uniper

• Anonyymi

Fortum sai siitä kaupasta sapiskaa OECD: lta ja meinasivat vielä nostaa korotettuja bonuksia itselleen. Pörssiyhtiö.

• Anonyymi

Sannalla oli hyvät kortit mutta hän ajatteli toisella tavalla .
      Jos hän olisi noudattanut Tanskan demarien mamu-politiikkaa, totta hiivatissa hän olisi nyt pääministeri .

• Anonyymi

Sannahan toimi silloisen ulkoministerin Pekka "al-Hol" Haaviston vankkana takuunaisena, että Haavisto sai rauhassa lennätellä "leiri-äityleitä" Suomeen, valtion piikkiin.

• Anonyymi

Miten lehti kehtaa tuammosia kirjottaa Sannasta ja viä synttäripäivänä???

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      184
      8505
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3692
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3166
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2930
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2636
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      38
      2404
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2103
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2076
    Aihe