Tämän aamun Itukassa oli juttu, joku ravintolanpitäjä on tuomittu kahteen suurehkoon uhkasakkoon. Syynä, ettei ole laatinut työvuorolistoja eikä järjestänyt työterveyshuoltoa työntekijöilleen. Kuka tietää, mikä ravintola on kyseessä?
Mikä ravintola?
6
625
Vastaukset
- Anonyymi
Todennäköisesti sellainen paikka missä maahamuuttajia töissä tai opiskelijoita joilla ei tietoa.
Voihan se olla, että työnantajallekin tullut yllätyksenä vaatimukset sillä ei kaikki tiedä velvoitteita- Anonyymi
Tässä tapauksessa oli ensimmäinen uhkasakko määrätty jo viime vuonna, mutta työnantaja ei ollut laittanut asioita kuntoon. Eli tietämättömyyttä ei voi syyttää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä tapauksessa oli ensimmäinen uhkasakko määrätty jo viime vuonna, mutta työnantaja ei ollut laittanut asioita kuntoon. Eli tietämättömyyttä ei voi syyttää.
No varmaan näinkin, mutta on edelleen mahdollista ettei työnantaja ole ymmärtänyt koko asiaa.
Olen tekemisissä Suomessa yli 10v asuneen kanssa ja hänellä hyvä puhetaito vaan sitten jos pitäisi lukemalla ymmärtää virallista asiaa se ei oikeasti onnistu.
- Anonyymi
Uutisissa on kokoajan kun näitä uusia ahkeria ja rehellisiä työntekijöitä tulee suomeen polkupyörillä. Tuskin tässäkään tapauksessa on kantasuomalainen yrittäjä.
- Anonyymi
Eikös vaan olekin Olavinkadulla säilykekasviksia tarjoava ruokala?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146