Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kerron miksi meitä ei nalle tuu:

Anonyymi-ap

Susta ei ole todellisuudessa pyytämään anteeksi, eikä tekemään mitään muutakaan.

34

370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kuka tämä nk.nalle on. ja tietääkö edes tästä?

      • Anonyymi

        Ei se nalle tiedä tästä mitään varmaankaan! Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se nalle tiedä tästä mitään varmaankaan! Sivusta

        Teillä siis spekulointi jatkuu tämän miehen luoman illuusion suhteen ha


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä siis spekulointi jatkuu tämän miehen luoman illuusion suhteen ha

        Kaksi luultavasti tuntematonta molemmat samaan loruiluun jumahtaneita tämän kuvitteellisen naisen suhteen, noloa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi luultavasti tuntematonta molemmat samaan loruiluun jumahtaneita tämän kuvitteellisen naisen suhteen, noloa

        Ja silläkään ei sitten nolaa itseään että pommittaa samaa miestrollia kysymyksillä tai että länkyttää ylipäätään jotain aihioita tähän äijän elämänkoulutlräykseen, voi moroo kun ihmiset osaa vajota alas, niin tosi tosi alas


    • Anonyymi

      Heillä ei ole mitään riitaa. Hanki oma elämä äläkä elä toisten tarinaa läpi.

      • Anonyymi

        Jaa nytkö tämä menee näin tämä miehen alakoulutason fiktioproosa? Aika insanee


    • Anonyymi

      Mitä pitää pyytää anteeksi?

      • Anonyymi

        Sitä, että lähestyit minua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä, että lähestyit minua.

        En ymmärrä aloitusta, kritisoit ettei ole tekemään mitään mutta lähestymistä pitää pyytää anteeks?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä aloitusta, kritisoit ettei ole tekemään mitään mutta lähestymistä pitää pyytää anteeks?

        Se on troIIi. Uskokaa nyt jo! Kaikki nalle jutut täällä on matkimista. Hehku ja nalle juttelee blogissaan, ei täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on troIIi. Uskokaa nyt jo! Kaikki nalle jutut täällä on matkimista. Hehku ja nalle juttelee blogissaan, ei täällä.

        Eihän ne enään juttele edes siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän ne enään juttele edes siellä.

        Niinhän sinä luulet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinä luulet.

        No jutteleeko kun täällä olet mielummin? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jutteleeko kun täällä olet mielummin? Sivusta

        En minä ole kumpikaan heistä. Olen vaan taitava hakkeri ja tiedän kaikenlaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole kumpikaan heistä. Olen vaan taitava hakkeri ja tiedän kaikenlaista.

        Okei :) joku voisi ajatella sinun olevan jompi kumpi niistä kun noin varmasti sanot. Oishan se erikoista jos ikävä blogissa tarviisi ollakaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jutteleeko kun täällä olet mielummin? Sivusta

        Ei juttele ja mitä tuo aloituksen kirjoittanut mies hölisemään jostain blogista on teidän ”lukioiden” (pun intended) vedätystä kun se kirjoittelee mula luontevasti kolmantena osapuolena jostain heistä, mikä tässä maksaa hiffata? 😅🤟


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä ole kumpikaan heistä. Olen vaan taitava hakkeri ja tiedän kaikenlaista.

        Just niin satusetä AP, osaat ehkä just jotain alkeellista, muuhun tarvisit jo maksullisia, onko tuttu aihepiiri?


    • Anonyymi

      Noin yleensä. Jos uskaltautuu ylipäätään lähestymään tunteineen ja ei saa selvää vastausta, sitä ajattelee toisen deletoineen sinut ja yhteyden yrityksen. Jos kuitenkin odotetaan anteeksipyyntöä, tarkoittaako että on odotettu jotain muutakin toisen tietämättä?

      • Anonyymi

        Yleisesti, voi olla.


    • Anonyymi

      Jotkut ovat vain typeriä.

    • Anonyymi

      No hei mä tääl nauran miksi mun pitäis anteeksi pyytää sinunhan sen pitäisi kun etkö muista mitä sanoit minulle

    • Anonyymi

      Lakanalle

      • Anonyymi

        Mikä sun isää vaivas ku ei?


    • Anonyymi

      Jos ei hänellä ole mitään syytä pyytää anteeksi eikä vielä luota sinuun tarpeeksi niin joskus siihen voi mennä vähän kauemmin vaan aikaa, että saa asiat ensin selvitettyä.

      • Anonyymi

        Ollaan erottu, mitää nallea ja hehkua ei tullut ikinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan erottu, mitää nallea ja hehkua ei tullut ikinä.

        Mutta voi vielä tulla. Ei pidä antaa vaan aina helposti periksi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan erottu, mitää nallea ja hehkua ei tullut ikinä.

        Älä kirjoita toisena täällä. Se on oikeasti hämärää. Sinä et tiedä heidän suhteesta mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä kirjoita toisena täällä. Se on oikeasti hämärää. Sinä et tiedä heidän suhteesta mitään.

        Siis ymmärsinkö nyt oikein, että pyrit nyt tälläämään ja sekaamaan tähän miehen fiktiosekamelskaan irl- ihmisiä?


    • Anonyymi

      Sekin on jo haudattu

    • Anonyymi

      Ehkä sä ap et osoittautunut luottamuksen arvoiseksi? Vahvasti veikkaus tälle, sivusta ja kaukaa.

      • Anonyymi

        Nalle se on kehen ei voi luottaa. Toinen nainen...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nalle se on kehen ei voi luottaa. Toinen nainen...

        Paskat on...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe